Door enkel de laatste 15min te zien, weet je allesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:43 schreef TLC het volgende:
The devil on trial gezien, waardeloze docu![]()
Maar ik zag dat Six Feet Under binnenkort op Netflix komt !![]()
![]()
Ik hou totaal niet van voetballen en voetballers maar wat de media en aanhangers etc. die jongen aangedaan hebben om 1 fout is gewoon walgelijk, ik zat nog net niet met tranen in mijn ogen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:44 schreef Blues het volgende:
Klaar met de Beckham docu.
Als niet voetballiefhebber vond ik het een hele mooie docu
Zei ik toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja is het wat? Ik twijfelde zondag om hem op te zetten.
Konferensen was wel vaagquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Zei ik toch?
Als je Konferensen af had
Slechte film, niet perse onvermakelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Zei ik toch?
Als je Konferensen af had
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:45 schreef TLC het volgende:
Volgende week The Fall of The House of Usher, weer iets om naar uit te kijken
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:14 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond the house of Usher juist een flinke tegenvaller. Gaat echt tergend traag en moet het vooral van de vieze/rare doden hebben. En het plot is ook niet heel sterk imo, dat verhaal rondom de moeder bijvoorbeeld. Maar goed, smaken verschillen gelukkig!
Zit het te kijken;quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:38 schreef TLC het volgende:
The fall of the House of Usher gezien, je moet er ff inkomen maar dan kijkt t ook lekker weg, goede serie
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi - VS 2016 16 2:25 uur | Actie, Boek
Een elite beveiligingsteam probeert het personeel te bevrijden uit het Amerikaanse consulaat in Benghazi, Libië, dat door gewapende terroristen wordt aangevallen.
Baby Driver - VS 2017 16 1:53 uur | Actie, Comedy, Misdaad, Offbeat
De muziekverslaafde Baby bestuurt vluchtauto's voor een bankrover bij wie hij een grote schuld heeft. Nu wil hij dat leven achter zich laten, maar dat gaat niet zomaar.
Carrie - VS 2013 16 1:39 uur | Boek, Horror
Een tiener die veel gepest wordt, ontketent haar bovennatuurlijke superkrachten voor wraak op de schooldans.
Catch Me If You Can - VS 2002 12 2:21 uur | Drama, Misdaad
Frank W. Abagnale Jr. doet zich met succes voor als piloot, advocaat en arts – en dat alles voor zijn 21ste verjaardag!
Locked In - VK 2023 16 1:36 uur - Netflix Original | Thriller
Een vriendelijke verpleegkundige probeert de geheimen rond de verwondingen van een comapatiënt te achterhalen en ontdekt bittere rivaliteit, ontrouw, verraad en moord.
Meet the Parents - VS 2000 AL 1:48 uur | Comedy
Greg Focker wil met zijn vriendin trouwen, maar voordat hij haar ten huwelijk vraagt, moet het eerst klikken met haar gevreesde vader, een humorloze voormalige CIA-agent.
Money Monster - VS 2016 12 1:39 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Als een presentator van een beleggingsprogramma live op tv wordt gegijzeld door een normale man die alles door hem heeft verloren, breekt een schandaal uit.
My Life - VS 1993 AL 1:56 uur | Drama
Een man met terminale kanker probeert wonden uit het verleden te helen en in het reine te komen met de toekomst terwijl hij en zijn vrouw wachten op de geboorte van hun baby.
Mysteries of the Faith - VS 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Heilige schatten met naar verluidt miraculeuze krachten worden achter slot en grendel bewaard. Ontdek de geschiedenis – en het mysterie – van deze katholieke relikwieën.
Nuovo Olimpo - Italië 2023 16 1:52 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
In het Rome van de jaren 70 mondt een toevallige ontmoeting tussen Enea en Pietro in een bioscoop uit in een onvergetelijke romance - totdat het lot hen uit elkaar trekt.
Six Feet Under - VS S01–S05 2001 12 - HBO Original | Comedy, Drama
In deze bekroonde serie moeten een rouwende moeder en haar kinderen na een overlijden in het gezin hun problemen onder ogen zien terwijl ze een begrafenisonderneming runnen.
Temporada de huracanes | Hurricane Season - Mexico 2023 16 1:39 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Thriller
Een groepje tieners vindt een drijvend lijk in een kanaal. De harde realiteit van de perverse misdaad legt de verborgen geheimen van het stadje bloot.
Till Murder Do Us Part: Soering vs. Haysom - Duitsland Miniserie 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Vermoordde Jens Soering de ouders van zijn vriendin in 1985 – of was zij de moordenaar? Deze docuserie gaat dieper in op vragen rond de zaak die nog steeds niet beantwoord zijn.
Voleuses | Wingwomen - Frankrijk 2023 16 1:55 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Drama, Misdaad
Een professionele dief is moe van het vluchten en besluit te stoppen, maar doet nog één makkelijke, laatste klus met haar partner in crime en een temperamentvolle nieuwe chauffeur.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit het te kijken;
Traag is het zeker maar voldoende om te blijven kijken.
Het is wel weer typisch Netflix met hun gay persoonlijkheden.
Ohja, Caucasian, Black and Asian acteurs m/v zijn ook weer van de partij. (Het moet wel elke bevolkingsgroep aanspreken natuurlijk.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All the Light We Cannot See - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama
In de laatste dagen van de WO II kruisen de wegen van een blind Frans meisje en een Duitse soldaat elkaar. Gebaseerd op de Pulitzer Prize-winnende bestseller van Anthony Doerr.
Anna Aardbei's perfecte feestdagen - Canada 2023 6 0:45 uur | Kinderfilm
De vakantieklusjes stapelen zich op en er loopt een koekjesdief rond. Anna Aardbei en haar bessenvriendjes moeten samenwerken om de Winterwende te redden.
Baywatch - VS 2017 12 1:57 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Om hun strand te redden, onderzoeken strandwacht Mitch Buchannon en een voormalig olympiër een crimineel complot dat de toekomst van de baai in gevaar brengt.
Chandramukhi 2 - India 2023 16 2:35 uur | Comedy, Horror
Tijdens het herdenken van hun voorouders wekt een familie de geest van Chandramukhi. Kunnen ze hun bezeten dochter redden met de hulp van een onbevreesde vriend?
Gadis Kretek | Cigarette Girl - Indonesië S01 2023 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een vakvrouw gaat in tegen de tradities van de Indonesische kruidnagelsigarettenindustrie in de jaren 60 en gaat op een reis van liefde en zelfontdekking.
Higuita: El camino del Escorpión | Higuita: The Way of the Scorpion - Colombia 2023 6 1:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze docu toont de nederige afkomst, de iconische carričre en ook de persoonlijke controverses van de Colombiaanse voetballegende René Higuita.
LEGO Ninjago: Dragons Rising - Canada/Denemarken S01 2023 6 | Kinderserie
Twee tieners uit verschillende werelden gebruiken hun net ontdekte Ninjakrachten om draken te verdedigen tegen schurken die hun levenskracht willen misbruiken.
Onimusha - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Actie
Weten een legendarische zwaardvechter met een demonisch, zielenslurpend wapen en een samoerai-broederschap een uitbraak van bloeddorstige zombies te bedwingen?
Saw - VS 2004 16 1:43 uur | Horror
Zou je doden om te overleven? Dat moeten twee mannen zich afvragen wanneer ze worden ontvoerd door een seriemoordenaar en in een dodelijke situatie terechtkomen.When the student is ready, the teacher will appear.
Het is over de top alsof iedere tiener niet hetero is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:01 schreef vencodark het volgende:
Begrijpelijk dat het nieuwe seizoen van Sex Education voor allerlei meningen zorgt.
De nieuwe school is echt too much! Ik vroeg mij even af of ik naar een satire zat te kijken.![]()
Leidt nogal af van de essentie van de serie en de oorspronkelijke verhaallijn/concept en scholieren.
Ik mis nu ook wel een oude school/cast.
Maar goed. Vooral focussen op de leuke mensen en Eric, Maeve, Otis, Otis’ moeder, Aimee en Adam (plus pa) maken toch wel het 1 en ander goed.![]()
Overigens nog maar 2 afleveringen gezien.
Of het nu realistisch is of niet, ik vind het goed dat series dit onderwerp oppikken. Mensen voelen zich eindelijk gezien.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is over de top alsof iedere tiener niet hetero is.
Zeer verkeerd/vertekend beeld van de realiteit. Het lijkt wel alsof de makers dachten laten we niet hetero zijn tof maken in de serie. Het past in de gender policing die er momenteel gaande is en het zal de doelgroep (Gen Z) zeker aanspreken, maar mij als millenial zeker niet.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue Eye Samurai - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Een jonge krijger droomt van wraak op diegenen die haar tot paria maakte tijdens de Edo-periode in Japan en laat een spoor van bloed achter op weg naar haar lotsbestemming.
Daily Dose of Sunshine - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Een jonge zuster is vastberaden een sprankje licht te bieden aan haar patiënten en probeert haar weg te vinden in de psychiatrische zorg en de diverse verhalen eromheen.
Erin & Aaron - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
De namen van Erin en Aaron klinken misschien hetzelfde, maar deze stiefbroer en stiefzus verschillen als dag en nacht. Door middel van muziek leren ze in harmonie te leven.
Ferry: de serie - België S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Ferry Bouman is wanhopig op zoek naar geld en krijgt een gouden kans als een van de grootste dealers in Noord-Brabant wegvalt na een geruchtmakende arrestatie.
NYAD - VS 2023 12 2:00 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Atlete Diana Nyad gaat op haar 60e op pad om een bijna onmogelijke levensdroom te verwezenlijken: van Cuba naar Florida zwemmen over meer dan 100 mijl open oceaan.
Riding a Unicorn - Japan S01 2022 12 | Drama, Feelgood
Een jonge, innovatieve CEO is vastberaden haar start-up een nieuwe impuls te geven en breidt haar ijverige team uit met een traditionele zakenman van middelbare leeftijd.
Selling Sunset - VS S07 2023 AL - Netflix Original | Reality
De elitemakelaars van de Oppenheim Group verkopen het luxeleven aan rijke kopers in Los Angeles. Het draait allemaal om relaties en dat betekent vaak groot drama.
Sly - VS 2023 12 1:36 uur - Netflix Original | Documentaire
Hij vond zijn toevlucht in film toen hij wilde ontsnappen aan een moeilijke kindertijd. Van underdog tot Hollywoodlegende: Sylvester Stallone vertelt in deze docu zijn verhaal.
Terzi | The Tailor - Turkije S03 2023 16 - Netflix Original | Drama
Een beroemde kleermaker begint aan een trouwjurk voor de verloofde van zijn beste vriend. Maar alle drie hebben ze duistere geheimen die al gauw hun levens op zijn kop zetten.
Unicorn Academy - Canada S01 2023 9 - Netflix Original | Kinderserie
Wanneer een duistere kracht Eenhoorn Eiland dreigt te vernietigen, staan een dappere tiener en haar vijf schoolvrienden klaar om hun geliefde magische academie te beschermen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja! Gisteren begonnen en de eerste drie afleveringen gekeken.quote:
Dat is niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 5 november 2023 17:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben nu aan het kijken naar all the light we cannot see. En het is geen slechte serie, de beelden zijn prachtig. Maar dat ze allemaal Engels praten; Duitsers, nazis, Fransen, stoort me enorm.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Affaire Bettencourt : Scandale chez la femme la plus riche du monde | The Billionaire, The Butler, and the Boyfriend - Frankrijk S01 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Hoe groeide een conflict tussen 's werelds rijkste vrouw en haar dochter uit tot een nationaal schandaal? Deze meeslepende docuserie vertelt het hele verhaal.
Cyberbunker: The Criminal Underworld - Duitsland 2023 AL 1:41 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire onthult hoe hackers zich in de donkerste hoeken van het internet begaven vanuit een bunker uit de Koude Oorlog in een rustig Duits toeristenstadje.
Escaping Twin Flames - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Een stel startte een bedrijf om mensen via spiritualiteit de ware liefde te laten vinden. In deze docuserie vertellen oud-volgers nu wat voor heftigs daar allemaal plaatsvond.
Hotel Sinestra - Nederland 2022 6 1:24 uur | Avontuur, Familiefilm
Ava is boos en wenst de volwassenen in haar hotel weg met magie. Te laat realiseert ze zich dat kinderen ouders nodig hebben! Ze moet ze terughalen vóór Kerstmis, maar hoe?
Robbie Williams - VK Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Na een recordbrekende solocarričre van 25 jaar blikt Robbie terug op zijn verleden en een leven in de schijnwerpers.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akuma Kun - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Horror, Mystery, Sci-Fi
De jongen Akuma Kun is opgevoed door een demon en werkt nu samen met zijn half menselijke partner Mephisto III als paranormale onderzoeker om moorden en mysteries op te lossen.
The Courier - VK 2020 12 1:51 uur | Drama, Intellectueel, Thriller, Waargebeurd
In dit waargebeurde verhaal uit de tijd van de Koude Oorlog rekruteren de Britse en Amerikaanse inlichtingendienst een Britse zakenman om Russische nucleaire geheimen te stelen.
Cristo y Rey | Untameable - Spanje S01 2023 16 | Drama, Waargebeurd
In het Spanje van de jaren 80 vielen tv- en filmster Bárbara Rey en circuspersoonlijkheid Ángel Cristo voor elkaar. Dit is het verhaal van hun tumultueuze relatie.
ISHIKO and HANEO: You're Suing Me? - Japan S01 2022 12 | Drama, Rechtbank
Na haar studie aan een bekende universiteit werkt een juridisch assistent met een onconventionele advocaat aan kleine, maar opvallende zaken vanuit een bescheiden wijkkantoor.
Temple of Film: 100 Years of the Egyptian Theatre - VS 2023 9 0:11 uur - Netflix Original | Documentaire
Guillermo del Toro, Rian Johnson en andere filmgrootheden blikken terug op het historische Egyptian Theatre in LA, dat nu in zijn oude glorie als filmpaleis wordt hersteld.When the student is ready, the teacher will appear.
Eindelijk weer alledrie de Law and Orders, Greys Anatomy en Station 19quote:Op donderdag 9 november 2023 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
De acteur staking in Hollywood is eindelijk voorbij, dus goed nieuws voor producties van volgend jaar
Ook aan het kijken nu. Boeiend wel en kende heel de zaak ook nog niet.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
De till murder do us part docu ben ik nu mee bezig. Wel een aanrader voor de crime liefhebber. Het steeds switchen van de verdachten is wel wat het boeiend maakt.
Bedankt voor de tip!!quote:Op donderdag 9 november 2023 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
De till murder do us part docu ben ik nu mee bezig. Wel een aanrader voor de crime liefhebber. Het steeds switchen van de verdachten is wel wat het boeiend maakt.
Wat heb ik Grey's gemist jaquote:Op donderdag 9 november 2023 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eindelijk weer alledrie de Law and Orders, Greys Anatomy en Station 19Wat een gemis om dit niet meer voor de herfstige en winterse weekenden te hebben.
Nee je bent de aller aller eerstequote:Op donderdag 9 november 2023 19:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nou ik ben ontdekt en kan niet meer mijn account delen
Meerderen mensen hier last van?
https://www.netflix.com/tudum/geeked-weekquote:Op vrijdag 10 november 2023 04:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://fb.watch/odnzalm3Cg/
Opvolger van Camp Cretaceous/JW Dominion?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.At the Moment - Taiwan S01 2023 14 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Deze serie bloemlezingen speelt zich af tijdens de pandemie en volgt 10 unieke liefdesverhalen over passie en hartzeer.
Chris Rock: Selective Outrage - VS 2023 AL 1:10 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Chris Rock geeft een dynamische stand-upshow over niet-racistische yogabroeken, het verwennen van zijn kinderen, de Kardashians en zijn mening over het Will Smith-fiasco.
Fame After Fame - Vanaf 21 uur - Spanje S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
After 14 successful years on Spanish TV, the biggest personalities of "Sálvame" look for new job opportunities across America in this reality series.
Forever - Zweden 2023 12 1:43 uur | Drama, Feelgood
De ooit onbreekbare band tussen de enthousiaste tienervoetballers Mila en Kia komt onder druk te staan als een veeleisende oud-prof hun nieuwe coach wordt.
The Killer - VS 2023 16 1:59 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Na een mislukte klus gaat een huurmoordenaar de strijd aan met zijn opdrachtgevers en zichzelf tijdens een internationale klopjacht, die volgens hem niet persoonlijk is.
Spinning Gold - VS 2023 14 2:17 uur | Drama
Met artiesten als KISS en Donna Summer geeft de oprichter van Casablanca Records vorm aan het geluid van de jaren 70 en neemt hij het op tegen de muziekindustrie in deze biopic.When the student is ready, the teacher will appear.
Net aflevering 1 gezien met een stukje van 2 (voor bevestiging en einde van game 1) en het begint strek. Hier ga ik de komende avonden voor zitten. Sinds lange tijd gewoon een hele aflevering lang opgelet zonder op de telefoon te kijken omdat ik niks wil missen.quote:Op zondag 5 november 2023 23:43 schreef Pap89 het volgende:
The Devil’s Plan is ook wel geniaal.
Als je jezelf echt dom wilt voelen.
Nog niet, maar ik heb mn accounts in Turkije lopen. Daar zijn ze er nog niet mee bezig, lijkt het.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nou ik ben ontdekt en kan niet meer mijn account delen
Meerderen mensen hier last van?
Ik zit ook nog steeds op account van de vrouw van mijn vader.quote:Op maandag 13 november 2023 00:22 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb mn account in Turkije lopen. Daar zijn ze er nog niet mee bezig, lijkt het.
Heb je 'm hier in Nederland lopen? Dan zijn ze laat.. want daar zijn ze echt al maanden mee bezig.
Die moet ik dan ook maar eens gaan kijken. Had 'm al voorbij zien komen en dacht toen al dat het wel een aardige zou zijn. Geloof dat ik m al in de kijklijst gezet had.quote:Op maandag 13 november 2023 00:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Net aflevering 1 gezien met een stukje van 2 (voor bevestiging en einde van game 1) en het begint strek. Hier ga ik de komende avonden voor zitten. Sinds lange tijd gewoon een hele aflevering lang opgelet zonder op de telefoon te kijken omdat ik niks wil missen.
De eerste twee delen zijn zo goedquote:Op maandag 13 november 2023 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hunger Games ✅
Catching Fire ✅
Mockingjay 1 ✅
Alleen de laatste nog en we zijn klaar voor de prequel in de bios
Pt. 1 vind ik nog altijd tof hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 07:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
De eerste twee delen zijn zo goed![]()
Mockingjay is opgesplitst en laat nog zoveel weg van verschillende personages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |