Er zijn geen regels meer dit jaar, gekkenhuis is het George!quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij noemt de titels al, mag dat wel?
Het is 1 september geweest hè, hij mag ook gewoon die hele liedjes laten horen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij noemt de titels al, mag dat wel?
Ik bedoel meer dat de commissie dat niet wil en dat daar afspraken over zijn hè.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is 1 september geweest hè, hij mag ook gewoon die hele liedjes laten horen.
Ze hebben inderdaad een keer gezegd dat ze dit niet op prijs stellen, maar daar zijn veel artiesten denk ik niet van op de hoogtequote:Op zondag 15 oktober 2023 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de commissie dat niet wil en dat daar afspraken over zijn hè.
Ik dacht misschien dat ze voorwaarden moesten tekenen, zoals bijv the Maskedquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad een keer gezegd dat ze dit niet op prijs stellen, maar daar zijn veel artiesten denk ik niet van op de hoogte
Ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk. Moet je je voorstellen dat Claude vorig jaar na het succes van zijn hit had voorgesteld dat hij er internationaal mee had willen gaan via het ESF (als dat met uitgiftedatum enzo had gekund). Dan zou je toch meteen moeten kunnen omarmen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat ze voorwaarden moesten tekenen, zoals bijv the Naked Singer. Maar het was meer een aanname.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat ze voorwaarden moesten tekenen, zoals bijv the Naked Singer. Maar het was meer een aanname.
Een nieuw format?quote:
Diplomatieke druk vanuit België om Joost naar Eurovisie te laten gaan. Daar mogen we niet voor zwichten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:44 schreef Em31 het volgende:
Zelfs bij De Slimste in België ontkomen we er niet aan
https://www.instagram.com(...)hid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Mooiquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:00 schreef NailQueen het volgende:
Rondé heeft hun 10 jarig bestaan-tour in het voorjaar van 2024. Omdat je voor het ESF wel minstens een half jaar de agenda mag leegmaken mogen we er wel vanuit gaan dat zij ook niets hebben ingestuurd.
Ik denk dat zij het niet wordt, omdat zr door verschillende media zo wordt gepushtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:31 schreef Nashipeer het volgende:
Onderaan de pagina zit een poll. Hoewel 8000 stemmers niet per se heel veel zegt, ben ik toch wel (positief) verrast dat 81% Numidia geschikt vindt, zeker gezien hoe zuur en pessimistisch veel reageerders normaal zijn op AD, nu.nl, etc.
https://www.ad.nl/songfes(...)l-deelname~a36a0e75/
Ik vind haar stemgeluid zo naarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:00 schreef NailQueen het volgende:
Rondé heeft hun 10 jarig bestaan-tour in het voorjaar van 2024. Omdat je voor het ESF wel minstens een half jaar de agenda mag leegmaken mogen we er wel vanuit gaan dat zij ook niets hebben ingestuurd.
Je was me voorquote:
Coole zonnebrilquote:
Die Aran verpest in z'n eentje met dit soort giftig vies gedrag een deel van m'n Songfestivalplezier. Vorige keer werd ik er haast misselijk van hoe hij M&D en Duncan behandelde. Er zit een groot gebied tussen terechte kritiek en puur gif. Hij is dat laatste geworden. En als hij niets over je weet om neer te halen verzint ie gewoon iets.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:26 schreef molloot200 het volgende:
En Aran weer uit z’n nek aan het lullen over dat Douwe tijdens zijn ESF avontuur zijn hotelkamer bont en blauw heeft geslagen nadat hij niet door was. Wut hij haalde gewoon de finale hoor
Het is inderdaad echt bizar wat hij allemaal spuwt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Aran verpest in z'n eentje met dit soort giftig vies gedrag een deel van m'n Songfestivalplezier. Vorig jaar werd ik er haast misselijk van hoe hij M&D en Duncan behandelde. Er zit een groot gebied tussen terechte kritiek en puur gif. Hij is dat laatste geworden. En als hij niets over je weet om neer te halen verzint ie gewoon iets.
Het rare is dat Aran hier zelf ook al mee kwam, in hetzelfde item waarin hij zegt vrij zeker te zijn dat het Numidia wordt. M.a.w. hij lult enorm uit z'n nekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:25 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Of Numidia en Douwe Bob schatten hun kansen om naar Malmö te gaan niet al te hoog in, of Beste Zangers live verliest straks twee deelnemers.
En ze zijn nu bij Beste Zangers geweest dus het ijzer smeden als het heet is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het rare is dat Aran hier zelf ook al mee kwam, in hetzelfde item waarin hij zegt vrij zeker te zijn dat het Numidia wordt. M.a.w. hij lult enorm uit z'n nek
Ik snap het vanuit Numidia en Douwe Bob overigens wel, je kunt niet je hele agenda vrijhouden in de hoop dat de commissie je kiest. De schoorsteen moet ook roken.
Alweer....quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het rare is dat Aran hier zelf ook al mee kwam, in hetzelfde item waarin hij zegt vrij zeker te zijn dat het Numidia wordt. M.a.w. hij lult enorm uit z'n nek
Zeker! Vanuit hen snap ik het ook hoor. En afzeggen kan altijd nog, zullen ze vast iets over afgesproken hebben met Beste Zangers. Vond het gewoon grappig dat het echt pontificaal in de esf week is.quote:Ik snap het vanuit Numidia en Douwe Bob overigens wel, je kunt niet je hele agenda vrijhouden in de hoop dat de commissie je kiest. De schoorsteen moet ook roken.
Mia, soloquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:55 schreef Em31 het volgende:
Dom gedoe allemaal. Hopelijk wordt het gewoon iemand waarvan we nog niets verwachten.
Hij stapte gisteren ook bij hem in de tourbus en op Käärijä’s TikTok zie je hem in de achtergrond op de ferry lopen. Dus hij is nu met hem in de UK voor de tour.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je was me voor
De campagne gaat door
Numidia maakt zelf niet zoveel rumour. Behalve dan dat ze enthousiast is over wat ze heeft ingezonden en heel graag wil. Maar dat zou je hopelijk toch mogen denken van iedereen die iets ingezonden heeft. Het is vooral Aran die doet alsof alles al in kannen en kruiken is (en daarmee suggereert dat het weer een kwestie is van handjeklap. Maar omdat hij deze keer vol achter de zangeres staat, is het ineens wel ok).quote:
Ik ga begin december naar een concert van haarquote:
Oeh leukquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga begin december naar een concert van haar![]()
Weet niet of het echt iets is qua scoren op het ESF, maar ik vind het persoonlijk zulke fijne muziek
Geen idee of ze een collab gaan doen, misschien wel misschien niet, wil geen ‘ja’ zeggen want als het toch niet gebeurt dan wordt gezegd dat ze hebben gelogen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij stapte gisteren ook bij hem in de tourbus en op Käärijä’s TikTok zie je hem in de achtergrond op de ferry lopen. Dus hij is nu met hem in de UK voor de tour.
quote:Cornald Maas heeft afgelopen voorjaar overwogen te stoppen met zijn werk voor de selectiecommissie van het Eurovisie Songfestival. Hij worstelde ermee dat mensen hem voortdurend aanspraken op de commotie rond het duo Mia en Dion, dat in de halve finale strandde.
"Het werd zo'n toestand en het duurde zo lang", zei Maas in de NPO Radio 1-programma MISCHA!. "Het was niet in een dag of een week voorbij. Er werden zo ongelooflijk veel onwaarheden gedebiteerd. Ik heb daar - in overleg met AVROTROS - niet op gereageerd, zodat de olievlek niet groter zou worden. Dat ging tegen mijn karakter en mijn natuur in."
Maar op den duur merkte Maas dat ook zijn naasten continu over het onderwerp begonnen. "Dan staat het een niet meer in verhouding tot het ander." De muziekkenner dacht in die periode serieus na over stoppen.
"Maar ik heb toch besloten: het gaat mij te zeer aan het hart. De constructie wordt beter, er rustte minder last op mijn schouders dan voorheen, de commissie wordt groter. Dan moet je maar voor lief nemen dat je ook een schietschijf bent."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |