Klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 02:36 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wat ik het enge vind (naast de daden zelf natuurlijk) is dat er bekend is dat iemand zeer onstabiel is, boos is, agressief is, pijn berokkend aan anderen (dieren in dit geval). Dat ondanks dat risico profiel er iets wordt gedaan wat vrij duidelijk een stevige trigger kan zijn en dat ook werd in dit geval.
Dat zonder monitoring of ander ingrijpen.
Gekken die doorslaan kan je nooit helemaal voorkomen.
Maar een bekende gek een fikse duw geven en verder helemaal nergens op letten of doen vind ik best eng.
Mooie vrouw inderdaad, met een goed hart voor dieren blijkbaar. Maar ik zag gisteren ergens een filmpje van een overbuurman dat ze met een paar man Fouad weg wilde hebben uit hun straat, en daar op handelde met filmen / aangiftes / woningbureau bellen etc.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weet niet of het veel toevoegt maar die Marlous (buurvrouw) was echt een knappe vrouw. Het zal je maar gebeuren, ineens overhoop geschoten.
[ [url=https://cldnr.kijk.nl/talpa-network/image/fetch/ar_16:9,c_fill,dpr_2.0,f_auto,g_face:auto,h_235,w_auto/https://images.prd1.talpa(...)scape.jpg]afbeelding[/url] ]
Heb ooit naast een hele nare agressieve vent gewoond, dan kom je inderdaad ook in het dilemma terecht of je het aandurft de politie te waarschuwen en daarmee het risico op represailles te vergroten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad, met een goed hart voor dieren blijkbaar. Maar ik zag gisteren ergens een filmpje van een overbuurman dat ze met een paar man Fouad weg wilde hebben uit hun straat, en daar op handelde met filmen / aangiftes / woningbureau bellen etc.
Ik begrijp dat van de buurt.
Ook zij / hun zijn dit niet schuld.
Maar blijkt wel weer dat zulke dingen je de kop kunnen kosten als je het bij de verkeerde doet
Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:45 schreef summer2bird het volgende:
Er zijn miljoenen mensen met een kutjeugd, soms met dingen die nog vele maten heftiger zijn.
Die zie je ook geen dieren martelen en scholen overhoop schieten.
Punt is dat je anno 2023 alles kan opvragen van jezelf, via bv advocaat. Dat was vroeger echt veel moeilijker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb ooit naast een hele nare agressieve vent gewoond, dan kom je inderdaad ook in het dilemma terecht of je het aandurft de politie te waarschuwen en daarmee het risico op represailles te vergroten.
Geef eerlijk toe dat ik te schijterig was om het te melden. Zullen veel mensen in Nederland hebben.
Hier ook. Een buurman, helemaal kierewiet. We hadden m in de zomer leren kennen, biertje erbij en toen vertelde hij bizarre verhalen. Over fantasieen van mannen onthoofden en vrouwen verkrachten. Hij had medicijnen maar die nam hij niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb ooit naast een hele nare agressieve vent gewoond, dan kom je inderdaad ook in het dilemma terecht of je het aandurft de politie te waarschuwen en daarmee het risico op represailles te vergroten.
Geef eerlijk toe dat ik te schijterig was om het te melden. Zullen veel mensen in Nederland hebben.
Ligt totaal aan de situatie of je opgenomen (kan) worden of niet. Tijdens mijn laatste opname kwam er ook een mede patiënt binnen die EMDR ging doen. Maar die woonde alleen etc.quote:Op zaterdag 30 september 2023 07:52 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik geloof het, maar wel bijzonder.
Want stel iemand heeft een trauma is het juist belangrijk om bv emdr of cognitieve therapie toe te passen. Alleen dan kan ruimte komen in iemands hoofd.
Vroeger werd iemand met een moeilijk behandtlbaar trauma of bv een verslaving paar dagen opgenomen.
Dan ben je onder toezicht als een behandeling te zwaar uitpakt.
Maar dat is volgens mij uigekleed.
Was dat bij Fouad gebeurd was hij wellicht beter in beeld gekomen.
Nu heeft hij zich helemaal alleen een tijd letterlijk 'gek gemaakt' thuis, niemand zijn idee geremd, niemand gezien hoe gevaarlijk 'de brand in zijn hoofd is' etc.
Bebloede handen had hij daarnaquote:Op zaterdag 30 september 2023 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij had dus ook een redesign ridgebackpup gestoken. Wat een debiel, hopelijk leeft de hond nog.
Die re-designen ze wel weer een nieuwequote:Op zaterdag 30 september 2023 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij had dus ook een redesign ridgebackpup gestoken. Wat een debiel, hopelijk leeft de hond nog.
Je bent zo goed als vogelvrij als je niet anoniem aangifte doet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:21 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Punt is dat je anno 2023 alles kan opvragen van jezelf, via bv advocaat. Dat was vroeger echt veel moeilijker.
Mensen als Fouad zoeken zoiets tot op het bot uit.
"Waarom krijg ik geen diploma > advocaat erop" En dan rolt zo'n brief van OM eruit. En dan denkt Fouad, wie heeft die aangiftes etc gedaan. En hup dat wordt weer op gevraagd.
Is toch gewoon verstandig, je komt met naam en toenaam bij de aangifte te staan en vervolgens verandert er toch niks. Zo iemand wordt pas wat aan gedaan als ie aan het moorden slaat. En dan wil je niet hoog op zijn lijstje staan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2023 02:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)h-om-na-schietpartij
Via gebouw AE als dit klopt.
Ja want de FVD roept op tot dierenmishandeling en het overhoop schieten van leraren en buren?quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het raar dat men het niet meer heeft over FvD en diens verderfelijke invloed op deze al geesteszieke man.
Toen Breivik het over de PVV had, hadden we daar veel meer aandacht voor
FvD stookt diens achterban inderdaad volledig op tegen de rest van de samenleving om vervolgens maar in het midden te laten wat je er dan aan moet doen. Als je dat tegen gekken zegt, is dit het resultaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:49 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Ja want de FVD roept op tot dierenmishandeling en het overhoop schieten van leraren en buren?
Jij stookt op tegen FVD vervolgens laat je in het midden wat je er aan moet doen. Als je dat tegen gekken zegt, is dit het resultaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FvD stookt diens achterban inderdaad volledig op tegen de rest van de samenleving om vervolgens maar in het midden te laten wat je er dan aan moet doen. Als je dat tegen gekken zegt, is dit het resultaat.
Partijen die bewust staatsondermijnend bezig zijn verbieden. Ik wil best posten wat je eraan moet doenquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:03 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Jij stookt op tegen FVD vervolgens laat je in het midden wat je er aan moet doen. Als je dat tegen gekken zegt, is dit het resultaat.
Fvd gaat natuurlijk mee in de denkwijze van deze man dus ze staan achter hem, zijn immers allemaal racisten en nazis daar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:05 schreef qajariaq het volgende:
Je kan de FvD hooguit verwijten dat het idioten aantrekt. Verder denk ik dat die weinig met dit geval te maken hebben.
Bijvoorbeeld de vele posts doorspekt met vrouwenhaat, waar de buurvrouw slachtoffer van is gewonnen, komt helemaal uit de koker van de FvD. Wellicht bestond de incelgedachte al wel bij deze man, maar zo krijgt het een voedingsbodem en wordt het gecultiveerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Fvd gaat natuurlijk mee in de denkwijze van deze man dus ze staan achter hem, zijn immers allemaal racisten en nazis daar.
Redesign ridgebackpup. Echt nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |