abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210800070
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210800427
Ja, bessen. Ook in de diepvries. Nog van vorig jaar, het is maar goed dan 2023 geen best bessenjaar was :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210800467
Weer thuis van feestje. Op het station was nogal gedoe. Het busstation was helemaal leeg op 12 politiebusjes na, de stationshal was ook deels afgezet, trein vertrok van een ander perron (ik hoefde een stuk minder ver te lopen) en dat alles vanwege een stel idioten die vinden dat ze voetbalfan zijn.

Tijdens het feestje/etentje gezellig met veel neven en nichten gekletst, sommigen had ik al zeker 15 jaar niet gezien. We gaan nu ook maar weer eens een reünie organiseren.

Van één nichtje kreeg ik nog een flesje sekt met de familienaam erop en van een ander een potje druivenjam. Had ook nog walnoten kunnen krijgen maar geen ruimte meer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210800481
Bij het aanpassen van de bedrijfsgegevens online ontdekken we net dat facebook ooit het maximaal aantal tekens voor bedrijfsomschrijving heeft aangepast. Met terugwerkende kracht. Waardoor er bepaald niet meer staat dat we zoveel mogelijk op bestelling bakken om verspilling te voorkomen :')

La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 30 september 2023 @ 23:19:17 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210800638
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij het aanpassen van de bedrijfsgegevens online ontdekken we net dat facebook ooit het maximaal aantal tekens voor bedrijfsomschrijving heeft aangepast. Met terugwerkende kracht. Waardoor er bepaald niet meer staat dat we zoveel mogelijk op bestelling bakken om verspilling te voorkomen :')

[ afbeelding ]
:D
pi_210800667
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
:D
Ik hoop niet dat dit er jarenlang zo gestaan heeft :')
La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 30 september 2023 @ 23:42:22 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210801126
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Als je niet steeds ladingen brood over hebt gehad, dan zal het niet zo'n probleem zijn geweest.

Vond nog een lading Carolus Christmas bier.
Merry Christmas everyone! ~:)
pi_210802627
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dit is sinds een paar maanden dus het valt mee.
Spoilers!
pi_210802649
Vroeg, zeker na maar vier uur slaap :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 oktober 2023 @ 09:21:41 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210802901
Koffer gepakt. Nu mijn rugzak nog :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210802928
Mwoah geslapen, nu buik in de knoop. Over 5 uur ben ik weer thuis van de hockey en is het heftige deel van vandaag voorbij. Als ik thuis kom (nu onderweg vanaf ouders) is het nog 4 uur. En als ik bij huis wegga is het nog maar 3 uur. Dat moet ik kunnen overleven.

Teamgenootje haalt me thuis op, zodat ik meteen bij het weggaan al wat afleiding heb, super lief. Thuis even omkleden, spullen klaarleggen en dan nog eventjes met de katten knuffelen op de bank :)

/liefdagboek
Vanaf morgen weer in minder egopost samenstelling verkrijgbaar :)
pi_210802937
Mogge!

Slechte nacht, veel pijn. Maar toen ik in de huiskamer kwam zag ik een hangertje van mijn armband op de grond liggen. Zo blij dat het in huis eraf gevallen is, maakt de hele nacht weer goed.

Vandaag maar een dagje weinig doen.

Waar ging je ook al weer naar toe @borisz België toch? Fijne vakantie gehad
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:28:44 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210802943
Morguh..
Heb een lichte kater, maar gister heerlijk gegeten en gedronken in Kopenhagen O+ _O_ ook chef kon het waarderen en die is redelijk kieskeurig.

Dus.. een aanrader ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:30:33 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210802954
Ohh.. en ik was vannacht bij @vlindertje89 op bezoek en heb d'r poezen geknuffeld 8)7 :?

Sterkte vandaag iig :*
pi_210802970
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:30 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. en ik was vannacht bij @:vlindertje89 op bezoek en heb d'r poezen geknuffeld 8)7 :?

Sterkte vandaag iig :*
Haha aaaw :D lief
Hoe gaat het met die van jou inmiddels? Zijn ze al helemaal gewend?
En dank :*
pi_210802980
Gisteren ook uit eten geweest en voor het eerst geproefd van Redefine Meat (vriendin had het besteld). Ik heb al een paar jaar geen vlees gegeten en vriendin eet nog wel regelmatig vlees, en wij vonden het allebei erg geslaagd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 oktober 2023 @ 09:35:08 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210802991
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Waar ging je ook al weer naar toe @:borisz België toch? Fijne vakantie gehad
Jups. :) Aan de wandel op de GR12. Steeds heen en weer vanuit Antwerpen. Afhankelijk van het weer en hoe ik me voel 4-5 wandeldagen. Zaterdag terug.
Eerste etappe morgen Putte (grens) - Schoten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:38:48 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210803008
Ze zijn dit weekend dus voor het eerst alleen..nouja.. we gingen vrijdag weg, er was zaterdag een neefje wat ze opgezocht heeft ( en ze wsl doodmoe geknuffeld heeft) en vanavond d zijn we weer thuis.. ben benieuwd wat ze er van vinden..

Hun lievelings plant hebben we maar even in een andere kamer gezet }:|

pi_210803030
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:38 schreef Barreltje het volgende:
Ze zijn dit weekend dus voor het eerst alleen..nouja.. we gingen vrijdag weg, er was zaterdag een neefje wat ze opgezocht heeft ( en ze wsl doodmoe geknuffeld heeft) en vanavond d zijn we weer thuis.. ben benieuwd wat ze er van vinden..

Hun lievelings plant hebben we maar even in een andere kamer gezet }:|

[ afbeelding ]
Die plant is wel giftig trouwens, als ze er zo graag mee spelen.
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:56:49 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_210803113
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Gisteren ook uit eten geweest en voor het eerst geproefd van Redefine Meat (vriendin had het besteld). Ik heb al een paar jaar geen vlees gegeten en vriendin eet nog wel regelmatig vlees, en wij vonden het allebei erg geslaagd.
Wat een akelige website.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210803125
Goedemorgen :)

Hier in de buurt zijn deze zomer tulpen gekweekt. Toen de bollen geoogst waren is een groenbemester ingezaaid; een brassica. Dat is nu bijna lente-achtig.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210803140
Sterkte voor allen in moeilijk tijden.
Ik vind dat er maar veel lijden is, in de wereld.
pi_210803197
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Mwoah geslapen, nu buik in de knoop. Over 5 uur ben ik weer thuis van de hockey en is het heftige deel van vandaag voorbij. Als ik thuis kom (nu onderweg vanaf ouders) is het nog 4 uur. En als ik bij huis wegga is het nog maar 3 uur. Dat moet ik kunnen overleven.

Teamgenootje haalt me thuis op, zodat ik meteen bij het weggaan al wat afleiding heb, super lief. Thuis even omkleden, spullen klaarleggen en dan nog eventjes met de katten knuffelen op de bank :)

/liefdagboek
Vanaf morgen weer in minder egopost samenstelling verkrijgbaar :)
Sterkte!
Spoilers!
pi_210803243
Ach @vlindertje89 Moeilijk zo’n dag. Maar hopelijk ook samen met anderen mooie herinneringen ophalen
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 10:15:46 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210803250
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Daar heb ik "hamburgers" van gehaald bij de de Sligro afgelopen zomer. Zag er best echt uit, maar de geur ontnam me de behoefte om het te proberen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')