Is een 25kg matras zal hem wel op de fiets meenemen aangezien ik geen auto hebquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:30 schreef Raw85 het volgende:
Dan loop je met die dikke hoerenreet van je naar die zeikerige kutwinkel en haal je je ongetwijfeld zielige kenkerproduct gewoon een keer op, Roos
auto hurenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is een 25kg matras zal hem wel op de fiets meenemen aangezien ik geen auto heb
Jij weet niet wat trollen betekent he jij beperktequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:31 schreef sturmpie het volgende:
[..]
auto huren
de trol is terug in haar hol gekropen en droomt van heksenbrouwerijen
eigen schuld en niet ons probleemquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat minder neuken Roosjequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zo zwaar? Zit daar bakstenen in?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe auto gekocht van je prijs uit de staatsloterij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook, zeggen ze gewoon.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:26 schreef roos94 het volgende:
We bezorgen je pakket dinsdag 3 oktober tussen 08:30 en 21:30
Wtf postnl
Dit ga je toch godverdomme niet serieus zeggen
Zo lichtquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dar heb ik al een paar keer over geklaagd bij de verzender en bij PostNL. Het is namelijk valsheid in geschrifte en dat is hartstikke strafbaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:21 schreef roos94 het volgende:
Hij is bezorgd.
Ik zag tot mijn verbazing een handtekening in de postNL app staan, met mijn achternaam zogenaamd geschreven alsof ik dat heb gedaan, maar ik heb zeker weten die handtekening niet gezet. Dat mag toch niet?
Tering wat ben jij triestquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ook wel eens geprobeerd om op een afhaalpunt te laten bezorgen. Ik kreeg een bericht dat het pakket op het afhaalpunt lag. Ik ga erheen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:59 schreef Chandler het volgende:
Geeft ze wel lekker de ruimte! Ik krijg ze niet eens meer aan de deur!en brengen bij mij 9 van de 10 stukken naar zo'n ophaal punt buiten, heerlijk! Vaak krijg ik een SMSje met een pincode en dan ligt serieus m'n pakketje net een paar minuten in zo'n brievenbus. Als ik dan gelijk van huis het pakketje ga halen heb ik hem binnen een paar minuten in handen en kom ik ook nog vaak de bezorger tegen!
Thuis bezorgen is zo 2022...
Herkenbaar, zelf niet zo extreem gehad maar wel dat m'n pakket ergens lag en blijkbaar bij de collega zo'n 5km verderop lag... gebeurde wel eens gaven ze aan....quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:41 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ook wel eens geprobeerd om op een afhaalpunt te laten bezorgen. Ik kreeg een bericht dat het pakket op het afhaalpunt lag. Ik ga erheen.
"Nee, het pakket ligt hier niet. We zaten vol, dus we moesten pakketen weigeren vanochtend. Misschien dat uw pakket geweigerd is."
"Maar waar is mijn pakket nu dan?"
"Ja dat weet ik niet."
"En nu?"
"Dat weet ik niet, maar wij kunnen niks meer doen"
Een dag later kreeg ik het bericht dat het pakket ergens op een afhaalpunt op een industrieterrein lag, aan de andere kant van de stad.
PostNL![]()
Die hebben ze hier sinds kort ook, maar van de 8 keer is m'n pakket 2 keer daar bezorgd. De rest kwam niet aan (4x), dr andere ging linea recta retour afzender (naar China that is) en de laatste werd na 3 weken erin gepleurd. Terwijl ze zelf beloven dat ze het naar een regulier pakketpunt brengen als de automaat vol zit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
Herkenbaar, zelf niet zo extreem gehad maar wel dat m'n pakket ergens lag en blijkbaar bij de collega zo'n 5km verderop lag... gebeurde wel eens gaven ze aan....
Maar in het algemeen krijg ik ze in de pakkettenbus in de buurt, heerlijk! zouden ze overal moeten hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |