quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij het aanpassen van de bedrijfsgegevens online ontdekken we net dat facebook ooit het maximaal aantal tekens voor bedrijfsomschrijving heeft aangepast. Met terugwerkende kracht. Waardoor er bepaald niet meer staat dat we zoveel mogelijk op bestelling bakken om verspilling te voorkomen
[ afbeelding ]
Als je niet steeds ladingen brood over hebt gehad, dan zal het niet zo'n probleem zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit er jarenlang zo gestaan heeft
Dit is sinds een paar maanden dus het valt mee.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit er jarenlang zo gestaan heeft
Haha aaawquote:Op zondag 1 oktober 2023 09:30 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. en ik was vannacht bij @:vlindertje89 op bezoek en heb d'r poezen geknuffeld![]()
![]()
Sterkte vandaag iig
Jups.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar ging je ook al weer naar toe @:borisz België toch? Fijne vakantie gehad
Die plant is wel giftig trouwens, als ze er zo graag mee spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:38 schreef Barreltje het volgende:
Ze zijn dit weekend dus voor het eerst alleen..nouja.. we gingen vrijdag weg, er was zaterdag een neefje wat ze opgezocht heeft ( en ze wsl doodmoe geknuffeld heeft) en vanavond d zijn we weer thuis.. ben benieuwd wat ze er van vinden..
Hun lievelings plant hebben we maar even in een andere kamer gezet![]()
[ afbeelding ]
Wat een akelige website.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren ook uit eten geweest en voor het eerst geproefd van Redefine Meat (vriendin had het besteld). Ik heb al een paar jaar geen vlees gegeten en vriendin eet nog wel regelmatig vlees, en wij vonden het allebei erg geslaagd.
Sterkte!quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mwoah geslapen, nu buik in de knoop. Over 5 uur ben ik weer thuis van de hockey en is het heftige deel van vandaag voorbij. Als ik thuis kom (nu onderweg vanaf ouders) is het nog 4 uur. En als ik bij huis wegga is het nog maar 3 uur. Dat moet ik kunnen overleven.
Teamgenootje haalt me thuis op, zodat ik meteen bij het weggaan al wat afleiding heb, super lief. Thuis even omkleden, spullen klaarleggen en dan nog eventjes met de katten knuffelen op de bank
/liefdagboek
Vanaf morgen weer in minder egopost samenstelling verkrijgbaar![]()
Daar heb ik "hamburgers" van gehaald bij de de Sligro afgelopen zomer. Zag er best echt uit, maar de geur ontnam me de behoefte om het te proberen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren ook uit eten geweest en voor het eerst geproefd van Redefine Meat (vriendin had het besteld). Ik heb al een paar jaar geen vlees gegeten en vriendin eet nog wel regelmatig vlees, en wij vonden het allebei erg geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |