abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212221835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:05 schreef FlyingFish het volgende:

We moeten nog kijken naar een verblijf in/rond Sequoia. Het aanbod qua hotels is voor 5 personen dicht bij het park helaas niet bestaand (of $1500 voor 2 nachten ). Alleen cabins lijken een optie te zijn, dus daar gaan we nog even over nadenken. Dat die rit erg lang is weten we. Dat wordt even een dagje afzien…
Wij zaten net voorbij Three Rivers (Lazy J Ranch Motel). Dat is vanuit centraal Sequoia NP wel een een uur rijden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 10 februari 2024 @ 09:27:52 #102
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212367975
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_212393734
Zo, we hebben een middagje hotels geboekt. In Sequoia hebben we uiteindelijk iets geschikts in Three Rivers kunnen vinden en gelijk maar geboekt. En na een uitgebreide discussie hebben we toch gekozen voor een overnachting niet bij het vliegveld. Hotels echt bij LAX zijn rond de ¤500 per nacht en als we voor iets verder weg kiezen met een transfer hebben we alsnog gedoe met heen en weer. Dan maar even door de zure appel heen bijten maar wel gelijk de huurauto ophalen en de stad uitrijden.

De huurauto zelf is ook gelijk geboekt, dus de creditcard is weer leeg. Goedkoopste optie was overigens via booking.com. Eerst een hotel boeken, en daarna met 10% korting de huurauto. Scheelde zo'n ¤350 met Sunnycars voor dezelfde auto, met 2e chauffeur.

Maar wow, wat is alles duur geworden... Twee weken Disney World was een stuk goedkoper :X
pi_212409682
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 22:06 schreef FlyingFish het volgende:
De huurauto zelf is ook gelijk geboekt, dus de creditcard is weer leeg. Goedkoopste optie was overigens via booking.com. Eerst een hotel boeken, en daarna met 10% korting de huurauto. Scheelde zo'n ¤350 met Sunnycars voor dezelfde auto, met 2e chauffeur.

Wat heb je uiteindelijk betaald voor je auto en welk type auto heb je?
pi_212410003
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Wat heb je uiteindelijk betaald voor je auto en welk type auto heb je?
Rond de ¤1200 voor een ford Edge suv dacht ik(of iets anders met een E). We hebben lang tussen twee modellen getwijfeld, maar een scheen net iets groter te zijn. 5 zitplaatsen en 3 grote koffers zouden moeten passen.
pi_212410020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:07 schreef FlyingFish het volgende:
ford Edge suv
Hmm, zou je eens op https://www.usareisen.de/mietwagen/ willen kijken wat je voor een dergelijke auto daar betaald? Ik denk dat het (veel) goedkoper kan namelijk.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 12:52:51 #107
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212410514
Hij heeft de auto al betaald.

Heb zelf voor augustus 3 weken een one way mid size SUV tussen SLC-PDX geboekt en die was via Hertz zelf 600 euro goedkoper dan via usareisen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212410884
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:52 schreef matthijst het volgende:
Hij heeft de auto al betaald.

Heb zelf voor augustus 3 weken een one way mid size SUV tussen SLC-PDX geboekt en die was via Hertz zelf 600 euro goedkoper dan via usareisen.
Kan/kon toch dat hij het nog kan annuleren via Booking?

Ik heb afgelopen september 700 euro betaald voor een dergelijke Ford Edge SUV (werd uiteindelijk een Jeep) voor 17 dagen autohuur via usareisen.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 13:51:00 #109
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212411063
Ligt ook een beetje aan het huurmoment?
Weet niet wanneer hij zij gaat, maar september is alweer laagseizoen (iig voor vliegtickets).

[ Bericht 9% gewijzigd door matthijst op 13-02-2024 21:45:09 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 13:59:18 #110
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_212411144
Flyingfish is een zij (al zegt het profiel iets anders zie ik :+ ) en ivm kinderen zal het hoogseizoen neem ik aan.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage dinsdag 13 februari 2024 @ 19:54:07 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212415607
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 13:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Kan/kon toch dat hij het nog kan annuleren via Booking?

Ik heb afgelopen september 700 euro betaald voor een dergelijke Ford Edge SUV (werd uiteindelijk een Jeep) voor 17 dagen autohuur via usareisen.
Weet niet of het annuleren zo makkelijk gaat als je het via een reseller als Booking of usareisen doet? Direct bij de verhuurder kun je zelfs nog op de dag zelf annuleren zonder kosten, bij National en Hertz in ieder geval wel.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_212415930
We kunnen kosteloos tot 24 uur vantevoren annuleren. Ik heb overigens ook op die Duitse site gekeken, maar daar kwam ik op ¤1500+ uit. Wij gaan in de zomervakantie, dus we betalen de hoofdprijs met alles helaas. En we hebben vanwege ophaal- en wegbrengtijden 21 dagen autohuur.
pi_212419582
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 20:13 schreef FlyingFish het volgende:
We kunnen kosteloos tot 24 uur vantevoren annuleren. Ik heb overigens ook op die Duitse site gekeken, maar daar kwam ik op ¤1500+ uit. Wij gaan in de zomervakantie, dus we betalen de hoofdprijs met alles helaas. En we hebben vanwege ophaal- en wegbrengtijden 21 dagen autohuur.
Oke dan ligt het toch aan de periode inderdaad. Ik zou die Duitse site wel blijven checken om de paar weken. Mijn oorspronkelijke boeking was ook 1000¤ voor 17 dagen, maar heb het 3x opnieuw geboekt en dat heeft me uiteindelijk 300¤ opgeleverd.
pi_212420504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Oke dan ligt het toch aan de periode inderdaad. Ik zou die Duitse site wel blijven checken om de paar weken. Mijn oorspronkelijke boeking was ook 1000¤ voor 17 dagen, maar heb het 3x opnieuw geboekt en dat heeft me uiteindelijk 300¤ opgeleverd.
Goede tip! Was dat naar mate de datum dichterbij kwam, of wisselt het gewoon per dag van de week?
pi_212420541
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 10:00 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Goede tip! Was dat naar mate de datum dichterbij kwam, of wisselt het gewoon per dag van de week?
Ik heb tussen eind mei en half augustus zo'n beetje de prijzen in de gaten gehouden van tijd tot tijd en een kleine maand voor onze reis dus de auto het goedkoopst vast kunnen leggen. Het kost je iedere keer max 15 minuten van je tijd en het annuleren via de site gaat heel makkelijk middels een mailtje naar de klantenservice.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 februari 2024 @ 09:11:35 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212561419
Heeft er hier iemand al ervaring met de Mobile Passport Control (MPC)? https://www.cbp.gov/travel/us-citizens/mobile-passport-control

Lijkt er op alsof je er veel sneller mee door de douane komt als je geland bent, al is dat natuurlijk ook wel afhankelijk van de luchthaven en de tijd dat je er bent. Kwam het hier tegen https://forum.allesamerik(...)cb28e5e13dccef969c29
_____
pi_212567452
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 09:11 schreef LTVDK het volgende:
Heeft er hier iemand al ervaring met de Mobile Passport Control (MPC)? https://www.cbp.gov/travel/us-citizens/mobile-passport-control

Lijkt er op alsof je er veel sneller mee door de douane komt als je geland bent, al is dat natuurlijk ook wel afhankelijk van de luchthaven en de tijd dat je er bent. Kwam het hier tegen https://forum.allesamerik(...)cb28e5e13dccef969c29
Nee, maar vorige week teruggekomen uit de us. Enige wat ik nog moest doen was een esta aanvragen en in de usa bij aankomst 15 seconde mijn paspoort afgegeven. Dus eigenlijk geen tijd meer kwijt. ( Ook geen formulieren meer invullen zoals vroeger ).
  Redactie Frontpage zaterdag 24 februari 2024 @ 22:31:45 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212573532
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 17:05 schreef Drass het volgende:

[..]
Nee, maar vorige week teruggekomen uit de us. Enige wat ik nog moest doen was een esta aanvragen en in de usa bij aankomst 15 seconde mijn paspoort afgegeven. Dus eigenlijk geen tijd meer kwijt. ( Ook geen formulieren meer invullen zoals vroeger ).
Het scheelt denk ik ook welk vliegveld het is en of je al vaker in het land bent geweest. Afgelopen jaar vloog ik op SLC, dat ging echt belachelijk snel, volgens mij stonden we binnen een kwartiertje na het landen al bij de bagageband. Dat ze de koffers niet in het vliegtuig hadden en we daar alsnog 1,5 uur hebben staan wachten is weer een ander verhaal :')
_____
pi_212575137
Eind september drie weken door New England!

Start- en eindpunt Boston. Uiteindelijk doen we zes staten aan tijdens onze reis. Wedstrijd Red Sox kijken, de zon zien opkomen in Acadia NP, wandelen door de White en Green Mountains, rijden over de Kancamagus en een walvistour vanaf Cape Cod staan sowieso op de planning. Met onderweg hopelijk de prachtige herfstkleuren waar de regio om bekend staat. Nu nog op zoek naar de mooiste scenic roads want de snelwegen willen we zoveel mogelijk vermijden. Tips zijn zeker welkom!
pi_212579192
Ook al plannen voor Boston?
  Redactie Frontpage zondag 25 februari 2024 @ 13:37:48 #121
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212581746
Hier zijn de tickets ook weer geboekt voor september, de tickets waren icm Flying Blue punten te goedkoop :@. We gaan het land door van oost naar west, beginnen op Bosten en eindigen op Seattle. Nog nooit aan de oostkant geweest, dus kan ook nog wel wat tips voor Boston gebruiken, of eigenlijk meer de route van Boston naar Acadia want in Boston willen we gewoon de Freedom Trail volgen.
_____
pi_212581754
Flume gorge in New Hampshire is altijd een aanrader!

Als je een wandeling leuk vindt: Portland in Maine is sowieso een aardige stad. Je kunt vanaf Portland voor een paar dollar met een veerboot naar Peaks Island, en je loopt in een klein uurtje om dat hele eiland heen. Met prachtige oceaan uitzichten.
Jesus saves but death prevails.
pi_212584901
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ook al plannen voor Boston?
We zitten niet heel lang in Boston, één volle dag en nog twee keer een halve dag (dag van aankomst en dag van vertrek). We gaan dus naar de Red Sox en willen de Freedom Trail lopen. Misschien nog wat verdere sightseeing downtown, maar geen grootse plannen.

quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Hier zijn de tickets ook weer geboekt voor september, de tickets waren icm Flying Blue punten te goedkoop :@. We gaan het land door van oost naar west, beginnen op Bosten en eindigen op Seattle. Nog nooit aan de oostkant geweest, dus kan ook nog wel wat tips voor Boston gebruiken, of eigenlijk meer de route van Boston naar Acadia want in Boston willen we gewoon de Freedom Trail volgen.
Leuk zeg, dat wordt een mooie reis!
Wij zitten nu wat in te lezen voor het stuk tussen Boston en Bar Harbor (Acadia). Wij breken de rit op met een overnachting in Portland. Onderweg maken we korte stops in Salem (stad van de witch trials) en pakken we daarna de Route 1 i.p.v. de snellere tolweg. Deze voert langs de kust via leuke vissersdorpjes naar Portland. Ogunquit (de Marginal Way schijnt een leuke korte wandeling te zijn om je benen te strekken) en Kennenbunkport staan op ons lijstje om even te bekijken.
  Redactie Frontpage zondag 25 februari 2024 @ 18:12:45 #124
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212585582
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:20 schreef Binge-watch het volgende:
Leuk zeg, dat wordt een mooie reis!
Wij zitten nu wat in te lezen voor het stuk tussen Boston en Bar Harbor (Acadia). Wij breken de rit op met een overnachting in Portland. Onderweg maken we korte stops in Salem (stad van de witch trials) en pakken we daarna de Route 1 i.p.v. de snellere tolweg. Deze voert langs de kust via leuke vissersdorpjes naar Portland. Ogunquit (de Marginal Way schijnt een leuke korte wandeling te zijn om je benen te strekken) en Kennenbunkport staan op ons lijstje om even te bekijken.
Ja wij pakken ook de kustroute naar Acadia, dat zijn sowieso vaak leukere wegen dan tolwegen :Y Al gaan we waarschijnlijk wel in 1 keer door zonder overnachting, uiteraard wel regelmatig stoppen, maar denk dat het wel in een dag te doen is. Daarna richting Niagara en vanaf daar gaat het nog puzzelen worden hoe we naar het westen toe rijden. Of een stukje Canada meenemen of 'onderlangs' via Detroit en Chicago, en vanaf daar is het wel een beetje het grote niets in richting Rapid City :+
_____
  Redactie Frontpage maandag 26 februari 2024 @ 20:42:28 #125
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212601776
Misschien een leuke tip voor wie van plan is in het najaar te gaan maar nog geen tickets heet geboekt (en nog een goede stapel Flying Blue miles heeft). Een enkele reis vanuit Seattle naar Schiphol (directe vlucht) is eind september/begin oktober slechts ¤ 29,83 + 33.500 miles, inclusief bagage en stoelselectie. Moet je alleen nog wel de reis er naartoe gaan uitzoeken :+

_____
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')