Nooit geweest maar het klinkt als een idyllisch Vlaams dorpje.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:03 schreef Cupfighter het volgende:
Molenbeek, lijkt me geweldig daar, stukje cultuur snuiven
Leuk voor een dagje of weekend. Zou er niet willen wonen (prijs reken ik dan mee natuurlijk). Leuk als je miljonair bent voor je 2e huis of met pensioen en geen flikker te doen hebt.quote:
Wel leuk, maar te duur. Dan woon ik liever in Nederland.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Luxemburg
En nee dat is geen belgie, want
quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:39 schreef Ponsai het volgende:
Maaseik.
Ben er eens op vakantie geweest. Geen verkeerde stad.
Brug over en ik zat op de A2. Snel naar zuid en noord NL.
Salarissen passen daar er ook bij he.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef anndb het volgende:
[..]
Wel leuk, maar te duur. Dan woon ik liever in Nederland.
Dat is idd ook weer zo. Vind luxemburg wel leuk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Salarissen passen daar er ook bij he.
En zo mooi daar, zeker het noorden
Euh ja? Dat staat er toch ook? Niet eens verkaptquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Verkapte 'ik woon vlakbij Maaseik post'
Ik voldoe aan alle voorwaarden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:19 schreef anndb het volgende:
[..]
Leuk voor een dagje of weekend. Zou er niet willen wonen (prijs reken ik dan mee natuurlijk). Leuk als je miljonair bent voor je 2e huis of met pensioen en geen flikker te doen hebt.
Molenbeek is 1 van de grotere gemeenten in Brussel en heeft wijken waar je nog niet eens flatje kan betalenquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:03 schreef Cupfighter het volgende:
Molenbeek, lijkt me geweldig daar, stukje cultuur snuiven
Dit! De Ardennen is echt prachtig. Maar dan wel een klein stadje. Ik heb geen trek om in de middle of nowhere te wonen. Dinant zie ik wel zittenquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:44 schreef Seven. het volgende:
Gent is tof. Ardennen zijn prachtig.
België
quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:57 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Niet zo boos reageren, was maar een grapje.
Zie posticon![]()
Wel een interessánte stad, maar heb je de recente berichtgeving over criminaliteit in het centrum/de stations niet meegekregen?quote:
Molenbeersel oid ken ik ook.quote:
Molenbeersel is zowat het laatste gat in België voor je de grens over gaatquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:59 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Molenbeersel oid ken ik ook.
Toen rookte ik nog veel. Flink in geslagen tegenover zo'n tankstation bij industrieterrein. Op advies van iemand uit een Maaseikse kroeg
Zal het daar wel druk zijn van de tank, drank, rook en supermarkt touristenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Molenbeersel is zowat het laatste gat in België voor je de grens over gaat
Denk dat dit eerder in Smeermaas is dan Molenbeersel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zal het daar wel druk zijn van de tank, drank, rook en supermarkt touristen
Tankstation heet Grenspaal ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk dat dit eerder in Smeermaas is dan Molenbeersel.
Luxemburg is een Belgische provincie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Luxemburg
En nee dat is geen belgie, want
Ik ken nog een legendarisch filmpje dat is opgenomen in Maaseik.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:39 schreef Ponsai het volgende:
Maaseik.
Ben er eens op vakantie geweest. Geen verkeerde stad.
Brug over en ik zat op de A2. Snel naar zuid en noord NL.
Knokke zag er wel aardig uit op tvquote:Op zondag 1 oktober 2023 01:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed mening van een West Vlaamse Belg. Ga in West Vlaanderen wonen. In een niet te grote stad. Steden zoals Diksmuide, Ieper, Torhout, Roeselare zijn ideaal. Je hebt er alles en het is niet te duur om te wonen. Vermijd Brugge, Oostende, Kortrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |