abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2023 @ 10:48:39 #41
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210803438
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook weer overgestapt op downloaden, ga geen 10 abonnementen afsluiten. Of je moet steeds meewisselen.. eerst is het op Netflix, dan ineens op Disney+. Ja de groeten.
Groetjes terug.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210803452
Er zou een dienst moeten zijn waar je los series kan bestellen van meerdere diensten.

Stel je hebt interesse in 5 series
Maar staan alle 5 op een andere streamingdienst.

Dat je ze los kan bestellen van elke streamingdienst en zo je eigen pakket kan samenstellen.

Er zijn gewoon te veel streamingsdiensten die ook nog eens de prijzen blijven omhoog gooien.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 1 oktober 2023 @ 10:53:29 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210803467
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:35 schreef speknek het volgende:

[..]
Netflix maakte grote verliezen in 2010-2015.
Volgens mij klopt dat niet hoor, alleen maar weinig winst, vooral in 2012. Da's ook niet zo gek, want de eerste grote producties kwamen 2013 uit. Daarmee zijn ze zo gegroeid.

Allemaal met dat tientje per maand, als enige aanbieder heb je het makkelijk
Laffe huichelaar
  zondag 1 oktober 2023 @ 10:56:10 #44
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210803477
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Als daar het aantal abonnementen voor terugloopt terwijl de CEO een beetje loopt te mekkeren wel inderdaad, maar het vervolgens stelen is natuurlijk ook third world problem.
Dan lijkt 'first world problems' mij een beetje een irrelevant argument hier (als het ooit al een zinnig argument is).

Voor sommige mensen is het netflix aanbod zat, omdat ze het nooit allemaal kunnen kijken. Voor anderen voldoet het niet, omdat ze willen kiezen wat ze op dat moment kijken.

Dat is vervelend voor de aanbieders dat ze dat geld kost. Soms gaat niet alles zoals je wil. Er wordt al gemeenschapsgeld besteed aan het opsporen en uit de lucht halen van illegale aanbieders, we betalen nog steeds thuiskopieheffing op onze gegevensdragers. Als ze nog steeds niet tevreden zijn over hun inkomsten, dan kunnen ze gaan nadenken hoe ze hun eigen aanbod interessanter maken.

Morele argumenten om een dienst af te nemen bij een amorele organisatie vind ik mal, maar het zal werken op een deel van de mensheid.
pi_210803485
Ohja, ik moet mijn NLZiet abo nog opzeggen voordat de zomeraanbiedingsprijs overgaat in een normale maandprijs abo.

Bedankt TS!
  zondag 1 oktober 2023 @ 10:58:14 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210803487
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:33 schreef speknek het volgende:
Ik heb gewoon alle grote streamingdiensten maar ik ben rijk (en voor sommigen, zoals HBO, wil ik de 4 euro per maand niet kwijtraken ookal kijk ik er weinig naar), kan me voorstellen dat het voor studenten en armere mensen inderdaad erg duur wordt alles te kunnen zien. Maar ik ben het ook wel eens met Tim Kuik hier, alleen Netflix heeft al meer content dan je in een mensenleven kan zien, dus dat je dan ook nog content van andere diensten wil downloaden is pure first world problems, temeer omdat elke dienst maandelijks opzegbaar is, dus met een beetje slim switchen betaal je echt belachelijk weinig voor eindeloos goede content. Je ziet het alleen niet op releasedag, maar een of twee maanden later. Ik vind het argument voor downloaden echt lang niet zo sterk meer als vroeger, toen de content of niet beschikbaar, of extreem duur was. Het is nu eigenlijk gewoon parasitair gedrag, als we eerlijk zijn. Maar goed, het geeft ook te denken dat zelfs met maandelijks opzegbare termijnen, het niet zo comfortabel is als downloaden.
We zijn ook gewoon verwend natuurlijk. Vergeleken met de hoogtijdagen van piraterij, toen we afhankelijk waren van peperdure dvds en wat er op TV kwam, allebei veel later dan het in de VS uitkwam, hebben we het nu toch wel extreem goed. Voor een tientje per maand heb je natuurlijk zat.

Mensen worden lekker gemaakt met alle grote titels op alle platforms en willen alles kijken maar da's op zich nergens voor nodig natuurlijk. Met videoland en disney+ vermaak ik me prima.
Laffe huichelaar
  zondag 1 oktober 2023 @ 10:58:49 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210803489
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:57 schreef Nober het volgende:
Ohja, ik moet mijn NLZiet abo nog opzeggen voordat de zomeraanbiedingsprijs overgaat in een normale maandprijs abo.

Bedankt TS!
In plaats daarvan heb ik mn TV abonnement opgezegd.
Laffe huichelaar
pi_210803503
Wij hebben ook meerdere streaming (maar geen tv abo meer) services (Apple+, Disney+, HBO Max & Netflix), maar als het echt teveel zou worden dan zou het ook niet echt een probleem zijn om elke maand gewoon één service te hebben. Maandelijks opzegbaar, dus je kan gewoon makkelijk wisselen; dan zie je bepaalde series/films inderdaad enkel even wat later. Overigens download ik ook gewoon nog steeds; voornamelijk de series die niet op disc verschijnen (anders haal ik de disc in huis - staat meteen leuk in huis) omdat ik bepaalde series wel op onze harde schijf willen hebben in het geval ze ooit van streaming af gaan of zo. Wat al meermaals gebeurd is. Verder geen hele spannende conclusie van het artikel natuurlijk. Vrij voorspelbaar dat downloaden toe neemt als de prijzen van streaming stijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2023 11:02:50 ]
  zondag 1 oktober 2023 @ 11:03:45 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_210803510
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:50 schreef schommelstoel het volgende:
Er zou een dienst moeten zijn waar je los series kan bestellen van meerdere diensten.

Stel je hebt interesse in 5 series
Maar staan alle 5 op een andere streamingdienst.

Dat je ze los kan bestellen van elke streamingdienst en zo je eigen pakket kan samenstellen.

Er zijn gewoon te veel streamingsdiensten die ook nog eens de prijzen blijven omhoog gooien.
Dit zou perfect zijn ja. Alles op 1 grote hoop. Hoge prijs voor nieuwe releases en oude films/series kan je praktisch gratis kijken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_210803518
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:46 schreef Postbus100 het volgende:
Kunnen streamen is geen grondrecht ofzo, he? Daar geen toegang meer toe hebben omdat je de prijzen te hoog vindt, geeft je geen recht om het dan maar te downloaden.
Op zich is dat natuurlijk zo. Maar heb inmiddels internet zonder TV-abonnement, alleen nog een abonnementje voor de Formule 1 en voor de rest ook Netflix eruit gegooid.

Meestal maakt concurrentie de situatie beter voor de klant maar in dit geval heb je letterlijk een versplinterd aanbod en oude series die je alsnog wil zien, zijn vaak van een platform verdwenen.

"SpotNet Classic" doet het nog prima, je haalt zo een (oude) film of serie binnen. En staat het daar niet, dan is er nog de goede oude piratenbaai.
Dus vind het wel prima zo.

Wat ik nog wel eens doe is voor 1 maandje een streamingdienst afnemen in de winter (dus direct opzeggen na het afsluiten zodat het niet langer doorloopt) en dan in die maand kijken wat ik wil zien.

Wil je alles, dan is er Disney, Netflix, NLZiet, Videoland, HBO Max, Youtube Premium, Amazon Prime Video, Viaplay, etc. En dan nog mis je series of films en is veel aanbod dubbel.

Ben nu de serie Chuck aan het kijken, zou sowieso niet weten waar die te vinden is op een streaming dienst.

Zelfs al zou het Brein lukken om het downloaden van films en series geheel onmogelijk te maken, dan nog ga ik niet terug naar streamingdiensten of TV.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-10-2023 11:48:30 ]
pi_210803623
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Op zich is dat natuurlijk zo. Maar heb inmiddels internet zonder TV-abonnement, alleen nog een abonnementje voor de Formule 1 en voor de rest ook Netflix eruit gegooid.

Meestal maakt concurrentie de situatie beter voor de klant maar in dit geval heb letterlijk een versplinterd aanbod en oude series die je alsnog wil zien, zijn vaak van een platform verdwenen.

"SpotNet Classic" doet het nog prima, je haalt zo een (oude) film of serie binnen. En staat het daar niet, dan is er nog de goede oude piratenbaai.
Dus vind het wel prima zo.

Wat ik nog wel eens doe is voor 1 maandje een streamingdienst afnemen in de winter (dus direct opzeggen na het afsluiten zodat het niet langer doorloopt) en dan in die maand kijken wat ik wil zien.

Wil je alles, dan is er Disney, Netflix, NLZiet, Videoland, HBO Max, Youtube Premium, Amazon Prime Video, Viaplay, etc. En dan nog mis je series of films en is veel aanbod dubbel.

Ben nu de serie Chuck aan het kijken, zou sowieso niet weten waar die te vinden is op een streaming dienst.

Zelfs al zou het Brein lukken om het downloaden van films en series geheel onmogelijk te maken, dan nog ga ik niet terug naar streamingdiensten of TV.
Foei toch! :Y

Haha maar herkenbaar, wij hebben prime & netflix en videoland via kennissen en de rest, die komt via usenet/spotnet/torrents en zelfs de darkweb binnen! Ik baal van de versplintering en wil met plezier betalen maar dan wel voor een redelijke prijs en een aanbod waar ik iets mee kan. Ik kan nu net niets met al deze aanbieders, vind maar een enkele serie/film per platform interessant en om daar nou 10 euro p/m voor neer te leggen, nee dan download ik wel.

Als ik een serie kon kopen voor een redelijke prijs had ik het ook gedaan! (maar dat kan dan ook weer niet, tenzij op disk)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 1 oktober 2023 @ 11:37:18 #52
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210803707
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:24 schreef Chandler het volgende:

[..]
Foei toch! :Y

Haha maar herkenbaar, wij hebben prime & netflix en videoland via kennissen en de rest, die komt via usenet/spotnet/torrents en zelfs de darkweb binnen! Ik baal van de versplintering en wil met plezier betalen maar dan wel voor een redelijke prijs en een aanbod waar ik iets mee kan. Ik kan nu net niets met al deze aanbieders, vind maar een enkele serie/film per platform interessant en om daar nou 10 euro p/m voor neer te leggen, nee dan download ik wel.

Als ik een serie kon kopen voor een redelijke prijs had ik het ook gedaan! (maar dat kan dan ook weer niet, tenzij op disk)
Ik weet niet precies meer hoe het heette maar een braziliaanse vriendin had een app waarin alle bekende streamingdiensten zaten voor slechts 100 euro per jaar. Legaal blijkbaar. Wel een enorm goede deal. Alles werd ook in 1 bibliotheek gegooid; netflix, disney+, Amazon Prime, etc. Dus je hoefde ook niet te wisselen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210803729
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik weet niet precies meer hoe het heette maar een braziliaanse vriendin had een app waarin alle bekende streamingdiensten zaten voor slechts 100 euro per jaar. Legaal blijkbaar. Wel een enorm goede deal. Alles werd ook in 1 bibliotheek gegooid; netflix, disney+, Amazon Prime, etc. Dus je hoefde ook niet te wisselen.
Nou als je er achter bent, let us know! ;) en tag mij vooral, anders lees ik het waarschijnlijk niet! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 1 oktober 2023 @ 11:55:31 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_210803850
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

Prime Video. 3 euro per maand.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Miss 200.000.000! zondag 1 oktober 2023 @ 12:02:10 #55
367000 roos94
pi_210803926
Rip Ebookparadijs

Opdat wij niet vergeten ;(
pi_210803997
Tja het is ook gewoon wel heel verleidelijk, 18 euro voor een half jaar via Alibaba. IPTV Smarters op je telefoon en je cast alle sportkanalen en tig series zo in HD naar de televisie. Voor 18 euro per maand heb je net ESPN bij Ziggy. :')
pi_210804007
En ondertussen wel lekker thuiskopieheffing blijven heffen op allerhande apparaten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_210804060
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 12:02 schreef roos94 het volgende:
Rip Ebookparadijs

Opdat wij niet vergeten ;(
z-lib ;) ;)
lol
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 oktober 2023 @ 12:46:46 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210804299
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Kennelijk niet heel bekend in Brazilië, mijn vriendin heeft nog nooit van iets dergelijks gehoord en haar familie kennelijk ook niet :P

Maar ze gaat uit interesse nog eens wat rondvragen of iemand toevallig wel de naam weet :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 1 oktober 2023 @ 12:50:34 #60
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210804330
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Kennelijk niet heel bekend in Brazilië, mijn vriendin heeft nog nooit van iets dergelijks gehoord en haar familie kennelijk ook niet :P

Maar ze gaat uit interesse nog eens wat rondvragen of iemand toevallig wel de naam weet :+
Ben ook benieuwd. Wellicht was het 1 van deze
https://www.makeuseof.com(...)ervices-in-one-apps/

Zijn veel all-in-one pakketten tegenwoordig.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 oktober 2023 @ 12:52:05 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210804343
Streamen en downloaden neemt weer toe nadat het flink gedaald was dankzij een gecentraliseerde streamingsdienst die alles legaal aanbood in een tijd dat die markt gigantisch versnipperd en duurder is geworden? Had ik nou nooit verwacht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210804344
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Zou het?
Open deur is open *O*
pi_210804389
Hier alleen Amazon Prime (en voor die 3 euro hou ik die sowieso wel) en Disney+.

Netflix er vorig jaar uitgeknikkerd want te duur (4k abo).
Tijdje HBO Max gehad, maar die opgezegd en daarvoor in de plaats Disney+ genomen, vooral vanwege Star Wars.
  zondag 1 oktober 2023 @ 12:58:39 #64
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_210804410
Weerspiegelt mooi de onvrede over het aanbod en de prijzen van streamingdiensten.
pi_210804554
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Worden er nog weleens boetes uitgedeeld voor illegaal downloaden?
Die zijn nog nooit gegeven in Nederland. Wel voor uploaden.
pi_210804854
Bij mij speelt ook wel mee dat ik het wel prima kan betalen om meerdere streaming abo's te nemen, maar ik heb een hekel aan Disney en vooral Amazon (en in iets mindere mate Apple). Disney omdat die een groot deel van hun catalogus bijelkaar heeft gejat; al die sprookjes die ze hebben verkracht en zich toegeeigend waardoor veel mensen onterecht denken dat Disney ze zelf heeft verzonnen. En Amazon is gewoon een evil kutbedrijf. Ik wil daar geen geld aan geven.
  Miss 200.000.000! zondag 1 oktober 2023 @ 14:20:53 #67
367000 roos94
pi_210804952
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 12:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hier alleen Amazon Prime (en voor die 3 euro hou ik die sowieso wel) en Disney+.

Netflix er vorig jaar uitgeknikkerd want te duur (4k abo).
Tijdje HBO Max gehad, maar die opgezegd en daarvoor in de plaats Disney+ genomen, vooral vanwege Star Wars.
Niet Videoland hebben en dan dagelijks Kees en Co bekijken :')
pi_210805037
Ik kijk tegenwoordig zo weinig dat geen enkele streamingdienst het waard is. De keren dat er dan wel een serie/docu/whatever is die ik wil kijken download ik het idd gewoon. Het probleem met gebruikersgemak is dat downloaden zo snel/makkelijk is dat er toch niet echt een substantieel voordeel is bij streamingsdiensten.

Tenzij je geen verstand van dergelijke zaken hebt of het ethisch incorrect vindt is downloaden gewoon the way to go.
Conscience do cost.
pi_210805230
Ik blijf het mooi vinden hoe veel dingetje in een cirkeltje lopen in de naam van innovatie.

Mijn moeder spreekt over dat vroeger de melkman, groenteboer en bakker langs de deur ging. Nu hebben mensen picnic of een andere bezorgdienst.

Vroeger had je voor een belachelijk bedrag kabel. Nu heb je voor een belachelijk bedrag 20000 streamingdiensten waarvan een aantal reclames terug aan het brengen zijn.
Het is het wachten op 1 bedrijf die een aantal van de diensten bundeld voor een "voordelige" prijs

Ik snap het downloaden wel. Soms wil ik een film kijken en dan kan ik eerst 5 streamingsdiensten afgaan en dan staat hij er ook nog niet eens bij eentje :')
Twiddel
pi_210805268
De streamingdiensten zijn nu zover gedegenereerd dat piraterij daadwerkelijk een betere ervaring biedt:

• Alles op 1 plek, met 1 fatsoenlijke app naar keuze om alles af te spelen (sommige streaming apps zijn echt ruk)
• Geen ads, of irritante trailers voor andere content
• Content blijft beschikbaar tot ik het zelf verwijder i.p.v. een of andere hotemetoot die vindt dat ik het niet meer mag kijken

Sonarr/Radarr/Prowlarr/Bazarr + torrent/usenet downloader + eventueel een media server als Plex/Emby/Jellyfin en alles gaat vanzelf. Want als er vraag naar is maakt de community het zelf wel.

Ironisch genoeg vertelt Sonarr netjes bij welke streamingdienst ik het had kunnen streamen :') Wat niet altijd kan, ik mag officieel bijvoorbeeld de laatste twee seizoenen van Star Trek Lower Decks niet kijken in Nederland.
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:19 schreef Jordy-B het volgende:
Wel jammer dat Rarbg gestopt is, die hadden het (afgezien van het financiele plaatje) fantastisch voor elkaar. ;(
Als je iets als Prowlarr gebruikt, dan maakt het gelukkig niet uit als er een keer eentje omvalt, die kan bij heel veel van dat soort sites door de releases zoeken.
pi_210805466
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:59 schreef Fleischmeister het volgende:
De streamingdiensten zijn nu zover gedegenereerd dat piraterij daadwerkelijk een betere ervaring biedt:

• Alles op 1 plek, met 1 fatsoenlijke app naar keuze om alles af te spelen (sommige streaming apps zijn echt ruk)
• Geen ads, of irritante trailers voor andere content
• Content blijft beschikbaar tot ik het zelf verwijder i.p.v. een of andere hotemetoot die vindt dat ik het niet meer mag kijken

Dit met als vierde punt dat ik dan ook niet financieel bijdraag aan hun woke agenda en bagger originals.
pi_210805524
Ik doe het ook nog wel eens, omdat het feit dat het immoreel en verboden is me geen kloot boeit 14.gif
-nee-
pi_210805544
Ach weer angstzaaierij van Brein via nu.nl Meer, meer geld naar Brein1.
pi_210805792
Jammer dat Popcorntime het niet meer doet.
Heb ik toch best nog wel een poosje plezier van gehad, tot begin dit jaar.
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:12:10 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210805822
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:20 schreef roos94 het volgende:

[..]
Niet Videoland hebben en dan dagelijks Kees en Co bekijken :')
Kees en Co was voor mij de reden om eens een abo te nemen op Videoland :D Jeugdsentiment

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210805877
Ik download én stream niet meer. Ze kunnen de pot op. Ik vind het gewoon totaal niet meer interessant.

Ik kijk af en toe wat op YouTube en voor de rest lees ik boeken en speel ik games.
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:26:52 #77
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210805968
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 16:17 schreef Viezig het volgende:
Ik download én stream niet meer. Ze kunnen de pot op. Ik vind het gewoon totaal niet meer interessant.

Ik kijk af en toe wat op YouTube en voor de rest lees ik boeken en speel ik games.
Bij die mensen die al die series (en eventueel ook nog de nodige films en boeken) zo goed kennen, vraag ik me nog weleens af hóe dan. Vaak betreft het hogeropgeleiden met een goedgevuld leven, waarbij naast o.a. studie/werk, het huishouden, het onderhouden van een sociaal leven, en de zo belangrijke nachtrust eigenlijk niet zo veel tijd over blijft om dat allemaal te kijken.

Zelfs als je een hoge verwerkingssnelheid hebt, moet er ergens ruimte gevonden worden in het schema.
pi_210806028
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:06 schreef Confetti het volgende:
Hondsbrutaal dat mensen de 'dienstverlening' en 'prijs' als excuus gebruiken. Geef gewoon eerlijk toe dat je liever alles voor 10 euro per maand wilt. En ja, voor zulke bedragen kunnen grote producties niet gemaakt worden.

Ik doe het ook. Simpelweg omdat het kan zonder gevolgen. Daar hoef ik geen bullshit-excuus voor te bedenken.
Eh nee, toen Netflix kwam betaalden mensen er 'graag' voor. Nu wil iedere zender ook verdienen aan streamen en is het content niet meer bij 1 streamingdienst maar verdeeld over een stuk of 8; streamingdiensten. En ja 8 keer een abonnement afsluiten is net wat anders dan 1 abonnement. Dus prijs en huidige dienstregeling zijn wel degelijk prima redenen om 'verder te kijken ' op een andere manier. Het is aan de industrie om iets te doen aan de versplintering. Of goedkopere abonnementen.
pi_210806083
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 10:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]
In plaats daarvan heb ik mn TV abonnement opgezegd.
NLZIET is ideaal vind ik. Voor een paar euro meer krijg je ook BBC enzo. Verder heb ik ook een discovery+ account voor 4 euro. Verder niets. Fijn ook geen reclame. Vast een niet zo’n populaire mening, maar ik vind Netflix eigenlijk niet zoveel aan. Misdaad gedoe doet Discovery veel beter.
  zondag 1 oktober 2023 @ 16:52:51 #80
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210806140
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 16:42 schreef Mylene het volgende:

[..]
NLZIET is ideaal vind ik. Voor een paar euro meer krijg je ook BBC enzo.
Ik had eerst een NPO+ abonnement en keek daarnaast programma's terug met de gratis apps van RTL en SBS, maar met name bij RTL leek het alsof 'ie bewust gesaboteerd werd om mensen naar het betaalde Videoland te jagen. Halve tijd werkte 'ie niet. En die van SBS was sowieso moeilijk bruikbaar.

Na voor de tigste keer nog net niet het servies tegen de muur gegooid te hebben uit frustratie, is NPO+ maar door NLziet vervangen. :')

Tegenwoordig zitten de Belgische publieke zenders er ook op, alleen jammer dat je slechts een klein deel van de programma's terug kunt kijken. Actualiteiten meestal gelukkig wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')