Ja, vreselijk..quote:Op zondag 10 december 2023 17:46 schreef PicoMMP het volgende:
Fan van Granada overleden op de tribune
Misschien wel ja.quote:Op zondag 10 december 2023 22:44 schreef Szura het volgende:
Moeten we al aan een Leicestertje gaan denken?
Nee joh, Real Madrid wordt gewoon kampioen.quote:Op zondag 10 december 2023 22:44 schreef Szura het volgende:
Moeten we al aan een Leicestertje gaan denken?
Alweer?quote:Op zondag 10 december 2023 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Cruijff draait zich om in zijn graf
Halen we dat ? Girona heeft al bijna genoeg puntenquote:Op zondag 10 december 2023 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk loten WE Girona volgend seizoen in de CL
No es futbol, es La Liga!!!quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:47 schreef KingRoland het volgende:
saaie 1e helft zeg
wat een competitie lol
Alsof het daar aan de trainer ligt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:09 schreef chufi het volgende:
Diego Alonso, trainer van Sevilla wordt vervangen ... was geen succes
quote:Een dubbele ACL letsel (voorste kruisband letsel) is een scheur of verstuiking van de voorste kruisband. De ACL is één van de belangrijkste ligamenten in de knie. Deze zorgt voor stabiliteit in de knie.
ACL voorkomen kan niet denk ik maar dat er meerdere komen bij een team en dan een topclub is niet zo gek. Want veel te veel te veel te veel wedstrijden. Dat weet iedereen maar zolang de spelers zich als makke schapen gedragen tov FIFA/UEFA/FA dan verandert er niets.quote:Op maandag 18 december 2023 07:42 schreef byah het volgende:
Al de derde kruisbandblessure voor Real dit seizoen. Ik begrijp echt niet dat clubs niet massaal geld stoppen in onderzoek naar preventie van deze blessure
De SuperLiga komt er zelfs aan ...quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ACL voorkomen kan niet denk ik maar dat er meerdere komen bij een team en dan een topclub is niet zo gek. Want veel te veel te veel te veel wedstrijden. Dat weet iedereen maar zolang de spelers zich als makke schapen gedragen tov FIFA/UEFA/FA dan verandert er niets.
XaviFraud voelt de druk van de Prumjur Liekquote:Op woensdag 20 december 2023 20:58 schreef chufi het volgende:
Zie Barca dolblij zijn met een thuisoverwinning van de nummer laatst 3-2 is het gebleven dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |