Ik zie het niet als aftroeven, dit vind ik humorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:59 schreef SQ het volgende:
Oh het was zeker niet bedoeld als aftroeven. Ik zou eigenlijk dat weekend met mijn fokvriendinnen naar Nijmegen gaan zelfs![]()
Ik weet nog niet wat we gaan doen! Ik ga met een collega die er nog nooit geweest is dus hij heeft eerste dibs op het programma. In elk geval iets van een concert of theater op zaterdagavond
Ja, maar dat was in 2004 geloof ik, dus het is al wel even terug.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als aftroeven, dit vind ik humor![]()
Nouja, Nijmegen of New York, keus is snel gemaakt![]()
Dat lijkt me echt tof daar, Broadway. Denk ook niet dat je je in die stad ook maar een seconde verveelt. Ben je er eerder geweest?
Ik was 2 maanden geleden nog in Maastrichtquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in 2004 geloof ik, dus het is al wel even terug.
Wat tofquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:42 schreef SQ het volgende:
Leuk, Mushanga71! Wat ga je allemaal doen?
Ik ga binnenkort voor mijn werk naar de VS en omdat we afspraken hebben in 2 verschillende weken zit er een weekend tussen. Kantoor zit op ongeveer 2 uur reizen met het OV van hartje NYC, dat is wel een heerlijk fijn onverwacht kadootje
Ik krijg ook elk jaar een oproep omdat ik als kind diagnose astma heb gekregen. Gebruik al sinds mn 18e niet structureel medicatie meer. Ben er op gegeven moment af gehaald toen ik al x jaar geen medicatie meer had gebruikt, maar 3j geleden weer keer medicatie gehad voor paar weken en sindsdien krijg ik weer oproepen (ook voor de coronaprik de vervroegde ivm griepprikgroep).quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt onzin voor hem dus ik bel sowieso af, maar ik ben vooral enorm verbaasd. Ik heb ook nog nooit een oproep gehad.
Ik hang overal steeds tussenin. Eind november word ik eindelijk uitgebreid onderzocht, wie weet word ik daarna overal voor opgeroepenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik krijg ook elk jaar een oproep omdat ik als kind diagnose astma heb gekregen. Gebruik al sinds mn 18e niet structureel medicatie meer. Ben er op gegeven moment af gehaald toen ik al x jaar geen medicatie meer had gebruikt, maar 3j geleden weer keer medicatie gehad voor paar weken en sindsdien krijg ik weer oproepen (ook voor de coronaprik de vervroegde ivm griepprikgroep).
Mij verbaast het dus juist dat jij hem niét hebt gehad![]()
Misschien dat ze kinderen pas vanaf bepaalde leeftijd oproepen? Dat B daarom nu wel opgeroepen wordt en eerder nog niet?
Hopelijk krijg je dan ook wat antwoorden en als het even meezit ook adequate behandeling zodat je er ook wat minder last van hebt!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:34 schreef exode het volgende:
[..]
Ik hang overal steeds tussenin. Eind november word ik eindelijk uitgebreid onderzocht, wie weet word ik daarna overal voor opgeroepen
Maar B zeggen we af. Het was ook een gekke brief, niet gericht aan de verzorgers van.
Dit. Als ik mij ‘s ochtends niet opmaak dan voel ik me de hele dag niet mijzelf. Komt ook alleen voor als ik ziek ben.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:05 schreef LeSage het volgende:
Ik vind dat het me niet uit zou moeten maken om makeuploos en in joggingpak naar school te gaan, maar ik durf het toch niet![]()
Overigens vind ik mezelf opmaken ook gewoon echt fijn. Dan ben ik ineens weer mezelf.
Zonder make-up, ‘echte’ kleding en mijn oorbellen in voel ik me altijd een beetje naakt.
Ditquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:24 schreef Aure het volgende:
Ik doe al sinds lange tijd nooit meer make-up op, heerlijk vind ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |