SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
Dexys Midnight Runners - Come on Eileen
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Is Ellen er nou eindelijk?
Altijd al traag geweest
Ze zit nog in het topic van vorige week zaterdag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Is Ellen er nou eindelijk?
Altijd al traag geweest
Die komt ook regelmatig bij Omroep Brabant. Kan het wel vertellen ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Van de week een hoge dosis Brabants gehad.
Heb een theatershow van Christel de Laat geluisterd.
Ze is echt geweldig
Ze is zo’n verschrikkelijk traag beestquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zit nog in het topic van vorige week zaterdag.
Ik ken haar vooral van dat SBS-programma De Alleskunner. Maar daar vind ik haar ook wel vaak grappig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Van de week een hoge dosis Brabants gehad.
Heb een theatershow van Christel de Laat geluisterd.
Ze is echt geweldig
Ik heb dat programma nog nooit gezien?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van dat SBS-programma De Alleskunner. Maar daar vind ik haar ook wel vaak grappig.
Vast vals gespeeldquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is zo’n verschrikkelijk traag beest
Hoe kan zij nou van al die zaadjes de snelste zijn geweest?
Ik ook niet op tv. Maar via YouTube kijk ik tegenwoordig naar oude seizoenen en vind ik het eigenlijk verrassend leukquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nog nooit gezien?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Die komt ook regelmatig bij Omroep Brabant. Kan het wel vertellen ja.
Ze zit ook als lerares in De Alleskunner vips, zag ik in een aankondiging.
Vooral blijven kijken dan. Misschien moet ik ook eens terugkijken dan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet op tv. Maar via YouTube kijk ik tegenwoordig naar oude seizoenen en vind ik het eigenlijk verrassend leuk![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Daar kende ik haar van. Ben echt fan van haar geworden.
Ze is gewoon zichzelf, nu nog een keer hopen dat ze naar Noord Holland komt.
Dan koop ik een kaartje![]()
In Brabant is ze avond aan avond uitverkocht
Soms hoor je hier wel eens verrassend leuke nummers.quote:
Maar.... maar..... maar...... okay dan.quote:
Het is geen ballstrap.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zie je wel, zelfs zijn naam bevestigt het
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar.... maar..... maar...... okay dan.![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor.... titel staat rechts.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Je post van schrik het verkeerde hoesje
Oepsquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor.... titel staat rechts.
Timothy heet die tent waar ze voor staan.quote:
Ja, dat zie ik nu ook…quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Timothy heet die tent waar ze voor staan.
Welkom en een goede avond, Fogel en vriendin.quote:
Ja..... knuffeltijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef livelink het volgende:
Een romantische binnenkomer voor Fogel en vriendin.
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:14 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik ook nog steeds een heel fijn nummer.
Dat had ik niet geweten, hoewel ik het nummer wel ken.quote:
Duiven worden toch meer als de ratten in de lucht gezien.quote:
Zijn ze ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Duiven worden toch meer als de ratten in de lucht gezien.
Dat begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Duiven worden toch meer als de ratten in de lucht gezien.
Die zie ik niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:22 schreef livelink het volgende:
Isadora Paradijsvogel
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Love shack, echt een wereldnummer
Nee, de afbeelding was kennelijk beschermd. Van de Fabeltjeskrant.quote:
Welterusten Doedezemaar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit half te slapen, dus ik ga maar eens naar bed. Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit half te slapen, dus ik ga maar eens naar bed. Fijne avond nog
Kan me de verwarring wel voorstellen.quote:
Een echtgenote die het Italiaans beheerstquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo foutloos?
[ afbeelding ]
Ik heb een glas wijn gedronken eerder vanavond. En twijfel over een biertje, maar weet het nog niet zeker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
Ik zit weer eens aan een lekker biertje.
Deze keer deze:
[ afbeelding ]
Drinken jullie ook iets met alcohol, of blijft het vanavond alcohol vrij voor jullie?
Zit je lekker buiten op je balkon of is dit een stock-foto? Oh wacht, het is al donkerquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
Deze keer deze:
[ afbeelding ]
Drinken jullie ook iets met alcohol, of blijft het vanavond alcohol vrij voor jullie?
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je lekker buiten op je balkon of is dit een stock-foto? Oh wacht, het is al donker
Is het wat?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
Deze keer deze:
[ afbeelding ]
quote:
Er is geen tepel te zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit hoesje zou nu niet meer kunnen
Een 8 is primaquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]Ik zeg..... 4.00 op een schaal van 0.00 - 5.00.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:45 schreef livelink het volgende:
Bob Marley and the Wailers - Stand up for your rights
Douwe?quote:
Soms snap ik niet hoe nummers de top40 hebben gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Waddan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waddan?Dit nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
Vorige week was het Shanty-festival bij ons in het stadje. Je moet je voorstellen dat op elke hoek een koor dit soort nummers staat te zingen. Sommigen vinden het geweldig en verheugen zich er al het hele jaar op.
Ik hoor daar niet bij.
Ik zie het probleem met dit nummer niet?quote:
Gek genoeg heb ik daar wel een zwak voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
Vorige week was het Shanty-festival bij ons in het stadje. Je moet je voorstellen dat op elke hoek een koor dit soort nummers staat te zingen. Sommigen vinden het geweldig en verheugen zich er al het hele jaar op.
Ik hoor daar niet bij.
Snapt je vriendin waarom je dat luistert?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zie het probleem met dit nummer niet?
Die zit een spel te spelen met haar zoon.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Snapt je vriendin waarom je dat luistert?
Dan moet je er zuinig op zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zit een spel te spelen met haar zoon.
Er kwam geen ‘wat is dit voor een kutnummer’ ofzo uit haar, dus ze ziet er vast geen probleem in.
Ben ik ookquote:
Ik ken verder geen muziek van Holly Johnson.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef livelink het volgende:
Mijn broertje was deze week naar een concert van Holly Johnson. Ik ben benieuwd hoe het is geweest.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Groovy kind of love in een hakselaar
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef livelink het volgende:
Groovy kind of love in een verkeerde en te snelle versie.
Tuurlijk wel. Hij is de zanger van Frankie goes to Hollywood.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken verder geen muziek van Holly Johnson.
Jij wel?
Oh? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij is de zanger van Frankie goes to Hollywood.
Tja, de rim ram band. Dan krijg je dit.quote:
Soms sta ik versteld van mijn eigen kennis.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, de rim ram band. Dan krijg je dit.
Damnquote:RKC-Ajax ligt stil na een ernstige medische situatie rondom Vaessen. De RKC-keeper was niet meer bij kennis na een botsing met Brian Brobbey, er kwam een defibrillator het veld op en de medische behandeling werd afgeschermd met doeken. Inmiddels is Vaessen per brancard van het veld gedragen, maar het is onduidelijk of hij weer bij kennis was.
Ik las het net.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef livelink het volgende:
Tears for Fears - Everybody wants to rule the world.
Ik hoop het ook. Het voetbalseizoen kent weinig hoogtepunten tot nu toe.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las het net.
Als de wedstrijd gestaakt wordt, is het serieus......![]()
Hoop dat het meevalt voor hem.
Inderdaad.....quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Het voetbalseizoen kent weinig hoogtepunten tot nu toe.
Het is inderdaad dieptepunt na dieptepunt…..quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Het voetbalseizoen kent weinig hoogtepunten tot nu toe.
Niet alleen voor de vriendin van Fogelquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:11 schreef Melting het volgende:
Hierna weer een testcase voor de vriendin van Fogel.
Niet alleen voor de vriendin van Fogelquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:11 schreef Melting het volgende:
Hierna weer een testcase voor de vriendin van Fogel.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet alleen voor de vriendin van Fogel![]()
Zelfs ik heb grenzen
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet alleen voor de vriendin van Fogel
Waar is mijn geweer?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee man.... dit is het Sneeuwbal Trio!![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef Fogel het volgende:
Hebben de Sjonnies hier niet ook een versie van?
Neuh.quote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef Fogel het volgende:
Hebben de Sjonnies hier niet ook een versie van?
quote:
De Sjonnies hebben vast niet zo'n leuke, schreeuwende tweede stem.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
De Sjonnies hebben vast niet zo'n leuke, schreeuwende tweede stem.
Helemaal aan het einde kwam er een (Noorse variant van) «wat voor kutmuziek is dit nu!?»quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Michael Jackson - Ik leg het af tegen Vout
Dat is haar heel erg vergeven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helemaal aan het einde kwam er een (Noorse variant van) «wat voor kutmuziek is dit nu!?»
Het abum Broodje bal wasquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook stiekem fan van de Sjonnies
Dat klinkt vast fantastisch in het Noorsquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helemaal aan het einde kwam er een (Noorse variant van) «wat voor kutmuziek is dit nu!?»
Ik heb het doorgegeven aan Vout. Dan zullen die wel voorbij komen als hij weer eens draait.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook stiekem fan van de Sjonnies
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven aan Vout. Dan zullen die wel voorbij komen als hij weer eens draait.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Michael Jackson - Ik leg het af tegen Vout
Heb je daar niet inmiddels te veel voor gedronken?quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je daar niet inmiddels te veel voor gedronken?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tennisballen goed buiten laten spelen jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:23 schreef livelink het volgende:
Boris Becker is goed in de problemen gekomen met zijn geilheid.
Overigens is Geil duits voor koel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu verpest je het hele nummerquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Overigens is Geil duits voor koel.
I knowquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Overigens is Geil duits voor koel.
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:27 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie het nummer hierna kennen.
Mij zei het niets.
Nee, die is er vanavond niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef livelink het volgende:
@:rataplan79 ook aanwezig vanavond?
Nou ja, zeg.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die is er vanavond niet.
Die zit met zijn collega's in een hotel in Hengelo.
Allemaal aan de Bacardi Cooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die is er vanavond niet.
Die zit met zijn collega's in een hotel in Hengelo.
Waarom weet jij dit?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit Shirley, Mary-Anne en Mary-Dee zijn (het ging wat snel)
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Allemaal aan de Bacardi Cooooooooooooooolaaaaaaaaaaaa
Goede omschrijving. Het geeft een goed beeld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Ja dit ken ik wel niet
Dit was een wereld hit op de plaatselijke globe van de Tros
Ah, het was dus Nancy-Dee in plaats van Mary-Deequote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik speel dit met mijn ogen dicht, maar geen idee hoe het heet
Ik zou linksonder aankruisenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heeft er een cover van gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik ben nu benieuwd naar 'Geef mij maar 'n consumptiebon'. Geniale titel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heeft er een cover van gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik vrees dat dat een nummer voor Vout is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nu benieuwd naar 'Geef mij maar 'n consumptiebon'. Geniale titel.
That make two of usquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nu benieuwd naar 'Geef mij maar 'n consumptiebon'. Geniale titel.
Dit vind ik eigenlijk mooier.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken alleen Dust in the wind van ze
Die hebben we (Vout en ik) (nog) niet in onze collectie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
That make two of us![]()
Dus Melting, kom op met die consumptiebonnen
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer wordt voor mij de afsluiter van vandaag.
Was weer fijn Melting, dankjewel!
Fijne avond nog
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog
Slaap lekker, Symph.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog
Ja, bekend. Maar niet direct naam en titel paraat. Is het die Belgische band?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:48 schreef Melting het volgende:
Vrij onbekend nummer, denk ik.
Hierna weer een bekend nummer.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bekend. Maar niet direct naam en titel paraat. Is het die Belgische band?
Dank je wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
Veel onbekende nummers vanavond, Melting. Maar wel veelal lekker.
Ja, dit wordt echt een oh, ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel.
Sorry Cassandra van Oh, ja.
Behalve de nummers 'Kom in mijn armen' en 'Ik wil alles met je delen' dan.quote:
Ben je niet alwetend?quote:
Ik wil alles met je delen ken ik inderdaad wel. Komt nu omhoog in mijn geheugen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Behalve de nummers 'Kom in mijn armen' en 'Ik wil alles met je delen' dan.
quote:
Vertel... wat wil je met me delen?quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil alles met je delen ken ik inderdaad wel. Komt nu omhoog in mijn geheugen.
"Ik wil alles met je delen,quote:
Dat ik dit nummer wel lekker vind. Een guilty pleasure.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Vertel... wat wil je met me delen?![]()
Sorry, het was sterker dan ikzelf.
Foto is oveirgens in Eindhoven genomen.quote:
Tja, wellicht kon je met crypto rijk worden, maar ik laat het aan me voorbijgaan.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Foto is oveirgens in Eindhoven genomen.
Zou zomaar kunnen dat mijn jongere broer hier nog mee rijdt. En die doet niet in crypto, voor zover ik weet.
Ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, wellicht kon je met crypto rijk worden, maar ik laat het aan me voorbijgaan.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:14 schreef livelink het volgende:
Dit nummer ken ik wel, maar ik heb nooit een idee van titel of zanger(es). Gaia?
Oh ja, Valensia. Dat blijft bij mij nooit hangen. Het is een man, toch? Dat zet me ook zo op het verkeerde been.quote:
Een MadDisaster?quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:14 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna zou een mooie voor Mad zijn.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, Valensia. Dat blijft bij mij nooit hangen. Het is een man, toch? Dat zet me ook zo op het verkeerde been.
Ja, maar ten tijde van dat nummer was dat nog niet bekend, toch?quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom kan ik me voorstellen dat je op het verkeerde been staat.
Maar de zanger(es) van K's choice voelde zich ook meer man dan vrouw.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ten tijde van dat nummer was dat nog niet bekend, toch?
Ik luister het nog wel af.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:18 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu dat het al kwart over 12 geweest is.
Ik heb nog 5 nummers klaar staan.
Ken je het niet? Ik heb het ergens op cd staan. Heel mooi nummer.quote:
Had niet verwacht dat jij het kende.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ken je het niet? Ik heb het ergens op cd staan. Heel mooi nummer.
Zeker.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij het kende.
Het zei mij ook niets.
Maar je snapt nu waarom ik zei dat het een nummer voor Mad was?
Dit ken ik dan weer niet. Het zal Mona Lisa heten.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:23 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit nog steeds een heerlijk nummer.
Ook omdat een band die ik goed vind het gecoverd heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |