Moet altijd aan deze meme denken:quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was haar karakter in de groep. Natuurlijk alle 5 dames hebben hun Spice Girls naam vast om een reden gekregen maar het was natuurlijk allemaal wel aangedikt. Dat hoorde gewoon bij Victoria of beter gezegd Posh Spice.
Ook dat, maar ik hou ook van de Duitse taal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik vind de Duitse taal ook echt een dikke plus bij dit soort series. Op de éęn of andere manier geeft dat toch iets extra's.
Maar sporty was en is gewoon echt boyish en sporty, Victoria nog steeds bezig met mode, etc.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat al die meiden een bepaald imago aangemeten kregen. Ik heb wat stukjes docu gekeken en daarin vind ik haar anders dan wat we van Posh Spice gewend waren.
Als er iets geregisseerd was in de jaren 90, dan was het de Spice Girls wel. Het concept was bedacht als tegenhanger van Take That en na de audities voor de nieuwe groep, zijn ze maandenlang de nummers en de choreografie gaan oefenen voordat de eerste single uitkwam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Spice Girls: de tijd van artiesten waarin het (vergeleken nu) allemaal niet gepolijst en te geregisseerd was. En ze hadden gewoon pit.![]()
Einde eerste aflevering hier. Kijkt lekker wegquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even iets over Liebeskind wat ik niet snap.Ik heb je spoiler niet gelezen, maar gaat het over cappuccino ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
Elke ken loach filmquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en Eric Cantona![]()
Ga die dit weekend nog Looking For Eric kijken. Geweldige film
In mijn herinnering tenminste
İk had een Spice Girls poster hangenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Einde eerste aflevering hier. Kijkt lekker weg
Oh, ik heb trouwens een teringhekel aan voetbal. Maar van dit soort docu's hou ik ook gewoon.
Spice Girls vond ik destijds niks aan, was daar te oud voor, heb het in den treure aan moeten horen door mijn 10 jaar jongere zusje toen.
Nu vind ik het heerlijke muziek als ik bezig ben met poetsen of kasten ruimen bijv
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:13 schreef TLC het volgende:
Ik heb je spoiler niet gelezen, maar gaat het over cappuccino ?
Je bent dus minimaal 10 jaar jonger dan dat ik benquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
İk had een Spice Girls poster hangen
Mijn zoon (1984) was denk ik de grootste fan. Hele kamer vol, voller, volst met die meidenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
İk had een Spice Girls poster hangen
Zusje is van 85. En ik was destijds vooral naast altijd hardcore vooral Pearl Jam, Nirvana, RATM, en Live. En dan hadden we ook nog The Doors, ELO, etc etc etc.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn zoon (1984) was denk ik de grootste fan. Hele kamer vol, voller, volst met die meiden![]()
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb je spoiler niet gelezen, maar gaat het over cappuccino ?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Lost City - VS 2022 12 1:52 uur | Actie, Comedy, Romantisch
Een romanschrijfster belandt met haar covermodel op een avontuur in de jungle nadat ze is ontvoerd door een excentrieke miljardair die op zoek is naar een verloren schat.
Strong Girl Nam-soon - Zuid-Korea S01E01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad
Een jonge vrouw met superkracht gaat naar Korea om haar biologische familie te vinden, maar raakt betrokken bij een drugszaak die haar krachten op de proef zou kunnen stellen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dan had ik het wellicht anders moeten verwoorden. Vergeleken groepen of artiesten van nu, en de hele Instagram generatie, waar alles gelikt is, vind ik het heel anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Als er iets geregisseerd was in de jaren 90, dan was het de Spice Girls wel. Het concept was bedacht als tegenhanger van Take That en na de audities voor de nieuwe groep, zijn ze maandenlang de nummers en de choreografie gaan oefenen voordat de eerste single uitkwam.
quote:
Later werd het bij hem allemaal boze rap muziek na de powergirlsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Zusje is van 85. En ik was destijds vooral naast altijd hardcore vooral Pearl Jam, Nirvana, RATM, en Live. En dan hadden we ook nog The Doors, ELO, etc etc etc.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Audrey - VS 2020 AL 1:40 uur | Documentaire
Een intiem portret van de legendarische Hollywood-actrice, het mode-icoon en de menslievende Audrey Hepburn, die liefde boven alles stelde.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |