abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213171066
'Erasmusschutter Fouad L. handelde uit boosheid naar universiteit en naar buurvrouw’
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-buurvrouw-a4195764

Rotterdam Fouad L. is de man die wordt verdacht van het plegen van een drievoudige moord, op donderdag 28 september vorig jaar. De officier van justitie zei dat hij boos was dat hij zijn diploma als basisarts aan de Erasmusuniversiteit niet kreeg.

Fouad L. heeft zijn drievoudige moord gepleegd uit onvrede over het niet verkrijgen van zijn diploma als basisarts aan de Erasmusuniversiteit in Rotterdam. Daarnaast was hij boos over de meldingen die zijn buurvrouw Marlous over hem deed bij verschillende instanties. Marlous en haar dochter (14) waren twee van de slachtoffers.

Dit zei de officier van justitie tijdens de tweede zogenoemde pro-formazitting, waarbij de zaak niet inhoudelijk wordt behandeld, over Fouad L. Hij is de man die wordt verdacht van het plegen van een drievoudige moord, op donderdag 28 september vorig jaar. Fouad (33) zelf was niet aanwezig. De zaal zat wederom vol met familie en nabestaanden.

[…]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213872074
twitter
pi_215139207
quote:
’Erasmusschutter’ Fouad L. verminderd toerekeningsvatbaar door autistische stoornis: deskundigen adviseren tbs met dwangverpleging
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-dwangverpleging
https://www.geenstijl.nl/5178874/fouad-lahklili

ROTTERDAM - De 32-jarige Fouad L. die een jaar geleden in Rotterdam zijn buurvrouw, haar dochter en een huisarts doodschoot, is verminderd toerekeningsvatbaar. Hij lijdt aan een autistische stoornis die van invloed is geweest op zijn daad.

[...]

De officieren hebben geprobeerd om Fouad L. opnieuw te verhoren naar aanleiding van de bevindingen van de gedragsdeskundigen. In het Pieter Baan Centrum heeft hij uitgebreid over de feiten verklaard. Tot nu toe is dat verhoor niet gelukt. Na zijn eerste verklaring bij de politie heeft Fouad L. niets meer willen zeggen.

Fouad L. moet op 2 december tijdens de laatste pro-formazitting verplicht verschijnen in de rechtbank. Vanaf 27 januari staat de inhoudelijke behandeling gedurende vijf dagen gepland.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 30 september 2024 @ 19:01:09 #283
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215139223
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2024 18:58 schreef Aether het volgende:

[..]

Goed nieuws voor alle FOK!kers.
  maandag 30 september 2024 @ 19:09:56 #284
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215139290
Weer eentje die beter niet aangehouden had kunnen worden. Die heeft wmb zijn laatste kans gehad en verspeeld.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_215139306
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 19:09 schreef nixxx het volgende:
Weer eentje die beter niet aangehouden had kunnen worden. Die heeft wmb zijn laatste kans gehad en verspeeld.
Het houdt niet op niet vanzelf.
pi_215139330
Wat houdt niet op?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_215139360
Ik lees dat het PBC het op ontoerekeningsvatbaar wil gooien vanwege geconstateerd 'autisme' Dit lijkt mij een belediging voor iedereen die in het hokje van het autistisch spectrum wordt gestopt. De meesten doen geen vlieg kwaad. De moordenaar zal best autistisch zijn, maar net als bij messentrekker Thijs was een stoornis niet voldoende om hem langdurig op te bergen. Dat gebeurt met deze halve zool hopelijk ook. Er mankeert wel wat meer aan dan alleen autisme vermoed ik.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:42:33 #288
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215143161
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat het PBC het op ontoerekeningsvatbaar wil gooien vanwege geconstateerd 'autisme' Dit lijkt mij een belediging voor iedereen die in het hokje van het autistisch spectrum wordt gestopt. De meesten doen geen vlieg kwaad. De moordenaar zal best autistisch zijn, maar net als bij messentrekker Thijs was een stoornis niet voldoende om hem langdurig op te bergen. Dat gebeurt met deze halve zool hopelijk ook. Er mankeert wel wat meer aan dan alleen autisme vermoed ik.
Verminderd toerekeningsvatbaar. Dat is niet helemaal ontoerekeningsvatbaar. En het is de vraag of de rechter daar in mee gaat.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:46:36 #289
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_215143709
Met een familielid van mij is echt geen land te bezeilen, door zijn autisme. Het is een heel spectrum, waar je soms niks van merkt aan een ander, maar soms ook juist wel.
En daarbij, als mensen met autisme vaker dit soort misdrijven plegen, wil dat niet zeggen dat alle autisten dat doen of dat alle misdadigers een vorm van autisme hebben, zelfs niet dat dat autisten gevaarlijk maakt. Maar soms is dat wel degelijk een achterliggend probleem en dat mag best benoemd worden. Autisme komt ook enorm vaak voor dus zo gek vind ik het niet.
Ik geloof niet dat mijn familielid ooit een misdrijf zou plegen maar ik heb geen moeite me in te denken dat dit zomaar zou kunnen als hij iets anders in elkaar zou hebben gezeten.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:44:19 #290
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215144187
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat houdt niet op?
Dat geilen op doodschieten van Unerwünschten als ze ook maar een keer door rood rijden of de hondenpoep niet opruimen. In het kwadraat als ze écht iets stouts doen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215741819
twitter

quote:
Morgen verschijnt Fouad L. voor het eerst (verplicht) in het openbaar in de rechtbank. Het OM verdenkt hem van het neerschieten van Romy en Marlous, om vervolgens docent Jurgen Damen om het leven te brengen en brand te stichten in het Erasmus MC.
pi_215742465
Is saskia bellekam daar bij niffos?
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 13:01:27 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215746622
twitter

twitter

Verslag van Saskia nu op twitter
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 13:03:24 #294
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215746635
twitter
  maandag 2 december 2024 @ 13:31:27 #295
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215746971
twitter
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215747307
WOEST
twitter

quote:
#FouadL heeft last van psychoses, psychiatrische stoornissen en heeft last van depressies, dus levenslang is niet gepast! Al staan zijn psychoses niet zo op de voorgrond als bij een Kenzo K, maar levenslang zou niet gepast zijn! TBS en max 10 jaar gevangenisstraf
pi_215747665
OM: 'Erasmusschutter' Fouad L. praatte met denkbeeldige computer

https://www.msn.com/nl-nl(...)computer/ar-AA1v7LOw
De enige echte.
pi_215748003
https://www.geenstijl.nl/(...)goed-bij-zijn-paasei

quote:
Als kind ging Fouad namelijk altijd in gesprek met een computer in zijn hoofd, die een maand voor de slachtpartij plotseling het woord weer nam. Dat apparaat heeft volgens Fouad ook een naam: de partitie. "Ik wilde de kinderen niets aandoen," aldus monsieur, "Maar de partitie zei: I want them dead. Ik heb het meerdere keren uitgesteld, niet vanwege de zenuwen, maar ik wilde het eigenlijk niet."
Eigenlijk is het de schuld van de computer, Fouad volgde alleen maar instructies. Hartverwarmend idee, een arts die denkt dat er een computer in z'n hoofd zit.
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 15:53:49 #299
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215748158
quote:
9s.gif Op maandag 2 december 2024 15:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)goed-bij-zijn-paasei
[..]
Eigenlijk is het de schuld van de computer, Fouad volgde alleen maar instructies. Hartverwarmend idee, een arts die denkt dat er een computer in z'n hoofd zit.
Ik snap het wel heb ook wel eens geklooi gehad met partities. Hij had op linux over moeten gaan, daar werkt het een stuk beter ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_215749320
Gewoon een spuitje geven dit stuk vuilnis
pi_215749340
Dicht.
Het is koud, het is guur....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')