"Maar hun salaris"quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel de afgeroomde versie van Kinkladze en een speler die ze bij Sint Truiden liever kwijt dan rijk zijn.
Denk trouwens niet dat de bovenste 3 bij elkaar 30 miljoen gekost hebben (lol)
Misschien was het doel om Helmond Sport achterna te gaan , de gingen ook snijden .quote:
Die man is niet gek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien was het doel om Helmond Sport achterna te gaan , de gingen ook snijden .
Tadic wist het trouwens al na 1 gesprekgenot
Lang en Dest zijn ook echt niets bijzonders dus heel goed dat die niet zijn gekomen. Schouten heb ik te weinig zien spelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Schouten, Dest, Lang, dat moeten we niet willen bij Ajax”
Kloptquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:39 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die liever geen Bosz wilden zien bij Ajax.
Denk dat hij toch heel wat beter had gepresteerd dan onze vriend Steijn
Kom op, Lang is echt wel een bijzondere speler.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lang en Dest zijn ook echt niets bijzonders dus heel goed dat die niet zijn gekomen. Schouten heb ik te weinig zien spelen.
Kerel lang was vandaag in God modequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lang en Dest zijn ook echt niets bijzonders dus heel goed dat die niet zijn gekomen. Schouten heb ik te weinig zien spelen.
Als ik kijk naar onze huidige rechtsback en linksbuiten dan zou ik een aardige moord doen voor Lang en Dest, hetzelfde geldt voor Bosz als trainerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
14e plek voor Steijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt
Bosz gaat het fantastisch doen en twee keer kampioen worden en Europees voetbal spelen na de winter.
Oh wacht
Hahahahaha
Hij heeft zijn momenten absoluut maar het is geen Tadic.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op, Lang is echt wel een bijzondere speler.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt
Bosz gaat het fantastisch doen en twee keer kampioen worden en Europees voetbal spelen na de winter.
Oh wacht
Hahahahaha
Bijzonder toch hoe opportunistisch mensen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Schouten, Dest, Lang, dat moeten we niet willen bij Ajax”
Een constatering van het feit dat die spelers op dit moment vele malen beter presteren op een hoger niveau dan elke van de 12(!) spelers die door Mislintat in het vreemdelingenlegioen zijn opgenomen is opportunistisch.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bijzonder toch hoe opportunistisch mensen kunnen zijn.
Wat Ajax op de mat legt is momenteel bedroevend maar of die spelers nou heel veel verschil zouden maken weet ik niet, die Schouten misschien wel, Lang vind ik ook een leuke speler maar Dest is het gewoon niet dus een beetje opportunistisch is het wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een constatering van het feit dat die spelers op dit moment vele malen beter presteren op een hoger niveau dan elke van de 12(!) spelers die door Mislintat in het vreemdelingenlegioen zijn opgenomen is opportunistisch.
Oké dan.
Schouten is beter dan Tahirovic, vd Boomen en Mannsverk, en minimaal gelijkwaardig aan Taylor op dit moment. Scheelt je zo 10 tot 15 miljoen euro als je voor hem was gegaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Ajax op de mat legt is momenteel bedroevend maar of die spelers nou heel veel verschil zouden maken weet ik niet, die Schouten misschien wel, Lang vind ik ook een leuke speler maar Dest is het gewoon niet dus een beetje opportunistisch is het wel.
Heb je gisteren PSV gekeken?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schouten is beter dan Tahirovic, vd Boomen en Mannsverk, en minimaal gelijkwaardig aan Taylor op dit moment. Scheelt je zo 10 tot 15 miljoen euro als je voor hem was gegaan.
Lang is beter dan Bergwijn en Forbs op dit moment, ook al heeft die laatste wel potentie.
Dest is natuurlijk veel beter dan Salah Edine en minimaal gelijkwaardig zo niet beter dan wat Sosa en Avila laten zien.
Scheelt je zo weer 15 miljoen aan transfer geld.
Om dan nog maar niet te spreken over iedereen die Bosz maar een matige trainer vond - die snoert op dit moment wel aardig wat mondjes bij Ajax gezien de totale wanprestatie van alles en iedereen binnen Ajax, en de manier waarop PSV op dit moment staat.
Je gaat nu ontkennen dat Lang en Schouten gisteren goed speelden ofzo?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je gisteren PSV gekeken?
Dat alles beter is dan Ajax momenteel maakt ze nog niet goed hè.
Dest lijkt me een back die je wel wat minuten kunt laten staan tegen bijvoorbeeld een Feyenoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Ajax op de mat legt is momenteel bedroevend maar of die spelers nou heel veel verschil zouden maken weet ik niet, die Schouten misschien wel, Lang vind ik ook een leuke speler maar Dest is het gewoon niet dus een beetje opportunistisch is het wel.
Je had dan in ieder geval een basis van spelers die het al eens op het hoogste niveau hebben laten zien in plaats van een allegaartje aan tweede divisiespelers.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is opportunistisch om te denken dat spelers als Lang of Tillman of Schouten niet mee zouden delen in malaise bij Ajax.
Die spelers kunnen blijkbaar wel gewoon de bal naar de juiste persoon spelen. Iets wat bij Ajax blijkbaar een onmogelijke opgave is voor spelers als Gaaei en Sutalo, en Sosa, en Avila, en Mannsverk, en Tahirovic.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is opportunistisch om te denken dat spelers als Lang of Tillman of Schouten niet mee zouden delen in malaise bij Ajax.
Dan heb je het over Mitakaudze en Akpom en die spelen al aantal weken niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had dan in ieder geval een basis van spelers die het al eens op het hoogste niveau hebben laten zien in plaats van een allegaartje aan tweede divisiespelers.
Ik ben er vrij zeker van dat deze spelers bij hun vorige club wel de bal bij juiste kleur konden krijgen. Nogmaals, het gaat niet goed. Absoluut niet. Kunnen de spelers beter, ongetwijfeld. Het kan altijd beter. Maar het is gewoon te makkelijk om te zeggen dat spelers van een beter draaiende ploeg bij Ajax hadden moeten spelen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die spelers kunnen blijkbaar wel gewoon de bal naar de juiste persoon spelen. Iets wat bij Ajax blijkbaar een onmogelijke opgave is voor spelers als Gaaei en Sutalo, en Sosa, en Avila, en Mannsverk, en Tahirovic.
Dus ja, ik denk wel dat dat had uitgemaakt ja.
Daarom zeg ik dat Schouten misschien wel het verschil had gemaakt, Lang vind ik een leuke speler maar of die Ajax uit dit dal zou trekken betwijfel ik en Dest kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die spelers kunnen blijkbaar wel gewoon de bal naar de juiste persoon spelen. Iets wat bij Ajax blijkbaar een onmogelijke opgave is voor spelers als Gaaei en Sutalo, en Sosa, en Avila, en Mannsverk, en Tahirovic.
Dus ja, ik denk wel dat dat had uitgemaakt ja.
Ik ben bang dat het gewoon een combinatie is van verschrikkelijk matig materiaal (wat elke analist al zegt) met een verschrikkelijk matige trainer voor de groep.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je het over Mitakaudze en Akpom en die spelen al aantal weken niet.
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat deze spelers bij hun vorige club wel de bal bij juiste kleur konden krijgen. Nogmaals, het gaat niet goed. Absoluut niet. Kunnen de spelers beter, ongetwijfeld. Het kan altijd beter. Maar het is gewoon te makkelijk om te zeggen dat spelers van een beter draaiende ploeg bij Ajax hadden moeten spelen.
Een volgende trainer mag laten zien wat er met dit materiaal mogelijk is.
Eigenlijk al die aankopen van die zwerver wel. Het hele idee om spelers die op een flink lager niveau spelen op te pikken is leuk maar dan moet je wel een stabiele basis hebben en niet teveel van dat soort spelers tegelijk binnenhalen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je het over Mitakaudze en Akpom en die spelen al aantal weken niet.
[..]
Die gaan we vandaag beoordelen, ben benieuwd, wat ik al eerder zei het is al snel beter dan dit Ajax maar dat is wat is wat anders dan op topniveau zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt ook heel Feyenoord gaan overhevelen want daar draait het wel goed.
En dan gaat het ongelofelijk mis, dat weet je gewoon onder Steijn.
Ach, champions league is gewoon een leuke bonus wat dat betreft. Op één gouden pik jaar na werd Ajax toch ook steevast tegen de Benfica's, Getafe's en Roma's van deze wereld uitgeschakeld. Het is een illusie om te denken dat je nog kan wedijveren met de echte top.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaan we vandaag beoordelen, ben benieuwd, wat ik al eerder zei het is al snel beter dan dit Ajax maar dat is wat is wat anders dan op topniveau zijn.
Alles is beter dan dit Ajax maar dat gemijmer na een goede wedstrijd van een concurrent vind ik opportuun ja. En dan was het nog niet eens een goede wedstrijd. Zeggen dat Bosz mondjes snoert is ook wat overdreven na met wat geluk één punt uit twee CL-wedstrijden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een constatering van het feit dat die spelers op dit moment vele malen beter presteren op een hoger niveau dan elke van de 12(!) spelers die door Mislintat in het vreemdelingenlegioen zijn opgenomen is opportunistisch.
Oké dan.
Als je tot 26 schoten/kansen komt tegen Sevilla kun je ook moeilijk zeggen dat PSV slecht was. Het is niet alsof die 26 schoten vanaf de middellijn op doel worden geschoten natuurlijk. Dat ze de kansen niet afmaken is wat anders, en heb toch ook heel sterk het idee dat het geroep om dat PSV slecht is vooral aan het opstellen van 1 man ligt (Ramalho) gecombineerd met de afstraffing tegen Arsenal.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je gisteren PSV gekeken?
Dat alles beter is dan Ajax momenteel maakt ze nog niet goed hè.
Het is leuk om te weten waar je staat internationaal gezien, dat ene jaar klopte (bijna) alles, dat komt niet zo vaak voor, maar in andere jaren nog best wel aardige potjes gezien qua niveau.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, champions league is gewoon een leuke bonus wat dat betreft. Op één gouden pik jaar na werd Ajax toch ook steevast tegen de Benfica's, Getafe's en Roma's van deze wereld uitgeschakeld. Het is een illusie om te denken dat je nog kan wedijveren met de echte top.
Wel een typische Bosz-afstraffing.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je tot 26 schoten/kansen komt tegen Sevilla kun je ook moeilijk zeggen dat PSV slecht was. Het is niet alsof die 26 schoten vanaf de middellijn op doel worden geschoten natuurlijk. Dat ze de kansen niet afmaken is wat anders, en heb toch ook heel sterk het idee dat het geroep om dat PSV slecht is vooral aan het opstellen van 1 man ligt (Ramalho) gecombineerd met de afstraffing tegen Arsenal.
Tussen slecht en goed zit nog wel wat hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je tot 26 schoten/kansen komt tegen Sevilla kun je ook moeilijk zeggen dat PSV slecht was. Het is niet alsof die 26 schoten vanaf de middellijn op doel worden geschoten natuurlijk. Dat ze de kansen niet afmaken is wat anders, en heb toch ook heel sterk het idee dat het geroep om dat PSV slecht is vooral aan het opstellen van 1 man ligt (Ramalho) gecombineerd met de afstraffing tegen Arsenal.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel een typische Bosz-afstraffing.
quote:
26 schoten is ook niet matig tegen Sevilla. Ik vond PSV goed spelen, met de klassiek zwakke verdediging van Ramalho die kansen weggeeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tussen slecht en goed zit nog wel wat hè.
Ik vond het niet zo goed, het was wat te voorspelbaar, beetje ouderwets zelfs en 1 speler de schuld geven is wel heel makkelijk, die was er al uit bij de 1-2.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
26 schoten is ook niet matig tegen Sevilla. Ik vond PSV goed spelen, met de klassiek zwakke verdediging van Ramalho die kansen weggeeft.
Helaas voor ons is er geen alternatief, zeker niet als die Kotchap niet fit is. Moet ook nog maar blijken of dat geen Bassey/Sutalo 3.0 is, want die is ook vrij ongelukkig.
Dat mag natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo goed, het was wat te voorspelbaar, beetje ouderwets zelfs en 1 speler de schuld geven is wel heel makkelijk, die was er al uit bij de 1-2.
Maar dat is/was het probleem met Lang goed op het ene moment om daarna weer 3 maanden geen bal te raken.quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan gewoon de conclusie trekken dat de ajax scouting gewoon niets meer voorstelt?
Overmars kreeg ook maar informatie van zijn scoutingsteam die hij daarna ging beoordelen.
Er is iets fouts gegaan in die constructie na het vertrek.
Random woensdagochtend overpeinzingen van een echte Ajacied.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan gewoon de conclusie trekken dat de ajax scouting gewoon niets meer voorstelt?
Overmars kreeg ook maar informatie van zijn scoutingsteam die hij daarna ging beoordelen.
Er is iets fouts gegaan in die constructie na het vertrek.
Bij Ajax was dat zo ja. Maar volgens mij heeft die het in belgie een heel seizoen vrij goed gedaan. En tot nu toe bij psv ook. Had hem graag bij Ajax gezien.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is/was het probleem met Lang goed op het ene moment om daarna weer 3 maanden geen bal te raken.
Noa Lang had bij ajax helemaal geen basisplaats en Ten Hag kan helemaal niet met dit soort spelers omgaanquote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is/was het probleem met Lang goed op het ene moment om daarna weer 3 maanden geen bal te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |