FC Barcelona heeft zaterdag de ledenvergadering georganiseerd. Het boekjaar 2022/23 werd met een ruime meerderheid aangenomen door de leden. Voorzitter Joan Laporta deed ook een opvallende onthulling. „We konden Frenkie de Jong verkopen voor 100 miljoen euro. Dat hebben we geweigerd, omdat we ons team niet zwakker wilden maken.”![2ce1033c-700c-11ee-a30c-02d2fb1aa1d7.jpg]()
Laporta ging ook in op de Negreira-zaak. De voorzitter van Barcelona werd eerder deze week aangeklaagd in de rechtszaak. „Ze zullen niks vinden, want er is niks te vinden. Tijdens mijn eerste periode als voorzitter (2003 tot 2010) hebben we al uitgelegd dat we voor sommige rapporten betaalden. De rechter zegt dat we het geld hebben gebruikt om scheidsrechters te betalen en wedstrijden te kopen. Ze kunnen het alleen niet bewijzen.”
Hij deelde een sneer uit aan aartsrivaal Real Madrid. „Ik heb slecht nieuws voor ze. We zullen de beste periode van de historie van Barįa herhalen. Fans van Real houden er niet van dat mensen praten over hun politieke en sociale macht. Zij zijn de initiatiefnemers van deze samenzwering tegen ons.” Laporta barstte na zijn speech in huilen uit.
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-100-miljoen-euro
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !