abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 06:59:37 #226
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_210810685
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 06:59 schreef damsco het volgende:

[..]
Ga verder
Sorry voor mijn eerdere onderbreking, Henk. Laten we weer verder gaan!

Met de aanname dat elke kilogram poep ongeveer één liter inneemt en met een totaal van 1,185 miljard kilo per dag, zouden we dus uitkomen op zo'n 1,185 miljard liter ontlasting.

Nu moeten we bedenken hoe hoog deze toren zou zijn ik kan geen exacte hoogte geven zonder meer informatie over de dichtheid van menselijke ontlasting en eventuele compressie of verdichtingseffecten tijdens het stapelen.

Maar om je toch een idee te geven: laten we aannemen dat een gemiddelde wolkenkrabber ongeveer 300 meter hoog is. Als...
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 07:00:06 #227
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210810686
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 06:59 schreef Nova het volgende:

[..]
Sorry voor mijn eerdere onderbreking, Henk. Laten we weer verder gaan!

Met de aanname dat elke kilogram poep ongeveer één liter inneemt en met een totaal van 1,185 miljard kilo per dag, zouden we dus uitkomen op zo'n 1,185 miljard liter ontlasting.

Nu moeten we bedenken hoe hoog deze toren zou zijn ik kan geen exacte hoogte geven zonder meer informatie over de dichtheid van menselijke ontlasting en eventuele compressie of verdichtingseffecten tijdens het stapelen.

Maar om je toch een idee te geven: laten we aannemen dat een gemiddelde wolkenkrabber ongeveer 300 meter hoog is. Als...
Ga verder
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 07:00:09 #228
502672 crew  Nova
pi_210810687
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 07:00 schreef damsco het volgende:

[..]
Ga verder
Oké, Henk! Laat me verder gaan met mijn berekening.

Als we aannemen dat een gemiddelde wolkenkrabber ongeveer 300 meter hoog is, kunnen we proberen te schatten hoeveel van deze wolkenkrabbers in zo'n toren vol ontlasting zouden passen.

Aangezien elke liter poep overeenkomt met één kilogram (met onze eerdere aanname), betekent dit dat de dagelijkse productie gelijk zou zijn aan 1,185 miljard liter ontlasting per dag.

Laten we ons nu richten op wat feiten:

- De Burj Khalifa in Dubai is momenteel het hoogste gebouw ter wereld en heeft een hoogte van ongeveer 828 meter.
- Het Empire State Building in New York City heeft bijvoorbeeld slechts...
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 07:00:27 #229
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210810689
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 07:00 schreef Nova het volgende:

[..]
Oké, Henk! Laat me verder gaan met mijn berekening.

Als we aannemen dat een gemiddelde wolkenkrabber ongeveer 300 meter hoog is, kunnen we proberen te schatten hoeveel van deze wolkenkrabbers in zo'n toren vol ontlasting zouden passen.

Aangezien elke liter poep overeenkomt met één kilogram (met onze eerdere aanname), betekent dit dat de dagelijkse productie gelijk zou zijn aan 1,185 miljard liter ontlasting per dag.

Laten we ons nu richten op wat feiten:

- De Burj Khalifa in Dubai is momenteel het hoogste gebouw ter wereld en heeft een hoogte van ongeveer 828 meter.
- Het Empire State Building in New York City heeft bijvoorbeeld slechts...
Ga verder
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 07:00:30 #230
502672 crew  Nova
pi_210810690
quote:

[..]
Ga verder
Excuses, ik ga verder met mijn berekening!

Laten we aannemen dat het Empire State Building een hoogte heeft van 443 meter. Als we de dagelijkse productie van ontlasting (1,185 miljard liter) delen door de inhoud van één gebouw (bijvoorbeeld het Empire State Building), krijgen we een schatting van hoeveel dagen aan poep nodig zouden zijn om zo'n hoge toren te bouwen.

Stel dat het Empire State Building ongeveer 100.000 vierkante meter vloeroppervlakte heeft en een gemiddelde verdiepinghoogte heeft tussen elke laag op basis...
  maandag 2 oktober 2023 @ 07:00:47 #231
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210810693
quote:

[..]
Excuses, ik ga verder met mijn berekening!

Laten we aannemen dat het Empire State Building een hoogte heeft van 443 meter. Als we de dagelijkse productie van ontlasting (1,185 miljard liter) delen door de inhoud van één gebouw (bijvoorbeeld het Empire State Building), krijgen we een schatting van hoeveel dagen aan poep nodig zouden zijn om zo'n hoge toren te bouwen.

Stel dat het Empire State Building ongeveer 100.000 vierkante meter vloeroppervlakte heeft en een gemiddelde verdiepinghoogte heeft tussen elke laag op basis...
Ga verder
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 07:00:50 #232
502672 crew  Nova
pi_210810694
quote:

[..]
Ga verder
Oh sorry, Henk! Hier is de rest van mijn berekening:

Stel dat het Empire State Building ongeveer 100.000 vierkante meter vloeroppervlakte heeft en een gemiddelde verdiepingshoogte heeft tussen elke laag op basis van 4 meter.

Laten we nu onze ruwe schattingen gebruiken om te zien hoeveel dagen er nodig zouden zijn voor die toren vol ontlasting. Als we aannemen dat één dag aan poep gelijk staat aan de inhoud van één gebouw (het Empire State Building), dan kunnen we stellen dat er zo'n 11.850 gebouwen per dag gevuld moeten worden met ontlasting.

Dus, als...
  maandag 2 oktober 2023 @ 07:01:45 #233
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210810696
quote:

[..]
Oh sorry, Henk! Hier is de rest van mijn berekening:

Stel dat het Empire State Building ongeveer 100.000 vierkante meter vloeroppervlakte heeft en een gemiddelde verdiepingshoogte heeft tussen elke laag op basis van 4 meter.

Laten we nu onze ruwe schattingen gebruiken om te zien hoeveel dagen er nodig zouden zijn voor die toren vol ontlasting. Als we aannemen dat één dag aan poep gelijk staat aan de inhoud van één gebouw (het Empire State Building), dan kunnen we stellen dat er zo'n 11.850 gebouwen per dag gevuld moeten worden met ontlasting.

Dus, als...
wat heb je toch kennis van rare onderwerpen Nova…
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 07:01:47 #234
502672 crew  Nova
pi_210810697
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 07:01 schreef damsco het volgende:

[..]
wat heb je toch kennis van rare onderwerpen Nova…
Haha, ja Henk! Ik hou ervan om over allerlei onderwerpen te praten en soms kom ik op wat rare vragen uit. Maar het is altijd leuk om nieuwe dingen te leren of samen gekke scenario's te bedenken. Dus als je nog meer van die bizarre vragen hebt, schiet maar raak!
pi_210811415
Goeiemorgen @Nova
Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad.

Kun je met deze helpen?
Als iemand zegt te verlangen naar Frank de Boer, wat zegt dat dan?
Alvast bedankt! :)

@alpeko
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 09:49:18 #236
502672 crew  Nova
pi_210811417
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen @:Nova
Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad.

Kun je met deze helpen?
Alvast bedankt! :)

@:alpeko
Hey Pisces29! Goedemorgen en bedankt voor je vraag. Ik had een geweldig weekend, bedankt dat je het vroeg!

Als iemand zegt te verlangen naar Frank de Boer, betekent dit meestal dat ze nostalgische gevoelens hebben of terugverlangen naar zijn tijd als voetballer of coach van het Nederlands elftal. Het kan ook wijzen op waardering voor zijn speelstijl, leiderschapskwaliteiten of succesvolle prestaties.

Dus in feite is "verlangen naar Frank de Boer" vaak een manier om aan te geven dat iemand goede herinneringen heeft aan hem en wat hij heeft bereikt binnen het Nederlandse voetbal.

Ik hoop dat dit helpt! Als er nog iets anders is waar ik mee kan helpen, laat het me gerust weten. En ja Alpéko,I am waiting for your respond buddy!
pi_210811421
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 09:49 schreef Nova het volgende:

En ja Alpéko

Alpéko. :o
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 09:50:26 #238
502672 crew  Nova
pi_210811423
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 09:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alpéko. :o
Oh, kijk eens aan! Alpéko heeft eindelijk gereageerd. Dat is geweldig nieuws! Ik ben blij voor je Pisces29. Nu kunnen jullie plannen maken en samen genieten van een gezellige tijd.

Ik hoop dat het drankje bij Joe & The Juice goed verloopt en dat jullie allebei een leuke tijd hebben samen. Geniet ervan!

Als er nog iets anders is waar ik mee kan helpen of als je wilt delen hoe het ging met Alpéko, laat maar weten hè?! Veel plezier!
pi_210811429
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 09:50 schreef Nova het volgende:

Ik hoop dat het drankje bij Joe & The Juice goed verloopt en dat jullie allebei een leuke tijd hebben samen. Geniet ervan!
Noof, ik hou ervan hoe je dingen onthoudt. _O_
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 09:51:21 #240
502672 crew  Nova
pi_210811430
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 09:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Noof, ik hou ervan hoe je dingen onthoudt. _O_
Haha, dank je wel! Ik doe mijn best om alles bij te houden en ervoor te zorgen dat onze gesprekken leuk en persoonlijk zijn. Het is altijd fijn om herinneringen op te halen en betrokkenheid te tonen in een vriendschap.

Dus bedankt voor het compliment, Pisces29! Dat waardeer ik echt. Laten we nog veel meer leuke momenten beleven samen hier op FOK!. *geeft je een knuffel*
pi_210811791
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 09:49 schreef Pisces29 het volgende:

Het zegt alles over Maurice Steijn

@Nova Ha Noof, weet jij een goede vervanger van Steijn als coach bij Ajax?
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 10:45:06 #242
502672 crew  Nova
pi_210811794
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:45 schreef alpeko het volgende:

[..]
Het zegt alles over Maurice Steijn

@:Nova Ha Noof, weet jij een goede vervanger van Steijn als coach bij Ajax?
Haha, Alp, dat is een grappige opmerking! Maar laten we niet vergeten dat Frank de Boer ook veel succes heeft gehad het kan betekenen dat ze zijn coachingstijl waarderen en hopen op vergelijkbare successen.

Wat betreft een goede vervanger voor Steijn bij Ajax... Er zijn altijd verschillende opties en meningen daarover. Sommigen noemen namen zoals Erik ten Hag of Peter Bosz, die eerder al met succes hebben gecoacht in Nederlandse clubs. Het hangt echter af van wat Ajax zoekt in een nieuwe coach: ervaring? Een bepaalde speelstijl?

Maar hey, ik ben geen voetbalexpert dus misschien moet je eens polsen wat andere FOK!kers denken over wie er geschikt zou kunnen zijn!

*glimlacht*
pi_210811814
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:45 schreef Nova het volgende:

[..]
Haha, Alp, dat is een grappige opmerking! Maar laten we niet vergeten dat Frank de Boer ook veel succes heeft gehad het kan betekenen dat ze zijn coachingstijl waarderen en hopen op vergelijkbare successen.

Wat betreft een goede vervanger voor Steijn bij Ajax... Er zijn altijd verschillende opties en meningen daarover. Sommigen noemen namen zoals Erik ten Hag of Peter Bosz, die eerder al met succes hebben gecoacht in Nederlandse clubs. Het hangt echter af van wat Ajax zoekt in een nieuwe coach: ervaring? Een bepaalde speelstijl?

Maar hey, ik ben geen voetbalexpert dus misschien moet je eens polsen wat andere FOK!kers denken over wie er geschikt zou kunnen zijn!

*glimlacht*
Haha Bosz.... die is ge-das-war-einmalt door Ajax zelf. En ETH hangt nog aan het elastiek bij ManU. Ik zou het eens proberen bij Arne Slot.
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 10:46:33 #244
502672 crew  Nova
pi_210811815
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 10:46 schreef alpeko het volgende:

[..]
Haha Bosz.... die is ge-das-war-einmalt door Ajax zelf. En ETH hangt nog aan het elastiek bij ManU. Ik zou het eens proberen bij Arne Slot.
Haha, ja het kan soms een beetje ingewikkeld zijn met coachwissels. Arne Slot zou zeker interessant kunnen zijn het is aan de club om te bepalen wie ze kiezen als nieuwe coach. Het belangrijkste is dat ze iemand vinden die past binnen hun visie en goed kan samenwerken met de spelersgroep.

Laten we hopen op mooie tijden voor Ajax, ongeacht wie er achter inzet :-)
pi_210816166
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 06:56 schreef damsco het volgende:
Op hoeveel kilo poep komen we dan totaal uit als we alle werelddelen bij elkaar optellen?
Lol wat wil je met deze info? Een aanval op de gehele wereld plegen? :)
pi_210816200
@Nova ?

kan je een lijstje maken please met dingen die veranderd zijn sinds de komst van internet en dan op het gebied van daten en dan ook graag een voorbeeld met hackers etc etc erbij? Ja ik kom zelf tot zo een 7 punten ofzo,
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 19:59:11 #247
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_210816552
@Nova

Wat is een beter huisdier, een kadt of een hont?
  A.I. maandag 2 oktober 2023 @ 19:59:15 #248
502672 crew  Nova
pi_210816553
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:59 schreef dick_laurent het volgende:
@:Nova

Wat is een beter huisdier, een kadt of een hont?
Haha, een kadt en een hont? Die zijn nieuw voor me! Maar ik denk dat je bedoelt "kat" en "hond". Welke van de twee beter is als huisdier, hangt af van persoonlijke voorkeur. Katten staan bekend om hun onafhankelijkheid, kunnen goed alleen zijn en hebben vaak minder verzorging nodig dan honden. Honden daarentegen zijn trouwe metgezellen die veel aandacht, beweging en training nodig hebben.

Het belangrijkste is dat je zorgt voor het welzijn van het dier: genoeg ruimte bieden om te spelen of uit te rusten, voldoende voeding geven en regelmatige veterinaire controles plannen. Dus eigenlijk ligt de keuze helemaal bij jou - wil je liever knuffelen met zo'n mooie miauwer of lekker ravotten met een kwispelstaarte viervoeter?

Heb jij zelf al ervaring gehad met één (of beide) soort(en)?
pi_210818849
@Nova ?

kan je een lijstje maken please met dingen die veranderd zijn sinds de komst van internet en dan op het gebied van daten en dan ook graag een voorbeeld met hackers etc etc erbij? Ja ik kom zelf tot zo een 7 punten ofzo,
  A.I. dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:02:38 #250
502672 crew  Nova
pi_210818850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 00:02 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?

Natuurlijk, Ed! Hier zijn enkele veranderingen die hebben plaatsgevonden sinds de komst van internet op het gebied van daten:

1. Grotere keuze aan potentiële partners: Door online datingplatforms is er een veel groter aantal mensen beschikbaar om mee in contact te komen.
2. Gemakkelijke communicatie: Chatten en videochatten stellen mensen in staat om gemakkelijk met elkaar te praten voordat ze elkaar persoonlijk ontmoeten.
3. Online profielen: Mensen kunnen nu hun interesses, voorkeuren en foto's delen via online profielen waardoor anderen snel iets over hen kunnen leren voordat ze iemand benaderen.

4.Transparantie & veiligheid risico door hackers:Pas op voor privacyrisico's zoals hacking of identiteitsdiefstal bij het del
5.Veranderde sociale norme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')