Gewonnen bedoel jequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:28 schreef KingRoland het volgende:
zonder Frenkie verloren
@:chufi @:rambodirk
Helemaal vergeten dat daar ook een ploeg zit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:58 schreef chufi het volgende:
Cholo verlies met zn team op Gran Canaria met 2-1
Las Palmas is NOT Palma de Mallorca (ben bij beide geweest)quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helemaal vergeten dat daar ook een ploeg zit.
Moet wel een pittige uitwedstrijd zijn dan voor alle teams
we hebben voor niks gewachtquote:Op zondag 5 november 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
@:chufi en ik wachten op de goal van Jude.
Vermoeden van?quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:46 schreef Regilio_ het volgende:
Dit lijkt wel omgekocht als je ziet hoe Valencia verdedigt, namelijk: niet.
Ze hadden idd een pingel tegen moeten krijgen in de laatste minuut ... Er wordt hands gemaakt voordat een Alaves speler een bal geraakt heeft , maar blijkbaar gaat buitenspel voor ...quote:Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef Regilio_ het volgende:
Barįa neemt een voorbeeld aan Ajax zo te zien. Wat een slappe hap.
Hoe goed is de gezondheidszorg in Spanje?quote:Op maandag 20 november 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
Steeds meer gasten melden zich in de ziekenboegen ... Real heeft er 10 of 11 of zo .. Barca nog een stuk of 5 ... Maar ondertussen draait het programma van minimaal 2 matches in de week door en de vakanties worden ook steeds korter met al die opgedrongen internationale competities ..
Zelfs Jude heeft ergens last van ...
Beter en goedkoper dan hierquote:Op maandag 20 november 2023 00:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe goed is de gezondheidszorg in Spanje?
Dat jesus mag als voor of achternaam in Spaanstalige landen Chufi. Ik vind het maar raar...quote:Op zondag 26 november 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
Nog eenvoor Jesus Navas nu ..... Ondertussen probeert Sevilla de gelijkmaker te maken tegen Real Sociedad ... 2-1 alleen met 9 man is dat lastig dus het blijft zo
Klopt, te koud waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 december 2023 21:22 schreef Enawh het volgende:
Ligt het aan mij of is het stadion maar voor de helft vol ?
Ik ookquote:Op zondag 3 december 2023 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Och, wat hoop ik dat João Félix de volle laag krijgt als hij terugkeert in Metropolitano bij Atlético v Barįa.
Ik irriteer me aan zn arrogante houding, die ie denkt te kunnen hebben... Het enige wat ie doet is af en toe een pingel er in hupfenquote:
Gek genoeg is San Miguel alleen in Spanje te zuipen, hier in Nederland smaakt het nergens naar.quote:Op zondag 3 december 2023 22:59 schreef Regilio_ het volgende:
San Miguel is niet te zuipen maar dat terzijde.
True, hier in Nederland is het helemaal waterige troep.quote:Op zondag 3 december 2023 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gek genoeg is San Miguel alleen in Spanje te zuipen, hier in Nederland smaakt het nergens naar.
Ja gebeurt weinig .... Ik ken de tante van nummer 5 blauwquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:38 schreef Oriente het volgende:
Getafe - Valencia na 35 minuten 0 schoten totaal. Nog nooit gezien. Wat een treurnis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |