Onhygiënisch ten top;quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:22 schreef Selenophilia het volgende:
Ik was altijd al hygiënisch. Nederlanders die dat extra maatregelen noemen![]()
Ik nu ook als ik de vrouw inclusief der handtas bij me heb.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:11 schreef kuolema het volgende:
Ik had voor corona al altijd desinfectiemiddel bij me en nu nog steeds, dus ik mis het niet.
Had vast een prachtschilderij in zijn boxerquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:38 schreef Ponsai het volgende:
Paar maanden terug was hier een schilder. Die stond vaak met zijn hand in zijn broek bij zijn billen. Trok zijn anus uit elkaar.
De vrouw?quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:16 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik nu ook als ik de vrouw inclusief der handtas bij me heb.
Zou niet weten waar ik het als man moet laten; tasloos
En die stond lekker bij jou te schilderen ook?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:38 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Onhygiënisch ten top;
Paar maanden terug was hier een schilder. Die stond vaak met zijn hand in zijn broek bij zijn billen. Trok zijn anus uit elkaar. Was al jarenlang een tik. En daarna gewoon aan het bammetje
Rorschachtquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Had vast een prachtschilderij in zijn boxer
Absoluut.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
En die stond lekker bij jou te schilderen ook?
Heb je zeker wel elke dag alle deurklinken schoongemaakt toen hij weg was?
Ik doe niet aan handtassen, maar heb bijna altijd een rugzak bij me. Voor portemonnee en water en omdat ik hem dan toch mee heb gaan er ook andere spullen inquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:16 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik nu ook als ik de vrouw inclusief der handtas bij me heb.
Zou niet weten waar ik het als man moet laten; tasloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |