Vreemde compositie op je fotoquote:
Vast een gele Speedo.quote:
Zalig?quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:35 schreef maily het volgende:
[..]
Vreemde compositie op je foto
Een zgn Engelse krant als onderlegger![]()
"Dameslunch uitgesteld"
En dan een zakje oliehoorn mosterd
Wel zalig, broodje kroket
D. Roelvink.quote:
Je quote jezelfquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dat betekent niet alleen heilig.
Je post in 40+, ik ga er vanuit dat je dat wel weet.
Nu is ie wegquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Nog steeds dat broodje wat mij verleidelijk aankijkt in de OP
Zalig voor kroket is stom.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Voordat Eva een hap namquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zalig voor kroket is stom.
Of is een appel ook goddelijk?
Dan mag het
Eva`s en appels en dan god.Die link kan ik wel leggen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zalig voor kroket is stom.
Of is een appel ook goddelijk?
Dan mag het
Je bent me net voor.quote:
Kan je zo maken is lekkerquote:
Applaus v jouquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eva`s en appels en dan god.Die link kan ik wel leggen.
Miauwww.quote:
ei en brood?quote:
Ik begin iedere dag met Peter van Straaten.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begin iedere dag met Peter van Straaten.
JOE?quote:
Kwam hem al tegen vanochtendquote:
Hier stond eerst call me. Gelijk het mooiste nummer ooit opgezocht......quote:
Ze zingt nog steeds. Zag haar laatst ergens voorbij komen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier stond eerst call me. Gelijk het mooiste nummer ooit opgezocht......
Ja Paul plaatste ze vanmorgen ook alquote:
ik hoef het niet nog een keer te zien, dankuquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zingt nog steeds. Zag haar laatst ergens voorbij komen.
Kon ik haar maar laten komen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zingt nog steeds. Zag haar laatst ergens voorbij komen.
Hoe de tijd verstrijkt. ik was in 1979 al op Pinkpop. Toen lag m'n vriend Niek Murray nog in de luiers. Werd de opvolger van Jan Smeets.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:01 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoef het niet nog een keer te zien, danku
was op pinkpop
quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon ik haar maar laten komen.
Schitterend artikel begin jaren80 over het slipje van Deborah in Paradiso.
Oja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:01 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoef het niet nog een keer te zien, danku
was op pinkpop
Daarna kapster geworden ?quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja.
Ik was vroeger wel fan van haar.
Soul is tomatensoep aan het maken.Stokbroodjes aan het bakken en ik heb 3 soorten vlees voor er op en mozzarella.quote:
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is tomatensoep aan het maken.Stokbroodjes aan het bakken en ik heb 3 soorten vlees voor er op en mozzarella.
Dank u.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker
Smakelijk alvast!
Ze zorgt goed voor je..quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is tomatensoep aan het maken.Stokbroodjes aan het bakken en ik heb 3 soorten vlees voor er op en mozzarella.
Ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja.
Ik was vroeger wel fan van haar.
Ze moet eigenlijk gaan slipen. Totaal in overdrive.quote:
Dan n powernapje na de lunchquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moet eigenlijk gaan slipen. Totaal in overdrive.
1980quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Oh Denis, ooh-be-do, I'm in love with you
Oud mannetje die Marcbquote:
En dan zijn zoals je nu bentquote:
Ik bedoel kwa uiterlijkquote:
Dat is gewoon gemeenquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel kwa uiterlijkniet je kwalen en de ongemakken van het leven
O zeker wel. Back in time, maar helaas gaat dat het niet wordenquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is gewoon gemeen
Maar zou jij niet terug willen naar 1400 of 1500 ofzo? Kijken hoe het toen was?
Waarom kan dat niet?quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zeker wel. Back in time, maar helaas gaat dat het niet worden
Ja lezen kan je er over, maar niet zelf terug gaan naar die tijd om te kijken en te voelen hoe het was om in die tijd te leven.quote:
Maar waarom niet?quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lezen kan je er over, maar niet zelf terug gaan naar die tijd om te kijken en te voelen hoe het was om in die tijd te leven.
Kan ik je geen antwoord op gegeven, in films kan je wel terug de tijd inquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom niet?
Ik wil terug.
Ook naar de dino's
Al lopen er hier ook wel een paar rond
Maar welke prutsers geven we de schuld dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik je geen antwoord op gegeven, in films kan je wel terug de tijd in
DIep denken, maar geen idee. Jij?quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke prutsers geven we de schuld dan?
The usual suspects dan maar weerquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIep denken, maar geen idee. Jij?
Neh die hebben het al zo zwaarquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The usual suspects dan maar weer
40+ is ook niet altijd zaligmakendquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:38 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb jij de kerk toch voor?quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
40+ is ook niet altijd zaligmakend
Klopt. Over iets meer dan 2 wekenquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb jij de kerk toch voor?
Je gaat een coup plegen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Over iets meer dan 2 weken
Nee, dan speelt the church hier in de buurt en ga ik luisteren of jaren 80 muziek nog zaligmakend isquote:
Zijn dat die van the milky way?quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan speelt the church hier in de buurt en ga ik luisteren of jaren 80 muziek nog zaligmakend is
Passend wel bij jou daar jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan speelt the church hier in de buurt en ga ik luisteren of jaren 80 muziek nog zaligmakend is
God moet niet zeurenquote:
Wat is de context van dit alles?quote:
Hoezo context? Filmpje is duidelijk toch.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is de context van dit alles?
Relluhhhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
The Church op tour door de bible Belt
Dit gezien? Nieuwe techniek bij het verspringenquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is de context van dit alles?
Snap er geen reet vanquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo context? Filmpje is duidelijk toch.
Wel een heel erg mooie vrouw![]()
Haha ja die had ik toen gezienquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gezien? Nieuwe techniek bij het verspringen
Welk deel snap je niet?quote:
Waarom die?quote:
1 Herken ik dat moppie helegaar nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welk deel snap je niet?
Ziet eruit als een Princes of Wales die op een marine (?) basis een reddingsvest uitprobeert en niet weet wat er gebeuren gaat.
Italianen zijn kut, missen we niks aanquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom die?
Ik twijfel, Rusland, China, Syrie, Afghanistan, en zo nog wel een aantal.
En misschien wel gewoon Belgie.
Dat moppie is de toekomstige koningin van Engelandquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
1 Herken ik dat moppie helegaar niet
2 Geen idee waarom ze daar is
3 Geen idee waarom ze dat ding test
4 Geen idee waarom het gefilmd is
quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moppie is de toekomstige koningin van Engeland
Zit jij hiertussen? Vooral die laatste lijkt me wel wat voor jouquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:10 schreef pullup het volgende:
Weet niet of het de grappigste is maar moest wel lachen![]()
[ afbeelding ]
Die kans is er wel ja, die er nu zit is al half doodquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]Ja hoop dat ze minder lang hoeft te wachten dan haar schoon papa dan
Wie is jake paulquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:10 schreef pullup het volgende:
Weet niet of het de grappigste is maar moest wel lachen![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe vriendje van Jutta, doet wat met rap geloof ikquote:
Laat die zich niet voor de lol in elkaar slaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nieuwe vriendje van Jutta, doet wat met rap geloof ik
Ik volg het niet zo goedquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat die zich niet voor de lol in elkaar slaan
Deze al gezien?quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nieuwe vriendje van Jutta, doet wat met rap geloof ik
Had hem gezienquote:
voor veel geld vooral.. laatste keer won ie trouwensquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat die zich niet voor de lol in elkaar slaan
Snap toch wel dat je iets van ongerustheid voelt,quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Had hem gezienMaar die titel is wel wat misleidend
Dat geld zal ie nodig hebben met iemand als jutta?quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
voor veel geld vooral.. laatste keer won ie trouwens
Denk dat Jutta zelf al genoeg genereerdquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geld zal ie nodig hebben met iemand als jutta?
Ahaquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
voor veel geld vooral.. laatste keer won ie trouwens
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij wil zich opwerpen tot redder van de Linda lezers![]()
Reuktherapie.quote:
Meer toeristen dan ooit hierzoquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
Damn het is weekend. Wat een ongelooflijke herrie buiten
Pciesquote:
Wat had je, wellicht is het nog wat voor mij ook, ben nog aan het denkenquote:
quote:
Een frikandel speciaal op een bolletje met wat patat erbijquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat had je, wellicht is het nog wat voor mij ook, ben nog aan het denken
Lekkerquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een frikandel speciaal op een bolletje met wat patat erbij
Nasi of een lekkere pasta?quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
LekkerMaar heb donderdag al gesnackt dus ik zoek iets met wat meer groenten
Ja goeie, ik ga iets met pasta doen zoquote:
Hoe maak jij eigenlijk de pasta saus?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja goeie, ik ga iets met pasta doen zo
Mmmmmm, lekker Ik had bloemkool met aardappelen en een stukkie vleesquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een frikandel speciaal op een bolletje met wat patat erbij
Ook lekker bloemkoolquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mmmmmm, lekker Ik had bloemkool met aardappelen en een stukkie vlees
Ja deze smaakte heel goed. ~Wilde spruiten mee nemen maar durfde het niet goed aan. Is nog geen vorst over geweest dan zijn ze vaak nog niet echt lekkerquote:
Oh ligt er aan welkequote:Op zaterdag 30 september 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe maak jij eigenlijk de pasta saus?
Ah, misschien dan ook maar eens Bolognesesaus maken met verse tomaten, ik gebruik eigenlijk Tomantenfrito er voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ligt er aan welke
Alle rode soorten met verse tomaten,blikje tomaten blokjes en tomaten puree in ieder geval. De groentes en de rest verzin ik er dan wel bij.
Carbonara op een manier die vast niet Soury en Italianen approved is maar wel lekker
Vaak iets met champions lenteuitjes en blauwe kaas![]()
En mijn pesto varianten komen uit potjes
Kan ook prima.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, misschien dan ook maar eens Bolognesesaus maken met verse tomaten, ik gebruik eigenlijk Tomantenfrito er voor
Die nog nooit geprobeerd..quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ook prima.![]()
[ afbeelding ]
Je lijkt Soul wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die nog nooit geprobeerd..
Maar vind het wel lekker als je nog wat tomatenstukjes proeft ( ook al hou ik niet van warme tomaat ) Maar in saus weer wel
Nope,echt een lastige eter.quote:
Ah, ik dan weer niet lust best veel maar ook een aantal dingen niet.. maar dat heeft iedereen wel i guessquote:
Ik eet haar kip weer niet.Daar gaat toch een partij kruiden over,veel te overdreven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, ik dan weer niet lust best veel maar ook een aantal dingen niet.. maar dat heeft iedereen wel i guess
Ah dat is niet lekker nee.. Misschien zelf dan maar de kip kruidenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik eet haar kip weer niet.Daar gaat toch een partij kruiden over,veel te overdreven.
Tsja,If you can do the crime....quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)n-zuid-afrika-401570
Weet niet wat ik hier van vinden moet eigenlijk
Qua eten zitten wij totaal niet op 1 lijn.Best wel jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is niet lekker nee.. Misschien zelf dan maar de kip kruiden
Alleen is een tassendiefstal eventueel de dood waard?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,If you can do the crime....
Mss was het een heel dure tas of eentje met emotionele waarde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is een tassendiefstal eventueel de dood waard?
Hoe komt dat, jij lust weer meer dan Soul?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Qua eten zitten wij totaal niet op 1 lijn.Best wel jammer eigenlijk.
Zelfs dan, is het de doodstraf waard?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss was het een heel dure tas of eentje met emotionele waarde.
Het begint al dat ik geen uien mag gebruiken met koken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe komt dat, jij lust weer meer dan Soul?
Welke? Er wonen er daar zoveel?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan, is het de doodstraf waard?
En zo ja, wat doe je dan met zo'n gek uit rotterdam?
Goed punt wel,quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke? Er wonen er daar zoveel?
Oh, maar als ze die niet lust kan ze die er wel uit halen tochquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het begint al dat ik geen uien mag gebruiken met koken.
Snap ik mijn beste.Daar mag een rechter zich over buigen.Ik voorspel een TBS met dwangverpleging.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed punt wel,
degene die van de week in het nieuws was
Lastig als ik ze snipper.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, maar als ze die niet lust kan ze die er wel uit halen toch
Dude,quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lust ze ook niet.quote:
GATVERDAMME.quote:
Uit de diepvries dan? Want verse zijn volgens mij nog niet te koop.quote:
Echt wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit de diepvries dan? Want verse zijn volgens mij nog niet te koop.
Jawel hoor, had ze ook vorig week uit de koelingquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eurootje.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel hoor, had ze ook vorig week uit de koeling
Gebakken banaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik had de rendang die ik gisteren had gemaakt met sambalboontjes, rijst en gebakken banaan
quote:
Wat vroeg, het is pas septemberquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel hoor, had ze ook vorig week uit de koeling
Ik weet t niet... was op bezoek..quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oktober bijna.. maar denk dat de verse komende maand wel bij de groenteboer liggenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Wat vroeg, het is pas september
Dan is ie zelfs nog lekkerder.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik had de rendang die ik gisteren had gemaakt met sambalboontjes, rijst en gebakken banaan
Is hetzelfdequote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik heb liever pisang goreng
Eén van de (weinige) fijne dingen aan de winter, spruitjesquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet t niet... was op bezoek..
Maar ze waren lekkerrrr
Ja vind ik ook, ik eet dat eigenlijk nooit dezelfde dagquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is ie zelfs nog lekkerder.
Hebben wij uberhout nog wel winter?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de (weinige) fijne dingen aan de winter, spruitjes
Meer dan genoegquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben wij uberhout nog wel winter?
Merk er maar weinig van eerlijk gezegd.quote:
Alles onder de 10 graden is winter voor mij.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Merk er maar weinig van eerlijk gezegd.
Dat is een andere perceptie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles onder de 10 graden is winter voor mij.
Klopt, daarom eind komende week nog maar een weekje naar de zonquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een andere perceptie.
Toe maar weer,waar gaat de reis dit keer naar toe?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, daarom eind komende week nog maar een weekje naar de zon
Bevalt wel goed die nieuwe baan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spanjequote:Op zaterdag 30 september 2023 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toe maar weer,waar gaat de reis dit keer naar toe?
Welke nieuwe baan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Bevalt wel goed die nieuwe baan?
Zijn in de bonus bij de appiequote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn in de bonus bij de appieHeb ze ook al gegeten
Pisang gorengquote:
Daar is de vorst vast nog niet overheen geweestquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn in de bonus bij de appieHeb ze ook al gegeten
Grapjasquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pisang goreng
gebakken banaan,
zie je, allemaal lettertjes in verschillende volgorde
Wat een BS.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is de vorst vast nog niet overheen geweest
Waren wel prima, van die mini's en dat vind ik lekkerder dan die joekelsquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag geen vorstin zijn zeker?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik vind die kleintjes ook het lekkerst, best weer lekker spruitjesquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Waren wel prima, van die mini's en dat vind ik lekkerder dan die joekels
@D. is de beste vervanger!quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
Krijgen we dit keer wel een betere vervanger?
Is ook zo.quote:
Ja hoor doe maar lekker verwendquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat open voor discussie en zo.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ... toffe gehoorzame gast wel
Ja ging primaquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat open voor discussie en zo.
Sfeerbeheer,weet het leuk te houden.
Ik ga daar op zoek naar lang houdbare zon en neem die mee terug.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor doe maar lekker verwendNeem die maar meteen mee terug dan
Ik ga ook maar even iets boeken denk.quote:
Dikke prima toch?quote:
Tis daar net als hier of in New York ... de ene week is het 30+ (nu) en de volgende spuit het water omhoog uit de metroquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even iets boeken denk.
Tibet lijkt me wel iets.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis daar net als hier of in New York ... de ene week is het 30+ (nu) en de volgende spuit het water omhoog uit de metro
D. en .G?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dan krijg je er misschien wel twee.
Deze staat nog hoog op de lijst:quote:
Geen idee wie G is, dus spreek je uit or forever hold your peace.quote:
Dan doe je er wel lekker lang over, waar voor je geldquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze staat nog hoog op de lijst:
https://bookatrekking.com/nl/blog/annapurna-circuit-trek/
Alleen zoals ik nu loop ..............
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee wie G is, dus spreek je uit or forever hold your peace.
Soul is meer van Preston Palace en Centerparcs.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder Soul dan , want als ze al geen spruitjes lust
Als hij wat gezelliger zou kijken zou hij mee mogen op vakantie.quote:
Hel op aarde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is meer van Preston Palace en Centerparcs.
Dat kan niet kloppen wat je zegtquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ligt de enige vulkaan van Nederland![]()
[ afbeelding ]
Dat zie jij dan weer.Kom ik op terug.quote:
Ohoh, dat zijn dingen die jij hoort te weten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee wie G is, dus spreek je uit or forever hold your peace.
Oh wat een heerlijk vooruitzicht, jaloers.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Dus over een weekje zit deze dame buiten op een terras lekker aan de sangria en tapas
Ik heb er ook best heel veel zin in, heb een wat hectisch jaar achter de rug, dus ben er wel aan toe en eerlijk gezegd en heb ik nu spijt dat ik maar 8 dagen heb geboekt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijk vooruitzicht, jaloers.
Zeker ook niet mijn ding.quote:
Denk niet dat mijn reisverzekering dekt wat er dan allemaal gebeuren gaatquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan doe je er wel lekker lang over, waar voor je geld
Dan niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen wat je zegt
Ik kan het me helemaal voorstellen. Maar dat wordt lekker genieten en nu alvast wat voorpret, dat is ook altijd leuk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook best heel veel zin in, heb een wat hectisch jaar achter de rug, dus ben er wel aan toe en eerlijk gezegd en heb ik nu spijt dat ik maar 8 dagen heb geboekt.
Bijboeken dan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook best heel veel zin in, heb een wat hectisch jaar achter de rug, dus ben er wel aan toe en eerlijk gezegd en heb ik nu spijt dat ik maar 8 dagen heb geboekt.
Oh, er kan zeker een vulkaan liggen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan niet.
Het was een mooie boottocht
Sowieso Preston Palacequote:
Complimentje voor jou,vraag maar niet waarom.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen. Maar dat wordt lekker genieten en nu alvast wat voorpret, dat is ook altijd leuk.![]()
Fruitquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Complimentje voor jou,vraag maar niet waarom.
Ik heb de omgeving alvast bekeken via Google Maps, daar begint de voorpret inderdaad al.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen. Maar dat wordt lekker genieten en nu alvast wat voorpret, dat is ook altijd leuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |