Dat jesus mag als voor of achternaam in Spaanstalige landen Chufi. Ik vind het maar raar...quote:Op zondag 26 november 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
Nog eenvoor Jesus Navas nu ..... Ondertussen probeert Sevilla de gelijkmaker te maken tegen Real Sociedad ... 2-1 alleen met 9 man is dat lastig dus het blijft zo
Klopt, te koud waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 december 2023 21:22 schreef Enawh het volgende:
Ligt het aan mij of is het stadion maar voor de helft vol ?
Ik ookquote:Op zondag 3 december 2023 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Och, wat hoop ik dat João Félix de volle laag krijgt als hij terugkeert in Metropolitano bij Atlético v Barįa.
Ik irriteer me aan zn arrogante houding, die ie denkt te kunnen hebben... Het enige wat ie doet is af en toe een pingel er in hupfenquote:
Gek genoeg is San Miguel alleen in Spanje te zuipen, hier in Nederland smaakt het nergens naar.quote:Op zondag 3 december 2023 22:59 schreef Regilio_ het volgende:
San Miguel is niet te zuipen maar dat terzijde.
True, hier in Nederland is het helemaal waterige troep.quote:Op zondag 3 december 2023 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gek genoeg is San Miguel alleen in Spanje te zuipen, hier in Nederland smaakt het nergens naar.
Ja gebeurt weinig .... Ik ken de tante van nummer 5 blauwquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:38 schreef Oriente het volgende:
Getafe - Valencia na 35 minuten 0 schoten totaal. Nog nooit gezien. Wat een treurnis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |