Ajax was weer te trots en wilde recalcitrant doen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah die lobby van bosz en de media om hem bij Ajax te krijgen was extreem gênant.
Mwoah nee niet echt PSV heeft een echte test gehad en daar faalde ze weer hopeloos omdat Bosz met Dest wou spelen tegen Saka.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ajax was weer te trots en wilde recalcitrant doen.
Eigenlijk net als de knvb die toen voor Hiddink koos en niet voor Koeman.
En we weten hoe dat afgelopen is.
Het is al snel beter, ik was niet voor Peter Bosz maar Steijn is dan nog een stapje minder.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar voor wie? Denk niet dat Peter Bosz nog wil. (Al vond jij die niet goed genoeg als ik het me goed herinner.)
En wie gaat deze beslissingen maken?
Zeker!quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:06 schreef over_hedge het volgende:
Een min of 10 moeten verdedigen tegen een rkc die alle ballen de 16 in gaan pompen met een kramer en onze keeper. Dit kan alleen maar fout gaan toch
Je zit er weer eens naast, niets nieuws dus.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ajax was weer te trots en wilde recalcitrant doen.
Eigenlijk net als de knvb die toen voor Hiddink koos en niet voor Koeman.
En we weten hoe dat afgelopen is.
Dat heeft de werknemer toch gedaan. Ze hebben bij Ajax buiten geld om eisen gesteld. Dat zal dan vast allemaal heel erg redelijk zijn geweest als Ajax er niet eens op reageert.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:51 schreef manny het volgende:
[..]
Vanuit AZ optiek zijn veel dingen onredelijk... maar Ajax moet daar boven staan en het regelen.
Ook hier geldt: dit lijkt toch iets dat je met een beetje goede wil, wat centen en een beetje leiderschap prima kan oplossen. Ga er naar toe, in gesprek, en dan kom je hier toch uit.
Wat wisselgeld om Lambiek zsm te vervangen. Lijkt me een no brainer.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat heeft de werknemer toch gedaan. Ze hebben bij Ajax buiten geld om eisen gesteld. Dat zal dan vast allemaal heel erg redelijk zijn geweest als Ajax er niet eens op reageert.
Klinkt als het vel over het been willen trekken.
Er schijnt wel waarheid in te zitten, die eis van AZ dat Ajax voor een bepaalde periode niemand daar weghaalt, nu zou ik dat meteen tekenen maar het is een absurde eis.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat wisselgeld om Lambiek zsm te vervangen. Lijkt me een no brainer.
Ook spelers? Dat moet je ook niet willen inderdaad. Vreemd precedent schep je danquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er schijnt wel waarheid in te zitten, die eis van AZ dat Ajax voor een bepaalde periode niemand daar weghaalt, nu zou ik dat meteen tekenen maar het is een absurde eis.
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook spelers? Dat moet je ook niet willen inderdaad. Vreemd precedent schep je dan
AZ is ook wel een hele rare sekte wat dat betreft
Ik denk dat die hardliner manier de enige manier is voor een clubje als AZ. Hebben ook geen achterland als Twente of Utrecht ofzoquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook spelers? Dat moet je ook niet willen inderdaad. Vreemd precedent schep je dan
AZ is ook wel een hele rare sekte wat dat betreft
Lijkt me sterk dat als het enigszins een win-win voor beide partijen was dat er niet een akkoord uit is gekomen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat wisselgeld om Lambiek zsm te vervangen. Lijkt me een no brainer.
Ik zou dan juist met leuke contacten gaan wapperen in de jeugdopleiding van AZquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er schijnt wel waarheid in te zitten, die eis van AZ dat Ajax voor een bepaalde periode niemand daar weghaalt, nu zou ik dat meteen tekenen maar het is een absurde eis.
Ik zou het tegenovergestelde doen en eens redelijk wat mensen gaan benaderen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Reijnders is al weg, die had wel bij Ajax gepast.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou het tegenovergestelde doen en eens redelijk wat mensen gaan benaderen.
Bosz liep hard te solliciteren bij Studio Voetbal en gaf zelfs met een verbaasde toon aan niet door Ajax te zijn benaderd.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zit er weer eens naast, niets nieuws dus.
Ja is vrij vreemd. Eerste wat je normaal doet in controleren van hartslag en ademhaling. Als die er alle 2 zijn is in stabiele zijligging leggen genoeg.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:37 schreef Wotte het volgende:
Waar ik me nu wel enigzins over verbaas is dat het protocol is om reanimatie direct op te starten ongeacht of er hartslag is?
Nah. Ja voor je ribben is het niet zo fijn. Van de rest maakt het weinig uitquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:55 schreef TAmaru het volgende:
En heeft dat geen schadelijke gevolgen dan?
Denk het wel. Overigens heeft RKC al 5 keer gewisseld dus dat is ook nog wel een dingetje, tenzij het zeker weten een hoofdblessure is/wasquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:55 schreef TAmaru het volgende:
Het zou wel raar zijn als ze hem hebben gereanimeerd als zijn hart nog klopte toch? En heeft dat geen schadelijke gevolgen dan?
Anyhow, gaat deze wedstrijd nog uitgespeeld worden? Lijkt me ook niet helemaal eerlijk tegenover Ajax.
Mag je met een hoofdblessure wel wisselen ook al ben je door je wissels heen?quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:21 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Denk het wel. Overigens heeft RKC al 5 keer gewisseld dus dat is ook nog wel een dingetje, tenzij het zeker weten een hoofdblessure is/was
Ja volgensmij is er een mogelijk tot een extra wissel bij een (vermoeden van) hersenschudding in een wedstrijd ook al ben je door de wissels heen. Maar in het geval van een inhaalwedstrijd mag je bij een blessure ook iemand vooraf vervangen ook al ben je door de wissels heen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mag je met een hoofdblessure wel wisselen ook al ben je door je wissels heen?
Ja. Een zogenaamde ‘witte wissel’.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mag je met een hoofdblessure wel wisselen ook al ben je door je wissels heen?
Weet niet hoe verstandig de instructie is meteen te reanimeren. Zeker niet als er wel sprake zou zijn van zwaar hoofd of ruggegraadletsel.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah. Ja voor je ribben is het niet zo fijn. Van de rest maakt het weinig uit
Ja als er iets in de nek verkeerd was. Dan is iemand gaan bewegen wel het laatste wat je moet doen jaquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet hoe verstandig de instructie is meteen te reanimeren. Zeker niet als er wel sprake zou zijn van zwaar hoofd of ruggegraadletsel.
Het probleem is juist dat ze nu meteen moeten reanimeren ipv zelf eerst te kijken of er wel gereanimeerd moet worden. Dus was het maar dat de doktoren het ter plekke zelf mogen oplossen, maar dat mogen ze dus juist niet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:45 schreef aTypisch het volgende:
de FOK!doktoren lossen het achteraf weer even op
Ja want je moet dokter zijn om te weten hoe reanimatie werktquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:45 schreef aTypisch het volgende:
de FOK!doktoren lossen het achteraf weer even op
Gaat veel dieper dan reanimatie hier hoorquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja want je moet dokter zijn om te weten hoe reanimatie werkt![]()
https://livis.nl/cursusse(...)ehbo-bij-volwassenen
Hier 109 euro dan weet je het ook
Nou vertel wat is hier zo diep aanquote:Op zondag 1 oktober 2023 15:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat veel dieper dan reanimatie hier hoor
Het is volledige EHBO, dus ook verstikking, vallen, breuken en wonden enz.quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vertel wat is hier zo diep aan
Ja dat snap ik. Maar de discussie ging nu dus of ze überhaupt hadden moeten reanimeren.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is volledige EHBO, dus ook verstikking, vallen, breuken en wonden enz.
Niet echt heel diep, maar wel veel meer dan alleen reanimeren.
Heb het nu een aantal keer in mijn BHV cursus gehad, het stelt op zich ook niet heel veel voor verder, iedereen kan dit leren.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vindt Sylvana van 'witte wissels'?quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Een zogenaamde ‘witte wissel’.
Dat apparraat bepaalt zelf of het een schok geeft. Ze sluiten 'm aan kijken gewoon wat er gebeurt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:55 schreef TAmaru het volgende:
Het zou wel raar zijn als ze hem hebben gereanimeerd als zijn hart nog klopte toch? En heeft dat geen schadelijke gevolgen dan?
Gezien het verwijst naar het wisselformulier, dat voor deze wissels wit is, zal het wel meevallenquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat vindt Sylvana van 'witte wissels'?
Geen idee, oppert iemand dat?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:39 schreef Document1 het volgende:
Waarom zou het resterende gedeelte spelen oneerlijk tegenover Ajax zijn?
Waar staat dat dan weer?quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:39 schreef Document1 het volgende:
dat wordt gewoon uitgespeeldquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:39 schreef Document1 het volgende:
Hieroquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:55 schreef TAmaru het volgende:
Anyhow, gaat deze wedstrijd nog uitgespeeld worden? Lijkt me ook niet helemaal eerlijk tegenover Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |