Idioot jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef Cavalier het volgende:
Bijzonder dat niemand even naar Brobbey toe liep om hem te ondersteunen
Het is me allemaal wat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent echt nog een klein kind hè. Doe gewoon even normaal. Er is geen enkele reden om met K te gaan lopen schelden. Het is zielig, kinderachtig tokkie gedrag.
Ik ga ervan uit dat dit wel klaar is en ze niet weer op de dag van Volendam een wedstrijd gaan inhalen nee.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:06 schreef TornadoDK het volgende:
Zullen ze die minuten nog spelen? Wordt nog puzzelen dan met de kalender.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoofdletsel is niet iets om grapjes over te maken.
Raar ja. Die zal ook flink overstuur zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef Cavalier het volgende:
Het lijkt eerder dat die speler van rkc, die sprong, de keeper raakte.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef Cavalier het volgende:
Hoofd hoofd?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het lijkt eerder dat die speler van rkc, die sprong, de keeper raakte.
Nee, voet hoofd. Hij probeerde over de keeper heen te springen die op de grond lag.quote:
Nee het was wel Brobbey, in de herhaling zie je hem vallen zodra Brobbey hem passeert.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het lijkt eerder dat die speler van rkc, die sprong, de keeper raakte.
Kan ook hard gaan.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kan ook hard gaan.
Of hard genoeg. Want je hoeft geen kneiterharde schop te geven om hersenen te laten schudden.
Gewoon de users die grappen erover maken meteen eruit schoppenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef GGMM het volgende:
Kan het een beetje beschaafd blijven?
Thanks.
Dit dusquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:04 schreef Cavalier het volgende:
Wie zegt dat dit niet gebeurd is dan?quote:
Heb jij de beelden danquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:23 schreef manny het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit niet gebeurd is dan?
Eerlijk gezegd, als ik zie hoe hij valt denk ik eerder aan een gebroken nek. Maar goed, we weten het niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kan ook hard gaan.
Of hard genoeg. Want je hoeft geen kneiterharde schop te geven om hersenen te laten schudden.
Bij kennis en aanspreekbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:32 schreef TornadoDK het volgende:
Hij schijnt dus bij kennis te zijn
Oef. Laten we hopen dat je geen gelijk hebt. Waar staan de beelden?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, als ik zie hoe hij valt denk ik eerder aan een gebroken nek. Maar goed, we weten het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |