Je kunt als (huis)arts ook je eigen toko beginnen. Dan komt er geen VOG aan te pasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik val weer even in dit topic. Ik volg het niet echt, maar heeft iemand een idee waar er op een VOG naar gekeken wordt bij een sollicitatie als functie (huis)arts?
Ook als kortdurend waarnemend arts niet: https://www.ordz.nl/huisa(...)stelling-in-anw-urenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt als (huis)arts ook je eigen toko beginnen. Dan komt er geen VOG aan te pas
Of ze plegen zelfmoord.... ik wil de dader niet verdedigen. Maar las dus ook, dat hij een hele zware jeugd gehad heeft. Als je dan al heel anders denkt, dan de zogenaamde normies?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, kom wel uit de neuro/hersenwereld qua werk en opleiding
Wat ik bedoelde was eigenlijk, iedereen weet toch wel dat autisten anders interacteren met andere mensen, hun emoties en bedoelingen en daar zelden een goeie fit in vinden. Aanvoelen en de subtiliteit van emoties en gedrag ervaren en vloeiend mee omgaan naar anderen toe en in zichzelf is vaak een levenslange struggle.
Dat is een ideale grond voor problemen op gebied van omgaan met mensen en daardoor in de problemen komen. Iig vaker door verhoogde kans, dan mensen zonder autisme spectrum problematiek.
De 'neurodivergentie is een persoonskenmerk net als blond haar' wat ik weleens om me heen hoor snap ik ook niet zo goed. Het is een behoorlijk heftige beperking in alles in je dagelijks leven in een samenleving.
Dat daar nare consequenties ook op dit vlak uit kunnen vloeien is daarmee dan ook voor mij iig nogal een open deur in dat stuk
Wat staat erin? Zit voor mij achter betaalmuur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:06 schreef Ponsai het volgende:
Wie is Fouad. Een inkijk in zijn (rijke) leven: https://www.bndestem.nl/b(...)eugd-gehad~a275574e/
Interessant artikel.
Gek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:53 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ook als kortdurend waarnemend arts niet: https://www.ordz.nl/huisa(...)stelling-in-anw-uren
Ah ja. Eigenlijk best frappant.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt als (huis)arts ook je eigen toko beginnen. Dan komt er geen VOG aan te pas
Betaalmuur artikel mag je hier geloof ik niet neer zettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat staat erin? Zit voor mij achter betaalmuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 09-10-2023 19:38:31 ]
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:46 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron Medisch Contactdeze even in een spoiler gezet aangezien de naam van de betreffende oud docent niet openlijk genoemd hoeft, daarnaast stond de weg om het artikel te vinden al in mijn post van afgelopen zaterdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik vermoed dat de IGJ (nog) niks met die meldingen gedaan had, aangezien de brief van het OM aanleiding was om het diploma nog niet uit te reiken en kennelijk niet een actie vanuit de IGJ.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:11 schreef Molo het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rdere-meldingen-over
Bevestigd inmiddels door de inspectie dat dit klopt. Best uitzonderlijk voor een arts die nog in opleiding is.
Meerdere meldingen, pfoe. Benieuwd of de aard van deze meldingen nog naar buiten gaat komen gedurende het proces
Ik weet eigenlijk niet hoe zoiets gaat. Goddank nooit eerder in de zorg mee te maken gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de IGJ (nog) niks met die meldingen gedaan had, aangezien de brief van het OM aanleiding was om het diploma nog niet uit te reiken en kennelijk niet een actie vanuit de IGJ.![]()
Maar misschien konden ze er ook weinig mee. Wat wilden ze doen, naar de tuchtrechter om hem uit het BIG-register te schrappen? Daar stond hij nog niet in, want hij was nog geen arts.
Hoezo recht op een vuurwapen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:09 schreef Resistwemuch het volgende:
Is er al bekend wanneer hij recht op een vuurwapen kreeg?
Het valt mee dat hij gericht mensen vermoordde. Dus niet lukraak. Hij had daar anders alle mogelijkheid toe.
Hoe kom je erbij dat hij een wapen vergunning had en daarmee er legaal vuurwapen had?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:09 schreef Resistwemuch het volgende:
Is er al bekend wanneer hij recht op een vuurwapen kreeg?
Het valt mee dat hij gericht mensen vermoordde. Dus niet lukraak. Hij had daar anders alle mogelijkheid toe.
Ik weet nieteens hoe je aan lachgas komt laat staan een vuurwapen. Het lukt mij nieteens om 99.9% isopropanol te kopen in een normale winkel. Hoe komen die jongens aan illegale vuurwapens?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:52 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij een wapen vergunning had en daarmee er legaal vuurwapen had?
Na Tristan van der Vlis is het in aanmerking komen voor een vuurwapen vergunning een langdurig traject waarbij je aan veel eisen moet voldoen.
Gaan zo een paar jaar aan voorbij, zo'n traject.
Daar wordt oa naar je psychische gesteldheid gekeken, dus daarmee had hij al geen kans gemaakt.
Veel makkelijker en sneller kom je aan een illegaal vuurwapen.
Loop gewoon een willekeurige stad inquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:36 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Ik weet nieteens hoe je aan lachgas komt laat staan een vuurwapen. Het lukt mij nieteens om 99.9% isopropanol te kopen in normale winkel. Hoe komen die jongens aan illegale vuurwapens?
Dat jij dat niet weet wil niet zeggen dat je er echt moeite voor hoeft te doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:36 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Ik weet nieteens hoe je aan lachgas komt laat staan een vuurwapen. Het lukt mij nieteens om 99.9% isopropanol te kopen in een normale winkel. Hoe komen die jongens aan illegale vuurwapens?
Ik vind het scheef eerlijk gezegd. Ik wil mij ook kunnen verdedigen tegen thugs.
Dader voorzien van wapens?quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:35 schreef Molo het volgende:
Tweede verdachte aangehouden
https://www.telegraaf.nl/(...)hietpartij-rotterdam
Heel benieuwd wat dit betekent. Had ik niet zien aankomen eigenlijk
quote:
Ik denk dat dat het inderdaad isquote:Het is niet duidelijk waar de man precies van wordt verdacht. Hij werd aangehouden naar aanleiding van DNA op een van de vuurwapens die de verdachte van de schietpartijen in bezit had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |