abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210798658

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in HD-kwaliteit kijken (720p)
• ¤ 11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in Full HD-kwaliteit kijken (1080p)
• ¤ 15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in Ultra HD-kwaliteit kijken (2160p)

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210799261

[ Bericht 31% gewijzigd door Aether op 30-09-2023 22:27:35 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 1 oktober 2023 @ 06:30:26 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210802468
Reptile gekeken, ik vond het bijzonder, boeiend, en abrupt. Verder weet ik niet zo goed het te beschrijven zonder te spoilen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210802646
Gisteren kwam ik op Netflix de docu 'Growing up as gay' tegen. Olly Alexander (leadzanger van de groep Years&Years en bekend van hun song King) verteld hoe hij zijn tienerjaren heeft ervaren als gay en over zijn mentale struggles die hij daardoor had en nog steeds heeft (gepest op school en daardoor een eetprobleem ontwikkeld en deed aan zelfbeschadiging). Ook bezoekt hij anders gays die vertellen over hun jeugd en over hun samenhangende mentale problemen.

Ik vond het een integere en mooie docu waar heftige dingen in besproken worden. Must see!
pi_210802687
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All We Had - VS 2016 12 1:44 uur | Boek, Drama
Als een doelloze vrouw en haar tienerdochter onderweg naar Boston ergens stranden, besluiten ze het eens te proberen in een kleine stad.

The Cave - VS 2005 16 1:37 uur | Horror
Wanneer een grot die ze aan het onderzoeken zijn instort, komt een groep doorgewinterde onderzoekers vast te zitten in een netwerk van grotten op de bodem van de oceaan.

Heaven Is for Real - VS 2014 6 1:39 uur | Boek, Drama, Feelgood
Tijdens een operatie raakt de 4-jarige zoon van een pastor bewusteloos en komt hij in de hemel. Wanneer hij bijkomt, vertelt hij over zijn bezoek aan het hiernamaals.

Indecent Proposal - VS 1993 6 1:57 uur | Boek, Drama, Romantisch
Het huwelijk van een liefdevol stel met geldproblemen komt in gevaar wanneer een verleidelijke miljardair een miljoen dollar biedt in ruil voor één nacht met de vrouw.

The Interview - VS 2014 16 1:52 uur | Comedy, Satire
Seth Rogen en James Franco spelen in deze provocerende comedy over twee journalisten die een interview regelen met Kim Jong-un en vervolgens worden ingelijfd door de CIA.

The Lady in the Van - VK 2015 12 1:44 uur | Comedy, Drama
Als toneelschrijver Alan zijn oprit beschikbaar stelt voor het busje van de charmant norse, dakloze Miss Shepherd, krijgen ze een opvallende maar sterke band.

Last Action Hero - VS 1993 12 2:11 uur | Actie, Comedy, Sci-Fi
Een jongetje belandt door een magisch bioscoopkaartje in een film met zijn favoriete actieheld. Maar dan ontsnapt een schurk naar de echte wereld.

Mean Girls - VS 2004 6 1:37 uur | Boek, Comedy
In het buitenland kreeg nieuwe scholiere Cady altijd thuisonderwijs. Wanneer enkele populaire meiden haar aan hun tafel uitnodigen, geven ze haar een snelcursus schoolleven.

Norbit - VS 2007 6 1:42 uur | Comedy, Romantisch
Nadat hij is geforceerd een arrogante vrouw te huwen, ontmoet de zachtaardige Norbit het meisje van zijn dromen in deze gekke romantische comedy.

True Blood - VS S01-S07 2008 16 - HBO Original | Boek, Drama, Fantasy, Horror
In een toekomst waarin vampiers tussen mensen leven, wordt het leven van een telepathische serveerster overhoopgegooid als ze een interessante vreemde ontmoet tijdens het werk.

The Tuxedo - VS 2002 12 1:39 uur | Actie, Comedy, Spionage
Nadat een geheim agent in het ziekenhuis is opgenomen, neemt zijn chauffeur met tegenzin zijn plaats in als superspion - dankzij de hulp van een geavanceerde smoking.
  Spellchecker zondag 1 oktober 2023 @ 09:20:36 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210802892
Het Gouden Uur was geweldig (en erg geweldadig).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 01-10-2023 16:19:18 ]
pi_210805776
Lupin seizoen 3 komt uit op 5 oktober.

https://www.netflix.com/t(...)lease-date-clip-news
pi_210805981
Nowhere gekeken. Erg mooie film! Gaat over een zwangere Spaanse vluchteling die strand in een container in de zee.
Twiddel
pi_210806241
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 09:20 schreef maily het volgende:
Het Gouden Uur was geweldig (en erg geweldadig).

SPOILER
Bedankt voor de tip.
pi_210810611
Baby Shark's Big Show! - VS S01 2022 AL | Kinderserie
Baby Shark en zijn beste vriendje, het loodsmannetje William, zingen en zwemmen zich een weg door allerlei muzikale onderwateravonturen in Carnivore Cove.

The Fairly OddParents - VS S07 2009 6 | Kinderserie
Timmy Turner is een niet-zo-gewone tienjarige met twee feeën als peetouders die met hun magie elke wens kunnen laten uitkomen die hij maar begeert. Wat kan er nou fout gaan?

JoJo's Bizarre Adventure - Japan S05 2021 16 - Netflix Original | Actie, Sci-Fi
Meerderde generaties van de familie Joestar, allen met dezelfde bijnaam, gaan doorheen een reeks tijdsperioden de strijd aan met bovennatuurlijke vijanden.

The Walking Dead - VS S11/B 2021 16 | Actie, Drama, Horror
Na de zombie-apocalyps probeert een groep overlevenden samen te werken om de mensheid en hun eigen leven te beschermen.
  Spellchecker maandag 2 oktober 2023 @ 08:55:24 #11
197773 crew  maily
pi_210816308
Knokke Off, ik weet het niet. Het kijkt wel lekker weg, maar tegelijkertijd vind ik er weinig aan :') Ik ben nu op de helft en het is me nog niet helemaal duidelijk waar het nou helemaal over gaat.
SPOILER
Het acteren vind ik eerlijk gezegd ook vrij matig (uitzonderingen daargelaten).

Is het nog de moeite waard om verder te kijken?
  Spellchecker maandag 2 oktober 2023 @ 19:57:16 #13
197773 crew  maily
pi_210816522
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Knokke Off, ik weet het niet. Het kijkt wel lekker weg, maar tegelijkertijd vind ik er weinig aan :') Ik ben nu op de helft en het is me nog niet helemaal duidelijk waar het nou helemaal over gaat.
SPOILER
Het acteren vind ik eerlijk gezegd ook vrij matig (uitzonderingen daargelaten).

Is het nog de moeite waard om verder te kijken?
Ben na 2 of 3 afl afgehaakt

Verwende kindjes; het had een (te) hoog Elite-gehalte.
Daar was ik na 3 seizoenen ook klaar mee.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 2 oktober 2023 @ 20:02:28 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210816593
quote:
7s.gif Op maandag 2 oktober 2023 06:25 schreef Aether het volgende:
Baby Shark's Big Show! - VS S01 2022 AL | Kinderserie
Baby Shark en zijn beste vriendje, het loodsmannetje William, zingen en zwemmen zich een weg door allerlei muzikale onderwateravonturen in Carnivore Cove.

The Fairly OddParents - VS S07 2009 6 | Kinderserie
Timmy Turner is een niet-zo-gewone tienjarige met twee feeën als peetouders die met hun magie elke wens kunnen laten uitkomen die hij maar begeert. Wat kan er nou fout gaan?

JoJo's Bizarre Adventure - Japan S05 2021 16 - Netflix Original | Actie, Sci-Fi
Meerderde generaties van de familie Joestar, allen met dezelfde bijnaam, gaan doorheen een reeks tijdsperioden de strijd aan met bovennatuurlijke vijanden.

The Walking Dead - VS S11/B 2021 16 | Actie, Drama, Horror
Na de zombie-apocalyps probeert een groep overlevenden samen te werken om de mensheid en hun eigen leven te beschermen.
Fairly OddParents op Netflix? :o

Dat vond ik vroeger echt fantastisch, binnenkort in een goede bui eens kijken of het nog steeds lollig is :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210816698
Ik ben True Blood aan het kijken. Was dat nieuw nieuw of stond dat al langer op Netflix? Ik heb alle boeken jaren geleden gelezen en de sfeer is toch wat anders dan ik me herinner uit de boeken. Daarbij was Eric een énorme teleurstelling :+ (die wordt beschreven in de boeken als woest aantrekkelijk, maar in de serie is het zo ontzettend niet mijn type _O- ) Sookie klopt wel ongeveer met wat ik in mijn hoofd had: serveerster girl next door. Jammer dat ik het niet echt een goede serie vind eigenlijk, maar vooral nieuwsgierig of het op de boeken lijkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210816755
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben True Blood aan het kijken. Was dat nieuw nieuw of stond dat al langer op Netflix? Ik heb alle boeken jaren geleden gelezen en de sfeer is toch wat anders dan ik me herinner uit de boeken. Daarbij was Eric een énorme teleurstelling :+ (die wordt beschreven in de boeken als woest aantrekkelijk, maar in de serie is het zo ontzettend niet mijn type _O- ) Sookie klopt wel ongeveer met wat ik in mijn hoofd had: serveerster girl next door. Jammer dat ik het niet echt een goede serie vind eigenlijk, maar vooral nieuwsgierig of het op de boeken lijkt.
Staat net een paar dagen op Netflix :). Wel nice opzich dat HBO ook wat rechten aan Netflix verkoopt (ook Band of Brothers en The Pacific bijvoorbeeld) naast hun eigen streamingdienst, best slim.
pi_210816763
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:18 schreef VelitoX het volgende:

Staat net een paar dagen op Netflix :). Wel nice opzich dat HBO ook wat rechten aan Netflix verkoopt (ook Band of Brothers en The Pacific bijvoorbeeld) naast hun eigen streamingdienst, best slim.
Ah, ik dacht al dat het HBO was. Alleen al door de overdosis seksscenes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210816867
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:18 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Warner Brothers gaat financieel niet zo goed. Dus begrijpelijk dat ze wat willen cashen, maar zo ondergraven ze wel het bestaansrecht van hun product HBO max.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210816979
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:57 schreef maily het volgende:

[..]
Ben na 2 of 3 afl afgehaakt

Verwende kindjes; het had een (te) hoog Elite-gehalte.
Daar was ik na 3 seizoenen ook klaar mee.
Na het derde seizoen (eigenlijk al een beetje na het tweede seizoen) ging het met Elite ook redelijk snel bergafwaarts. Ze gingen ook opeens compleet los op de sexscènes die ik echt een gigantische afknapper vond. Veel en veel te grof. Ik heb het bij elk seizoen nog geprobeerd, maar alleen de laatste ging voor mij nog wel. Ik zag dat eind deze maand seizoen 7 er op staat. Het zal mij benieuwen.
pi_210817002
Dubbel
  maandag 2 oktober 2023 @ 20:56:35 #21
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210817206
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:27 schreef Slayage het volgende:

[..]
Warner Brothers gaat financieel niet zo goed. Dus begrijpelijk dat ze wat willen cashen, maar zo ondergraven ze wel het bestaansrecht van hun product HBO max.
Volgens mij is het de bedoeling dat dat meer de Discovery+ kant opgaat dan allemaal films en series.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 2 oktober 2023 @ 20:58:34 #22
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210817227
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb True Blood in die tijd wel gezien (dus 10-15 jaar geleden), en vond het toen best sterk! Ondanks dat ik helemaal niet zo gek ben op vampieren verhalen. Vooral de eerste 2 a 3 seizoenen, dacht ik. Die ga ik misschien nog wel eens terug zien.
pi_210817536
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 20:56 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat dat meer de Discovery+ kant opgaat dan allemaal films en series.
İk houd me hart vast. Het is echt idioot dat die zaslav, ceo van HBO eigenhandig de merknaam HBO de nek omdraait.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210819754
Infinite - VS 2021 12 1:46 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
Een man met intense visioenen van vorige levens vecht samen met een team van strijders die ook gereïncarneerd zijn, tegen een vijand die een einde wil maken aan de mensheid.
pi_210820547
Begrijpelijk dat het nieuwe seizoen van Sex Education voor allerlei meningen zorgt.
De nieuwe school is echt too much! Ik vroeg mij even af of ik naar een satire zat te kijken. ;(
Leidt nogal af van de essentie van de serie en de oorspronkelijke verhaallijn/concept en scholieren.
Ik mis nu ook wel een oude school/cast.

Maar goed. Vooral focussen op de leuke mensen en Eric, Maeve, Otis, Otis’ moeder, Aimee en Adam (plus pa) maken toch wel het 1 en ander goed. :Y
Overigens nog maar 2 afleveringen gezien. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')