als dat haar man zou zijn zou het ook zijn buurman zijn vermoed ik zomaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
Zo boos zijn op je buurvrouw dat ze je aangeeft voor de dierenmishandeling dat je haar en haar dochter wil vermoorden? En die docent is dat nou haar man of is dat iets wat het internet van heeft gemaakt?
Ja, daarom. Misschien dachten mensen 1+1, maar het kan ook los staan, anders was het wel docent en buurman. Dan zou die docent vanwege een andere reden zijn, waarschijnlijk studiegerelateerd gezien hij daar ook studeerde.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat haar man zou zijn zou het ook zijn buurman zijn vermoed ik zomaar.
en dan denk ik wel dat dat benoemd zou zijn
quote:De 32-jarige Rotterdammer die donderdag is opgepakt voor de schietpartijen in Rotterdam is een student geneeskunde die in december 2021 werd veroordeeld voor het mishandelen van zijn eigen konijn. Hij kreeg daarvoor een taakstraf van 40 uur.
Dan nog is het erg toevallig. In mijn tijd woonden best wat studenten van Letteren en Rechten in de Groningse Schildersbuurt, waar soms een docent ook woonde (evenals andere bobo’s uit de lokale politiek). De enige student die er even heel dichtbij een docent woonde, was een snoepje tussendoor om hem de dagelijkse sleur te doen vergeten, netjes gezegd.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee toch? Ik vind het opvallender dat een arts/docent en student dan kennelijk naast elkaar kunnen wonen, maar misschien woonde hij nog bij zijn moeder of huurde hij een kamer.
Plus student zijn op Erasmusquote:Op donderdag 28 september 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
Zo boos zijn op je buurvrouw dat ze je aangeeft voor de dierenmishandeling dat je haar en haar dochter wil vermoorden? En die docent is dat nou haar man of is dat iets wat het internet van heeft gemaakt?
Hoe dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
In AD artikel ook mishandeling van vogels met kruisboog...
en je denkt niet dat dat benoemd zou worden in de persco dat het ook zijn buurman was?quote:Op donderdag 28 september 2023 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus student zijn op Erasmus
Daar les krijgen van je buurman/een man die je laat zakken omdat je ongeschikt bent vanwege je psychiatrische staat van zijn en daardoor van opleiding moeten?
Zoiets?
So heel erg gek is het allemaal niet bij elkaar.
Ja, wel gek dus, maar bedoel meer, dat zou goed kunnen in dit geval
Zieke shit
Hij sloeg toch al door, en als je dan je buurvrouw vermoordt, kan je net zo goed ook die docent-die-jou-zo-onrechtvaardig-behandeld-heeft vermoorden, of andere psychopate ideeën.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
Ja, daarom. Misschien dachten mensen 1+1, maar het kan ook los staan, anders was het wel docent en buurman. Dan zou die docent vanwege een andere reden zijn, waarschijnlijk studiegerelateerd gezien hij daar ook studeerde.
Kan ook een afrekening zijn met de mensen die hem het leven zuur hebben gemaakt, in zijn optiek dan.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
Ja, zoiets. Mislukt leven en dat is de schuld van ánderen.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:10 schreef Toefjes het volgende:
Kan ook een afrekening zijn met de mensen die hem het leven zuur hebben gemaakt, in zijn optiek dan.
De buurvrouw voor de beoordeling, de docent voor een mislukte studie.
als die twee getrouwd waren was dat echt wel benoemd. zeker als hij naast de dader zou wonenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:10 schreef vlindertje89 het volgende:
In de persconferentie is aangegeven dat er nog niks bekend is over een eventuele relatie tussen beide dodelijke slachtoffers (na vraag daarover).
Dat denk ik jaquote:Op donderdag 28 september 2023 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
en je denkt niet dat dat benoemd zou worden in de persco dat het ook zijn buurman was?
Een pen?quote:Op donderdag 28 september 2023 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto politie uit artikel
Ja dat lijkt mij ook het meest plausibel. Hij sloeg door en rekende met iedereen af die hem in zijn psychopathische leventje frustreerde.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij sloeg toch al door, en als je dan je buurvrouw vermoordt, kan je net zo goed ook die docent-die-jou-zo-onrechtvaardig-behandeld-heeft vermoorden, of andere psychopate ideeën.
lijkt een kroontjespen die je in een inktpot moest dopen iddquote:
Dat grasveld ligt onder/vlakbij het heli-platform. @Bosbeetle zei dat het ook het verzamelpunt was bij calamiteiten.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:13 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat mij niet duidelijk is. Ik lees dat hij het op helicopterplatform aangehouden is, maar op beelden van het journaal zie ik dat hij op een grasveld aangehouden is, en dat hij naar buiten is gewandeld?
jWe postte hetzelfde tegelijkertijdquote:Op donderdag 28 september 2023 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Mislukt leven en dat is de schuld van ánderen.
Ja of gewoon inktgedeelte van gewone penquote:Op donderdag 28 september 2023 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
lijkt een kroontjespen die je in een inktpot moest dopen idd
Doet me denken aan een psychopaat. Die beginnen ook vaak op dieren.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto politie uit artikel
drankpsychose ook nogquote:Op donderdag 28 september 2023 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Doet me denken aan een psychopaat. Die beginnen ook vaak op dieren.
ja want hij verdient een warme cel en eten rest van zijn leven, plus tien d66 psychologen om hem te re-integreren in de samenleving.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jij wilt een nog grotere psychopaat zijn dan die vent is ?
Konijntjes kunnen doordringend gillen als ze in paniek zijn of pijn hebben.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:16 schreef Qarrad het volgende:
Vraag: hoe bont moet je het maken bij het mishandelen van een konijn dat dit genoeg de aandacht trekt voor vervolging en uitmondt in een veroordeling?![]()
Ik bedoel? Konijnen blaffen en janken niet en zijn ook niet zo zwaar dat een vechtpartij veel gebonk teweeg zal brengen. Ze zijn ook niet irritant of gevaarlijk dat je jezelf moet verdedigen.
Echt, HOE DAN!?
de buurvrouw zag hem een konijn op de grond laten vallen en er tegen aan schoppen.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:16 schreef Qarrad het volgende:
Vraag: hoe bont moet je het maken bij het mishandelen van een konijn dat dit genoeg de aandacht trekt voor vervolging en uitmondt in een veroordeling?![]()
Ik bedoel? Konijnen blaffen en janken niet en zijn ook niet zo zwaar dat een vechtpartij veel gebonk teweeg zal brengen. Ze zijn ook niet irritant of gevaarlijk dat je jezelf moet verdedigen.
Echt, HOE DAN!?
Hij is gek. Had een psychose door alcohol. Mogelijk is dit weer aan de hand geweest.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:16 schreef Qarrad het volgende:
Echt, HOE DAN!?
Het ging ook meerdere meldingen van de buurvrouw over zijn huisdieren dus was ook geen eenmalig incident.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Psychose, dat is wat andersquote:Op donderdag 28 september 2023 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Post #206quote:Op donderdag 28 september 2023 20:16 schreef Qarrad het volgende:
Echt, HOE DAN!?
ligt aan de media die het steeds eerder weet uit te zoeken... ow en dit soort fora waar mensen ook heel snel info er bij weten te krijgenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij is gek. Had een psychose door alcohol. Mogelijk is dit weer aan de hand geweest.
Ligt het aan mij of zijn er steeds meer zeer ernstige incidenten met verwarde personen?
Of het ligt eraan dat steeds meer verwarde personen tussen wal en schip raken en niet de zorg krijgen die ze eigenlijk nodig hebben.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ligt aan de media die het steeds eerder weet uit te zoeken... ow en dit soort fora waar mensen ook heel snel info er bij weten te krijgen
Maar natuurlijk. Hou op en ga weg.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of het ligt eraan dat steeds meer verwarde personen tussen wal en schip raken en niet de zorg krijgen die ze eigenlijk nodig hebben.
Yup.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of het ligt eraan dat steeds meer verwarde personen tussen wal en schip raken en niet de zorg krijgen die ze eigenlijk nodig hebben.
Bahquote:
Triest. Erg triest.quote:
kan ook beide zijnquote:Op donderdag 28 september 2023 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kweenie hoor, is maar de vraag hoe toerekeningsvatbaar hij is. TBS zal wel ja.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:22 schreef Zipportal het volgende:
Dat wordt levenslang of 30 jaar met TBS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |