Laat dat de FSB dan maar niet wetenquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja omdat ze hun best doen hun land democratisch in te richten. In tegenstelling tot alle nare dictatortjes die de regio daar teisteren.
Prima, maar dan hoef je niet elk twitter bericht voor je propaganda agenda hier te plaatsenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik had een keer een Armenir serieus met (verzonnen) historische argumenten horen uitleggen dat de Krim Armeens is.
En dat is een goede reden om in 100 jaar 2 miljoen Armenen af te maken. Leuk om te zien hoe jij de Turkse misdaden goed kan praten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Na de Russische bezetting in 1830 van de Kaukasus pakten Russen land af van de Azerbeidzjanen en gaven het aan de Armenirs.
De Russen beloofden hetzelfde te doen in het Ottomaanse Rijk.
De Armenirs wilden dat Ottomaans bestuur vervangen zou worden door Russisch bestuur zodat de Russen Koerden en Turken zouden onteigenen van hun landbouwgrond en aan de Armenirs zouden geven.
Lees het onderstaande artikel. De Armenirs willen Russisch bestuur in Oost-Turkije. Het was een smerig Russisch spel, waarbij de Armenirs bevoordeeld werden ten opzichte van anderen.
En de Hamidian zijn een wraakactie voor het uitroeien van Turkse en Koerdische dorpen door Armenirs. Zie weer dit artikel.
[ twitter ]
Jij praat de genocide op Turken en Koerden goed. Want jij hebt het nooit over het uitroeien van duizenden Turkse en Koerdische dorpen door Armenirs.quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:13 schreef HSG het volgende:
[..]
En dat is een goede reden om in 100 jaar 2 miljoen Armenen af te maken. Leuk om te zien hoe jij de Turkse misdaden goed kan praten.
Waar staat dat?quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jij praat de genocide op Turken en Koerden goed. Want jij hebt het nooit over het uitroeien van duizenden Turkse en Koerdische dorpen door Armenirs.
Nee jij veroordeelt wat Armenen doen. Jij hebt het inderdaad ook wat de Turken gedaan hebben maar dan zoek gelijk de reden waarom en wordt er helemaal niks veroordeelt. Maar het duidelijk duidelijk dat jij met twee maten meet. Als ik de Turken veroordeel betekend dat gelijk dat ik de acties van de Armenen goedkeur en andersom zou dat niet zijn.quote:Ik veroordeel zowel de genocide op de Armenirs als de genocide op Turken en Koerden door Armenirs.
Nogmaals waar staat dat?quote:Omdat jij alleen over de genocide op Armenirs praat vind je de genocide op Turken en Koerden oke.
Waar staat dat dat ik dat oke vind?quote:Jij hebt er geen problemen mee dat Armenirs bewapend en aangemoedigd door Russen honderden duizenden vrouwen en kinderen hebben afgeslacht.
Het is ook een mooie afleiding voor de huidige zuivering die er plaatsvindt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 12:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Waar staat dat?
[..]
Nee jij veroordeelt wat Armenen doen. Jij hebt het inderdaad ook wat de Turken gedaan hebben maar dan zoek gelijk de reden waarom en wordt er helemaal niks veroordeelt. Maar het duidelijk duidelijk dat jij met twee maten meet. Als ik de Turken veroordeel betekend dat gelijk dat ik de acties van de Armenen goedkeur en andersom zou dat niet zijn.
Hetzelfde als er wordt een vrouw verkracht en dat mensen roepen "Ze liep in een jurk" en als diezelfde vrouw haar verkrachter slaat dat mensen roepen "ze moet de gevangenis in want zoiets doe je niet".
[..]
Nogmaals waar staat dat?
[..]
Waar staat dat dat ik dat oke vind?
Voor mij niet. Ik heb me de afgelopen week verdiept in de situatie vanaf 1985 en de oorlog van 1992-1994.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:32 schreef polderturk het volgende:
Het valt me op dat er steeds meer westerlingen zijn op twitter die de kant van Azerbeidzjan kiezen. Vooral mensen die Oekrane steunen. Ik denk dat ze Armeni vooral als vazal van Rusland zien. En berichten van Nagorno-Karabakh leiderschap waarbij ze de bezetting van de Krim en Donbas steunen heeft hen ook boos gemaakt.
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat was toen. In het nu zijn er meer dan 100.000 Armenen etnisch gezuiverd. Het is te hopen dat Azerbeidzjan ze toestaat om terug te keren en dat er goede levensomstandigheden voor hen zijn verzekerd.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik heb me de afgelopen week verdiept in de situatie vanaf 1985 en de oorlog van 1992-1994.
In met name vanaf april 1993 is van Armeense kant veel te veel en totaal onnodig voor 100% Azerbeidzjaans gebeid bezet, en bevolkingen verdreven.
De Krim en de Donbas vind ik nog steeds geen Oekraense gebieden.
Er vinden geen zuiveringen plaats.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is ook een mooie afleiding voor de huidige zuivering die er plaatsvindt.
Nee, natuurlijk niet. Armenirs hebben gewoon eieren voor hun geld gekozen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:16 schreef Richestorags het volgende:
Compleet etnisch gezuiverd dus die hoofdstad
LOLquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat was toen. In het nu zijn er meer dan 100.000 Armenen etnisch gezuiverd. Het is te hopen dat Azerbeidzjan ze toestaat om terug te keren en dat er goede levensomstandigheden voor hen zijn verzekerd.
Als je pro-Armeens bent moet je blij zijn dat dit conflict nu eindelijk eens 'opgelost' is. Ik heb ik 2014 Azerbeidzjan bezocht en drie jaar later Armeni, en toen kwam ik al tot de conclusie dat dit geen tien jaar meer kon duren. Armeni is op Jerevan na een verpauperde en vervallen oude bende, dat land kan economisch (en militair) gewoon niet tegen Azerbeidzjan op.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogal ja. Het enige waardoor 'het westen' nog overwegend pro-Armeens is, is omdat ze vaak de underdog zijn en een enigszins democratisch land hebben.
Maar verder hebben ze gruwelijke dingen gedaan in de jaren '90 en zijn het overwegend nare Poetin-kontkussers.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jij praat de genocide op Turken en Koerden goed. Want jij hebt het nooit over het uitroeien van duizenden Turkse en Koerdische dorpen door Armenirs.
Ik veroordeel zowel de genocide op de Armenirs als de genocide op Turken en Koerden door Armenirs.
Omdat jij alleen over de genocide op Armenirs praat vind je de genocide op Turken en Koerden oke.
Jij hebt er geen problemen mee dat Armenirs bewapend en aangemoedigd door Russen honderden duizenden vrouwen en kinderen hebben afgeslacht.
∆quote:Ja de joden uitroeien was niet goed hoor, maar de Nazi's hadden ook goede redenen hoor. Waarom heb je het nooit daarover?
De Joden waren niet bezig met het uitvoeren van een genocide op de Duitsers.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 06:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
∆
Zo klinken de Turken op fok voor mij. Al ben jij een stapje verder dan de meesten door de genocide berhaupt te erkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |