quote:>Jij verwacht oprecht dat we een resurgence gaan zien zoals de afbeelding?
Het volk is serieus dom, homo en links. Ik heb nul vertrouwen in ze en daarom is die parallele samenleving zo slim. Fuck normies.
Ik hoop dat Thierry gaat memen en niet-FvD-ers gaat vertellen dat ze zich moeten laten boosteren.
Gewoon lekker trollen en alleen je eigen achterban helpen en informeren. Ga maar lekker dood normies.
>>419836832
>gideon
Heeft Rutte keihard gepakt toen hij deed alsof hij Schawb /WEF niet kende.
>freek
Is een van ons en jong genoeg om nog 50 jaar te trollen in de kamer.
Een van de vele wappies die in de haatfuik van extreemrechts is gevallen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarnaast groot fan van Baudet en Hitler (want Hitler kwam op voor dierenrechten en de geallieerden hebben genocide gepleegd op het Duitse volk).
Ziet er niet goedkoop uit. Benieuwd waarvan ie dat betaalde.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Z'n motor staat op Google Maps![]()
https://www.google.com/ma(...)authuser=0&entry=ttu
Hij baalde dat hij medicijnen was gaan studeren en geen drugsdealer was geworden want van drugs dealen wordt je veel rijker. Wellicht was hij al een beetje begonnen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ziet er niet goedkoop uit. Benieuwd waarvan ie dat betaalde.
Er was sprake van drugsoverlast volgens straatbewoners, dus lijkt me niet heel vergezocht nee.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij baalde dat hij medicijnen was gaan studeren en geen drugsdealer was geworden want van drugs dealen wordt je veel rijker. Wellicht was hij al een beetje begonnen.
Oh nee alsjeblieft niet zeg. Ben juist blij dat zo'n kerel eens gepakt is ipv zelfmoord pleegt aan het einde van z'n 'spree'.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het zal allemaal vrij controversieel zijn maar bij dit soort aanslagplegers vraag ik me oprecht af of het niet beter zou zijn geweest als de politie ze ter plekke neer had geschoten. (Dat is dus iets anders dan pleiten voor de doodstraf)
Je hebt er niets aan. De rest van hun leven zitten ze in TBS-klinieken en de kans dat hier ooit nog iets van te maken is, is miniem.
Ik krijg het gevoel dat hij het niet zo heeft op normies.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://archive.4plebs.or(...)/username/motorAnon/
Ja, want dit is de schuld van de overheid en de maatschappij. Individu lijkt geen enkele blaam te mogen treffen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:41 schreef Zwansen het volgende:
Maar vooral stemmen op partijen die willen ‘bezuinigen op de overheid’.
quote:motorAnon ID:wmgTr5O0 Wed 17 Nov 2021 14:02:13 No.348014747 View
>>348010745
Vanaf nu geen vrouwen in de partij aub. We winnen er toch geen vrouwenstemmen mee. Van nu af aan alleen autistische en geroodpilde mannen zoals gideon.
quote:motorAnon ID:wmgTr5O0 Wed 17 Nov 2021 14:22:24 No.348016572 View
>>348014882
Dat wijf had 1 taak: huilie huilie doen in de tweede kamer en alle vrouwenhartjes in Nederland voor zich winnen om ZuidAfrikaanse Boeren een "right of return" te geven zodat ze kunnen ontsnappen aan de negeraanvallen.
Wat doet ze in plaats daarvan? Simpen voor israel! 100000 nieuwe immigranten en geen een ervan is Boer! 1 taak! Ik zweer het je vrouwen zijn nutteloos. Gideon knalt de premier het water uit, betrapt hem live op liegen over Klaus Schwab en vertelt de minister van justitie even later dat zijn topambtenaren pedos zijn en er bewijs is.
Kies er 1.
Volgens mij een Honda NC750X Nieuwprijs 2023: ¤9800,-quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ziet er niet goedkoop uit. Benieuwd waarvan ie dat betaalde.
Dit. En overheid had de universiteit al geīnformeerd over het zorgwekkende gedrag. Mij is alleen niet duidelijk of de universiteit daarna stappen heeft ondernomen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja, want dit is de schuld van de overheid en de maatschappij. Individu lijkt geen enkele blaam te mogen treffen.
MR DKquote:
Wat kun je er van leren dan?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh nee alsjeblieft niet zeg. Ben juist blij dat zo'n kerel eens gepakt is ipv zelfmoord pleegt aan het einde van z'n 'spree'.
Tuurlijk het kost geld en tijd om ze op te sluiten, maar je kan er ook wat van leren. En hopelijk de volgende gek mee voorkomen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)odgestoken~a6845551/quote:De duif die werd doorboord met een pijl. Š Monique de Vrijer Stichting Vogelklas Karel Schot
Maar hij kocht hem vorig jaar wel nieuw.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij een Honda NC750X Nieuwprijs 2023: ¤9800,-
Valt wel mee dus
En het maar gek vinden waarom hij niemand kon vindenquote:Op vrijdag 29 september 2023 10:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook hoe hij vrouwen zag, niet als persoon om een relatie mee te beginnen op volwaardig mentaal niveau.
Ja nieuwprijs dit jaar ¤9800,- vorig jaar waarschijnlijk een paar honderd minder. Geen idee wat hij er nog langs deed, maar dat zijn toch geen astronomische bedragen voor een motor?quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar hij kocht hem vorig jaar wel nieuw.
Ik had laatst "Falling Down" weer gezien met daarin ook een loner in psychische nood die doorslaat na een scheiding en ontslag en op wraaktocht door de maatschappij trekt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Krijg er ook een beetje een 'Joker' gevoel bij trouwens. Mensen die vanuit een totaal absurd rechtvaardigheidsgevoel op de meest gruwelijke wijze worden afgeslacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Aantal dingen die ik zo kan bedenken zijn:quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat kun je er van leren dan?
Je komt niet makkelijk aan 10k als student hoor, zeker niet als je huis met tuin in Rotterdam hebt die je huurt. Ook niet van een eventuele wajong uitkering.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar hij kocht hem vorig jaar wel nieuw.
Voor iemand met alleen een uitkerinkje lijkt me dat een fors bedrag.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja nieuwprijs dit jaar ¤9800,- vorig jaar waarschijnlijk een paar honderd minder. Geen idee wat hij er nog langs deed, maar dat zijn toch geen astronomische bedragen voor een motor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |