Dat bedoel ik ja.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die zijn nog nooit gegeven in Nederland. Wel voor uploaden.
Haha. Zelfs ThePirateBay is nog makkelijk te vinden als je goed research doet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja joh? Jaren geleden heb ik mijn pc in de berging gezet...
Volgens mij ben ik geëindigd met nieuwsgroepen. De laatste torrents gedownload via uTorrent met h33x (ofzo?) Torrentz.eu was ook een mooie verzamelsite.
Heb echt warme herinneringen aan de piraterij
/msg xdcc send...quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:17 schreef tralalala het volgende:
XDCC bestaat ook nog.Dat werkte toen ook als een tiet icm mIRC(?).
Stremio werkt hier al jaren topquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:08 schreef marc0871 het volgende:
Jammer dat Popcorntime het niet meer doet.
Heb ik toch best nog wel een poosje plezier van gehad, tot begin dit jaar.
Pas je op voor BREIN.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:59 schreef Newone82 het volgende:
Lang leven Stremio met Torrentio add on op een Google tv stick/kastje. Alles gratis.
En tegenwoordig heb je software zoals Prowlarr die al die sites voor je kan doorzoeken aan de hand van een search in Sonarr of Radarr, zodat je zelf geen torrent-/magnetlinkjes meer hoeft aan te klikken op die sites. De rest van het proces vanaf downloaden tot beschikbaar maken in iets als Plex is ook helemaal geautomatiseerd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:16 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Haha. Zelfs ThePirateBay is nog makkelijk te vinden als je goed research doet.
Mwa, hier hoef je niet te sidderen van angst voor dat soort figuren. We zijn Duitsland nietquote:
Dat is helemaal tof, ik was vroeger wel altijd wat voorzichtig met die magnet linkjes op sommige sites. Het had wel iets machtigs, helemaal als je soms films kon downloaden die nog in de bioscoop draaiden.quote:Op maandag 2 oktober 2023 01:41 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En tegenwoordig heb je software zoals Prowlarr die al die sites voor je kan doorzoeken aan de hand van een search in Sonarr of Radarr, zodat je zelf geen torrent-/magnetlinkjes meer hoeft aan te klikken op die sites. De rest van het proces vanaf downloaden tot beschikbaar maken in iets als Plex is ook helemaal geautomatiseerd.
Wat een contrast met vroeger toen je gerust een hele avond bezig was op mIRC met een DCC download van een enkele Star Trek episode van matige kwaliteitWel goede herinneringen aan
[..]
Mwa, hier hoef je niet te sidderen van angst voor dat soort figuren. We zijn Duitsland niet
Omdat films in de US al lang in de bios waren geweestquote:Op maandag 2 oktober 2023 07:00 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is helemaal tof, ik was vroeger wel altijd wat voorzichtig met die magnet linkjes op sommige sites. Het had wel iets machtigs, helemaal als je soms films kon downloaden die nog in de bioscoop draaiden.
De gevraagde prijs heeft in het algemeen weinig tot niets te maken met de kosten.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:06 schreef Confetti het volgende:
Hondsbrutaal dat mensen de 'dienstverlening' en 'prijs' als excuus gebruiken. Geef gewoon eerlijk toe dat je liever alles voor 10 euro per maand wilt. En ja, voor zulke bedragen kunnen grote producties niet gemaakt worden.
Ik doe het ook. Simpelweg omdat het kan zonder gevolgen. Daar hoef ik geen bullshit-excuus voor te bedenken.
Dat is nog geen reden om illegaal te downloaden. Je hebt geen rechten op content die door anderen gemaakt zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:23 schreef karr-1 het volgende:
Het budget is niet eindeloos groot he.....
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is het niet verboden om te downloaden. Uploaden daarentegen ..quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om illegaal te downloaden. Je hebt geen rechten op content die door anderen gemaakt zijn.
Ik dacht dat ik 16 jaar geleden een aardige piraat was, maar XDCC heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:17 schreef tralalala het volgende:
XDCC bestaat ook nog.Dat werkte toen ook als een tiet icm mIRC(?).
Het bijzondere van internet is dat dit ook de enige plek is waar ik ooit gezeik op gepirate content heb meegemaakt. Nog nooit in rl is iemand in mijn aanwezigheid weggelopen bij een avondje piratenfilms kijken. Nog nooit heeft iemand geweigerd een cd'tje te branden. Ik kende vroeger niemand met een originele GTA 1+2, Delta Force of AoE(2) cd, maar toch had iedereen die games. Als student keek iedereen GoT, ondanks dat niemand een Ziggo tv abonnement had. Enz enz.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om illegaal te downloaden. Je hebt geen rechten op content die door anderen gemaakt zijn.
Sinds een paar jaar is downloaden ook verboden.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:52 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is het niet verboden om te downloaden. Uploaden daarentegen ..
Die wetgeving is al een aantal jaren geleden aangepast, sinds 2014 om precies te zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:52 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is het niet verboden om te downloaden. Uploaden daarentegen ..
Tegenwoordig gewoon downloaden naar je mobiel en dan casten naar je tvquote:Op maandag 2 oktober 2023 09:03 schreef Toine51 het volgende:
Veel gedownload vroeger, torrents, spotnet, kazaa...
Begonnen met het het bazen-downloadprogramma Napster, altijd gedacht dat zoiets nooit meer terug zou komen toen ze offline gingen..
Maar dacht dat het nu wel minder zou zijn. Kwaliteit en ondertiteling vond ik vaak tegenvallen, weet nu niet hoe het nu is. Denk 10 jaar geleden voor het laatst iets gedownload, want daarna de pc weggedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |