abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210926461
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 15:59 schreef SQ het volgende:
Oh het was zeker niet bedoeld als aftroeven. Ik zou eigenlijk dat weekend met mijn fokvriendinnen naar Nijmegen gaan zelfs :')

Ik weet nog niet wat we gaan doen! Ik ga met een collega die er nog nooit geweest is dus hij heeft eerste dibs op het programma. In elk geval iets van een concert of theater op zaterdagavond :)
Ik zie het niet als aftroeven, dit vind ik humor :D
Nouja, Nijmegen of New York, keus is snel gemaakt ;)
Dat lijkt me echt tof daar, Broadway. Denk ook niet dat je je in die stad ook maar een seconde verveelt. Ben je er eerder geweest?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210926500
Er gaat op de heenweg geen trein rechtstreeks. Moet overstappen in Sittard op een snelbus en dan gaat ie niet eens naar station Maastricht maar naar Randwyk :'(
Terug gaat ie wel in 1 keer :')
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 16:13:56 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_210926502
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 16:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik zie het niet als aftroeven, dit vind ik humor :D
Nouja, Nijmegen of New York, keus is snel gemaakt ;)
Dat lijkt me echt tof daar, Broadway. Denk ook niet dat je je in die stad ook maar een seconde verveelt. Ben je er eerder geweest?
Ja, maar dat was in 2004 geloof ik, dus het is al wel even terug.
disclaimer
pi_210926510
Je kan ook kijken of je iets van tickets voor opnames voor een tv programma kunt scoren. Die hadden wij ooit en was erg leuk om eens mee te maken! We hadden alleen nogal matige gasten en een optreden van een (mij) onbekende band die echt herrie produceerde waar geen muziek in te herkennen was.

En qua modieuze schoenen: ik had net een driekwartbroek met daaronder kaplaarzen met grote stippen aan! Het hoosde hier als een malle toen de school uit ging, dus mijn gewone broek en schoenen kon ik uitwringen. Dus maar even praktische dingen aan om de kinderen naar de gym te brengen. Ik kan me daar ook echt niet druk om maken. Praktisch >> stijlvol. Ik kon nu in ieder geval gewoon m’n laarzen uit doen en m’n sokken aanhouden.

Verder team sketchers. Ik heb twee paar die ik afwissel. De eerste keer dat ik ze aantrok leeg het wel alsof ik op kussentjes liep dankzij dat memoryfoam. Alleen als het nat is buiten zijn ze waardeloos :(
pi_210926562
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 16:13 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja, maar dat was in 2004 geloof ik, dus het is al wel even terug.
Ik was 2 maanden geleden nog in Maastricht :D
Geniet ervan :) !
If they say
  donderdag 12 oktober 2023 @ 16:26:38 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210926584
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 15:42 schreef SQ het volgende:
Leuk, Mushanga71! Wat ga je allemaal doen?

Ik ga binnenkort voor mijn werk naar de VS en omdat we afspraken hebben in 2 verschillende weken zit er een weekend tussen. Kantoor zit op ongeveer 2 uur reizen met het OV van hartje NYC, dat is wel een heerlijk fijn onverwacht kadootje O+
Wat tof O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_210926996
Dat is heel gaaf SQ! New York O+

Het huis van onze schuin overburen staat nu echt te koop met bord en al. Kwam net meerdere straatbewoners tegen die allemaal verbaasd keken. Blijkbaar hadden ze het echt alleen aan B verteld _O-
De prijs valt me reuze mee, maar alsnog boven ons budget.
pi_210927588
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:52 schreef exode het volgende:

[..]
Ik vind het ook echt onzin voor hem dus ik bel sowieso af, maar ik ben vooral enorm verbaasd. Ik heb ook nog nooit een oproep gehad.
Ik krijg ook elk jaar een oproep omdat ik als kind diagnose astma heb gekregen. Gebruik al sinds mn 18e niet structureel medicatie meer. Ben er op gegeven moment af gehaald toen ik al x jaar geen medicatie meer had gebruikt, maar 3j geleden weer keer medicatie gehad voor paar weken en sindsdien krijg ik weer oproepen (ook voor de coronaprik de vervroegde ivm griepprikgroep).

Mij verbaast het dus juist dat jij hem niét hebt gehad :+

Misschien dat ze kinderen pas vanaf bepaalde leeftijd oproepen? Dat B daarom nu wel opgeroepen wordt en eerder nog niet?
pi_210927665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 18:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik krijg ook elk jaar een oproep omdat ik als kind diagnose astma heb gekregen. Gebruik al sinds mn 18e niet structureel medicatie meer. Ben er op gegeven moment af gehaald toen ik al x jaar geen medicatie meer had gebruikt, maar 3j geleden weer keer medicatie gehad voor paar weken en sindsdien krijg ik weer oproepen (ook voor de coronaprik de vervroegde ivm griepprikgroep).

Mij verbaast het dus juist dat jij hem niét hebt gehad :+

Misschien dat ze kinderen pas vanaf bepaalde leeftijd oproepen? Dat B daarom nu wel opgeroepen wordt en eerder nog niet?
Ik hang overal steeds tussenin. Eind november word ik eindelijk uitgebreid onderzocht, wie weet word ik daarna overal voor opgeroepen ;)

Maar B zeggen we af. Het was ook een gekke brief, niet gericht aan de verzorgers van.
pi_210928069
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w

Schoenmaker O+
Ja, nee. Ik draag ze al 2 winters. Vind dat ik wel andere mag.
pi_210928082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 18:34 schreef exode het volgende:

[..]
Ik hang overal steeds tussenin. Eind november word ik eindelijk uitgebreid onderzocht, wie weet word ik daarna overal voor opgeroepen ;)

Maar B zeggen we af. Het was ook een gekke brief, niet gericht aan de verzorgers van.
Hopelijk krijg je dan ook wat antwoorden en als het even meezit ook adequate behandeling zodat je er ook wat minder last van hebt!

Dat is wel echt vreemd idd, dat zou je wel verwachten ja bij een kind.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 19:51:47 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_210928603
Ja daar kwam m'n man een tijdje terug ook mee aan _O-
disclaimer
pi_210930632
Rugzak: Ja, ik ga bijna altijd de deur uit met een rugzak.

Crocs: NEE!
Huispak: nee
Sneakers: nee.
Ik heb een hele verzameling Irregular choice, inclusief hak en glitters O+ en naast mijn basic zwarte laarzen die draag ik dus altijd.

Korte broek: ja
Miss Etam: nee
The North Face: nee
Make-up loos de deur uit: ik heb niet vaak make-up op, alleen op feestjes en op vrijdagavond.

Fietstassen: nee, ik gebruik een rugzak.
ANWB: nee
Taille-onderbroek: Nee
Strings: ja
Elektrische fiets: Nee.
pi_210930880
Rugzak: ja
Crocs: nee :N badslippers en sloffen voor thuis
Huispak: joggingbroek en oude hoodies
Sneakers: ja
Korte broek: ja, maar ik vermoed wel korter dan hier bedoeld wordt
Miss Etam: heel lang geleden. Maar goed, wel Hema en C&A
The North Face: 3in1 jas
Make-up loos de deur uit: nee
Fietstassen: nee, mand voorop O+
ANWB: auto van de zaak, kleding: nee
Taille-onderbroek: nee
Strings: soms
Elektrische fiets: alleen de bakfiets :7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210930915
Ik vind dat het me niet uit zou moeten maken om makeuploos en in joggingpak naar school te gaan, maar ik durf het toch niet :')
Overigens vind ik mezelf opmaken ook gewoon echt fijn. Dan ben ik ineens weer mezelf.
Zonder make-up, ‘echte’ kleding en mijn oorbellen in voel ik me altijd een beetje naakt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 12 oktober 2023 @ 22:41:26 #292
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_210931507
I love mijn crocs

Deze heb ik *O* *)

Ik ga wel makeuploos de deur uit, ik heb geen zin om mij elke dag op te maken.
En wat betreft kleding leef ik voor comfortabel, en als andere dat geen porem vinden dan vind ik dat niet boeiend :D
pi_210931619
No way dat ik makeuploos uit huis ga. Ja als ik een kind moet afzetten ergens en de auto niet uit hoef en dus niemand tegen kom.. dan wel. Oh en op vakantie..

Vandaag is mijn 24-jarig FOK jubileum...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 23:05:27 #294
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_210931750
ik ging kijken naar mijn oudste account. (wat ik mij nog kan herinneren)

Toen was ik 15 :o
pi_210933559
16 mei 2003, dus heb mn 20 jarige jubileum al gehad.
Fake it till you make it...
pi_210934084
6 oktober 2017, duurt nog wel ff voor ik de 20 jaar haal :+
If they say
pi_210934286
Rugzak: ja
Crocs: nee, wel Birkenstocks zowel slippers/sandalen als pantoffels O+
Huispak: nee. Wel soms een sportlegging met hoodie
Sneakers: ja
Korte broek: ja
Miss Etam: 45 kilo geleden was dat de winkel waar ik het best kon slagen, nu kan ik ook wat verder kijken
The North Face: ja, wandelschoenen
Make-up loos de deur uit: altijd
Fietstassen: yep
ANWB: ja sinds dat het vorig jaar een keer nodig was. En ook de verzekering van m’n elektrische fiets. ANWB kleding: nee
Taille-onderbroek: nee (wel een grote onderbroek voor als ik een afspraak bij de fysio heb ;)
Strings: yup
Elektrische fiets: ja, maar geen bakfiets ;)

Ik had m’n 20 jaar jubileum hier afgelopen januari, helemaal gemist anders had ik wel getrakteerd :P
pi_210934383
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 22:05 schreef LeSage het volgende:
Ik vind dat het me niet uit zou moeten maken om makeuploos en in joggingpak naar school te gaan, maar ik durf het toch niet :')
Overigens vind ik mezelf opmaken ook gewoon echt fijn. Dan ben ik ineens weer mezelf.
Zonder make-up, ‘echte’ kleding en mijn oorbellen in voel ik me altijd een beetje naakt.
Dit. Als ik mij ‘s ochtends niet opmaak dan voel ik me de hele dag niet mijzelf. Komt ook alleen voor als ik ziek ben. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_210934438
Ik doe al sinds lange tijd nooit meer make-up op, heerlijk vind ik het :D
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:25:15 #300
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210934442
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 09:24 schreef Aure het volgende:
Ik doe al sinds lange tijd nooit meer make-up op, heerlijk vind ik het :D
Dit :D
What you forget, you are gonna repeat.