Van wie is dit doodvermoeiende figuur een kloon?quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:41 schreef CR7 het volgende:
Terecht afgekeurd. VAR doet eindelijk eens zijn werk.
Dat laatste valt me ook op. Eerste ballen vlogen nog van zijn voet, maar hij speelt echt voor het team vandaag en bij beide goals belangrijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
Bakayoko kan het toch wel! Heerlijke goal.
En Chucky valt heel goed in.
Boszeffectquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste valt me ook op. Eerste ballen vlogen nog van zijn voet, maar hij speelt echt voor het team vandaag en bij beide goals belangrijk.
Eigenlijk bevallen alle aankopen me meer dan prima. Alleen Ketchup moet nog even echt fit worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:19 schreef PSVCL het volgende:
Die Schouten heeft weer alles goed gedaan, wat een speler
Bosz heeft op de een of andere manier ook ervoor gezorgd dat de verdediging ineens goed staat. Laten we eerlijk wezen, Dest is geen wonder verdediger maar met hem als enige wissel staat de linie van Teze - Ramalho - Boscagli - Dest er in de Eredivisie 10x beter voor dan vorig jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Schouten is echt fenomenaal. Wat een speler.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:23 schreef tja77 het volgende:
De XI voor zometeen
Benitez
Teze Ramalho Boscagli Dest
Schouten Veerman Tillman
Bakayoko De Jong Lang
Hopen op 3 punten maar de wedstrijden (zeker uitwedstrijden) na Europees voetbal, vallen nogal eens view tegen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |