Niet zo raar als jouw kopquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare 'ik klik de mention weg-gifje'.
Eventjes jezelf weer profileren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare 'ik klik de mention weg-gifje'.
Oh ja absoluut, ik vond hem gewoon niet echt een topper. En nadat Feyenoord die docu voor hem had gemaakt merkte je ook aan alles dat ze hem graag wilden verkopen om nog wat winst op hem te pakkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft echt geweldige periodes gehad hoor.
Over mijn rugquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes jezelf weer profileren.
GGMM is er weer.quote:
Koekoek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er weer.
En dan vinden we het raar dat er zoveel ruzie is in VBL. Wat wil je met zo'n egocentrische FA.
Dit forum ontbreekt het aan zwaargewichten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er weer.
En dan vinden we het raar dat er zoveel ruzie is in VBL. Wat wil je met zo'n egocentrische FA.
Helemaal waar en toch ontlopen ze elkaar niet zoveelquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat RKC intens slecht zeg.
Eens, wie?, eens.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit forum ontbreekt het aan zwaargewichten.
Ik noem een Morpheus2002, een Guitarist, een KingRoland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |