abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210792684
Weet niet of het veel toevoegt maar die Marlous (buurvrouw) was echt een knappe vrouw. Het zal je maar gebeuren, ineens overhoop geschoten.

pi_210792688
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 02:36 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wat ik het enge vind (naast de daden zelf natuurlijk) is dat er bekend is dat iemand zeer onstabiel is, boos is, agressief is, pijn berokkend aan anderen (dieren in dit geval). Dat ondanks dat risico profiel er iets wordt gedaan wat vrij duidelijk een stevige trigger kan zijn en dat ook werd in dit geval.

Dat zonder monitoring of ander ingrijpen.
Gekken die doorslaan kan je nooit helemaal voorkomen.
Maar een bekende gek een fikse duw geven en verder helemaal nergens op letten of doen vind ik best eng.
Klopt.
Maar zo gaat dat helaas in 2023.

Stel; hij kreeg hulp aangeboden voor zijn alcoholverslaving / slechte jeugd / autisme oid.
Als je als Fouad dan niet naar een afspraak gaat of de voordeur dicht houdt dan mag dit anno 2023 gewoon.
Men vergeet dat heel veel ggz patienten in mijn ogen 0 ziekte inzicht hebben, en op basis daar van ook helemaal niet de keuze maken van "die voordeur moet open".

Dit is een falend zorgsysteem en mijn inziens de groei van steeds meer "Fouads"
pi_210792700
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weet niet of het veel toevoegt maar die Marlous (buurvrouw) was echt een knappe vrouw. Het zal je maar gebeuren, ineens overhoop geschoten.

[ [url=https://cldnr.kijk.nl/talpa-network/image/fetch/ar_16:9,c_fill,dpr_2.0,f_auto,g_face:auto,h_235,w_auto/https://images.prd1.talpa(...)scape.jpg]afbeelding[/url] ]
Mooie vrouw inderdaad, met een goed hart voor dieren blijkbaar. Maar ik zag gisteren ergens een filmpje van een overbuurman dat ze met een paar man Fouad weg wilde hebben uit hun straat, en daar op handelde met filmen / aangiftes / woningbureau bellen etc.

Ik begrijp dat van de buurt.
Ook zij / hun zijn dit niet schuld.
Maar blijkt wel weer dat zulke dingen je de kop kunnen kosten als je het bij de verkeerde doet
pi_210792716
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:07 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Mooie vrouw inderdaad, met een goed hart voor dieren blijkbaar. Maar ik zag gisteren ergens een filmpje van een overbuurman dat ze met een paar man Fouad weg wilde hebben uit hun straat, en daar op handelde met filmen / aangiftes / woningbureau bellen etc.

Ik begrijp dat van de buurt.
Ook zij / hun zijn dit niet schuld.
Maar blijkt wel weer dat zulke dingen je de kop kunnen kosten als je het bij de verkeerde doet
Heb ooit naast een hele nare agressieve vent gewoond, dan kom je inderdaad ook in het dilemma terecht of je het aandurft de politie te waarschuwen en daarmee het risico op represailles te vergroten.

Geef eerlijk toe dat ik te schijterig was om het te melden. Zullen veel mensen in Nederland hebben.
pi_210792731
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 00:45 schreef summer2bird het volgende:
Er zijn miljoenen mensen met een kutjeugd, soms met dingen die nog vele maten heftiger zijn.
Die zie je ook geen dieren martelen en scholen overhoop schieten.
Dat klopt.
Gelukkig maar.

Maar er is altijd een percentage dat door bv ouder-kind verstoting, slechte jeugd een ernstig geestelijke ziekte ontwikkeld.
Vaak al omdat hersenen niet gaan groeien zoals het hoort, en daar door verstoringen geven.

Bij de een uit zich dit in verslaving, de ander psychopaat / persoonlijkheidsstoornis, weer een ander in c-ptss etc.
En de ander komt misschien goed weg, alhoewel ik denk dat dit niet een heel groot percentage is als het echt goed mis gaat in de jonge jaren.

Daarom zeg ik ook altijd;
Bv psychopaat ben je en word je niet binnen een jaar. Het zit al heel lang in je bloed, vaak al als kind. Die genen ontwikkelen zich in de loop der jaren en worden getriggerd door tegenslagen. En dan gaat het vroeg of laat, bij niet tijdig behandelen, gigantisch mis.
pi_210792745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Heb ooit naast een hele nare agressieve vent gewoond, dan kom je inderdaad ook in het dilemma terecht of je het aandurft de politie te waarschuwen en daarmee het risico op represailles te vergroten.

Geef eerlijk toe dat ik te schijterig was om het te melden. Zullen veel mensen in Nederland hebben.
Punt is dat je anno 2023 alles kan opvragen van jezelf, via bv advocaat. Dat was vroeger echt veel moeilijker.

Mensen als Fouad zoeken zoiets tot op het bot uit.
"Waarom krijg ik geen diploma > advocaat erop" En dan rolt zo'n brief van OM eruit. En dan denkt Fouad, wie heeft die aangiftes etc gedaan. En hup dat wordt weer op gevraagd.
pi_210792779
quote:

[..]

Hier ook. Een buurman, helemaal kierewiet. We hadden m in de zomer leren kennen, biertje erbij en toen vertelde hij bizarre verhalen. Over fantasieen van mannen onthoofden en vrouwen verkrachten. Hij had medicijnen maar die nam hij niet.

Tijdje later was zn kat m gesmeerd, en ik zou de kat volgens hem gejat hebben :') Toen kwam ik opeens bij hem in de picture.

Overdag was het rustig bij hem, snachts druk met coke en seks (zijn vriendin was minstens zo gek). Sochtends wakker worden met lachgas geluiden op het balkon. Dan woon je niet echt lekker. Je bent erg kwetsbaar als je naast zo'n idioot woont.

Uiteindelijik maakte zij het uit, hij sloeg het appartement kort en klein en ging terug naar Turkije.

Maar bellen en melden, je weet dan wel dat je als eerste aan de beurt bent als het echt mis gaat. Het gezin van die Marloes moet het allemaal nog veel intenser hebben meegemaakt ;(

Ik denk dat er heel veel van dit soort verhalen zijn
  zaterdag 30 september 2023 @ 08:50:14 #283
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210792901
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 30 september 2023 @ 08:56:43 #284
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210792924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 07:52 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Ik geloof het, maar wel bijzonder.
Want stel iemand heeft een trauma is het juist belangrijk om bv emdr of cognitieve therapie toe te passen. Alleen dan kan ruimte komen in iemands hoofd.

Vroeger werd iemand met een moeilijk behandtlbaar trauma of bv een verslaving paar dagen opgenomen.
Dan ben je onder toezicht als een behandeling te zwaar uitpakt.
Maar dat is volgens mij uigekleed.

Was dat bij Fouad gebeurd was hij wellicht beter in beeld gekomen.
Nu heeft hij zich helemaal alleen een tijd letterlijk 'gek gemaakt' thuis, niemand zijn idee geremd, niemand gezien hoe gevaarlijk 'de brand in zijn hoofd is' etc.
Ligt totaal aan de situatie of je opgenomen (kan) worden of niet. Tijdens mijn laatste opname kwam er ook een mede patiënt binnen die EMDR ging doen. Maar die woonde alleen etc.

Ze willen momenteel mensen zoveel mogelijk thuis laten herstellen, waar ik wel achter sta. Mijn laatste terugval heb ik ook thuis doorgaan met flinke begeleiding natuurlijk.

Maar wat mensen vergeten is dat therapie en medicaties alleen niet heilig zijn. Er moet ook echt inzet van de patiënt zijn. Plus de patient kan mooi weer spelen tijdens therapie en zelfs tijdens opnames (moeilijk, maar het kan)

En again deze man heeft een persoonlijkheidstoornis (zover ik in kan schatten) dat is niet op te lossen... Die moet gewoon begeleid gaan wonen in dit geval in een TBS/Forensische GGZ kliniek
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 30 september 2023 @ 08:59:38 #285
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210792935
Hij had dus ook een redesign ridgebackpup gestoken. Wat een debiel, hopelijk leeft de hond nog.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 30 september 2023 @ 09:03:51 #286
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210792949
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij had dus ook een redesign ridgebackpup gestoken. Wat een debiel, hopelijk leeft de hond nog.
Bebloede handen had hij daarna -O-
  zaterdag 30 september 2023 @ 09:08:26 #287
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210792969
quote:
Die re-designen ze wel weer een nieuwe _O_
  zaterdag 30 september 2023 @ 09:13:51 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210792999
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 08:21 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Punt is dat je anno 2023 alles kan opvragen van jezelf, via bv advocaat. Dat was vroeger echt veel moeilijker.

Mensen als Fouad zoeken zoiets tot op het bot uit.
"Waarom krijg ik geen diploma > advocaat erop" En dan rolt zo'n brief van OM eruit. En dan denkt Fouad, wie heeft die aangiftes etc gedaan. En hup dat wordt weer op gevraagd.
Je bent zo goed als vogelvrij als je niet anoniem aangifte doet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 30 september 2023 @ 09:16:36 #289
38496 Perrin
pi_210793026
quote:

[..]

Is toch gewoon verstandig, je komt met naam en toenaam bij de aangifte te staan en vervolgens verandert er toch niks. Zo iemand wordt pas wat aan gedaan als ie aan het moorden slaat. En dan wil je niet hoog op zijn lijstje staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 30-09-2023 09:22:59 ]
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 09:22:36 #290
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_210793060
quote:
:o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 30 september 2023 @ 09:48:27 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210793268
Ik vind het raar dat men het niet meer heeft over FvD en diens verderfelijke invloed op deze al geesteszieke man.

Toen Breivik het over de PVV had, hadden we daar veel meer aandacht voor
Laffe huichelaar
pi_210793274
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het raar dat men het niet meer heeft over FvD en diens verderfelijke invloed op deze al geesteszieke man.

Toen Breivik het over de PVV had, hadden we daar veel meer aandacht voor
Ja want de FVD roept op tot dierenmishandeling en het overhoop schieten van leraren en buren?
n
  zaterdag 30 september 2023 @ 09:54:26 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210793315
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:49 schreef KomVissen het volgende:

[..]
Ja want de FVD roept op tot dierenmishandeling en het overhoop schieten van leraren en buren?
FvD stookt diens achterban inderdaad volledig op tegen de rest van de samenleving om vervolgens maar in het midden te laten wat je er dan aan moet doen. Als je dat tegen gekken zegt, is dit het resultaat.
Laffe huichelaar
pi_210793401
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 09:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]
FvD stookt diens achterban inderdaad volledig op tegen de rest van de samenleving om vervolgens maar in het midden te laten wat je er dan aan moet doen. Als je dat tegen gekken zegt, is dit het resultaat.
Jij stookt op tegen FVD vervolgens laat je in het midden wat je er aan moet doen. Als je dat tegen gekken zegt, is dit het resultaat.
n
pi_210793414
Je kan de FvD hooguit verwijten dat het idioten aantrekt. Verder denk ik dat die weinig met dit geval te maken hebben.
  zaterdag 30 september 2023 @ 10:05:33 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210793415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 10:03 schreef KomVissen het volgende:

[..]
Jij stookt op tegen FVD vervolgens laat je in het midden wat je er aan moet doen. Als je dat tegen gekken zegt, is dit het resultaat.
Partijen die bewust staatsondermijnend bezig zijn verbieden. Ik wil best posten wat je eraan moet doen
Laffe huichelaar
pi_210793433
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 10:05 schreef qajariaq het volgende:
Je kan de FvD hooguit verwijten dat het idioten aantrekt. Verder denk ik dat die weinig met dit geval te maken hebben.
Fvd gaat natuurlijk mee in de denkwijze van deze man dus ze staan achter hem, zijn immers allemaal racisten en nazis daar.
  zaterdag 30 september 2023 @ 10:12:12 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210793457
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 10:09 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Fvd gaat natuurlijk mee in de denkwijze van deze man dus ze staan achter hem, zijn immers allemaal racisten en nazis daar.
Bijvoorbeeld de vele posts doorspekt met vrouwenhaat, waar de buurvrouw slachtoffer van is gewonnen, komt helemaal uit de koker van de FvD. Wellicht bestond de incelgedachte al wel bij deze man, maar zo krijgt het een voedingsbodem en wordt het gecultiveerd.
Laffe huichelaar
  zaterdag 30 september 2023 @ 10:14:20 #299
38496 Perrin
pi_210793470
Verbaasd zijn als partijen die haat zaaien ook haat oogsten.
pi_210793471
quote:
Redesign ridgebackpup. Echt nog nooit van gehoord.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')