Wie is dat dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:42 schreef Purrito het volgende:
Klinkt( en ziet er uit als) als een Elliot Rodgertype.
Dat is toch een stuk strikter sinds Tristan? Toch? Of is dat alleen op papier.quote:
Je moet gewoon de juiste verkeerde mensen kennenquote:Op donderdag 28 september 2023 19:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk als je maar de juiste, of eigenlijk de verkeerde, mensen kent.
Ik zie geruchten langskomen dat de docent in het EMC de man zou zijn van de (buur)vrouw die vermoord isquote:Op donderdag 28 september 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
Samenvatting:
Dode 39-jarige vrouw is buurvrouw van dader, 14-jarige dochter is zwaargewond, hun woning is zwaar beschadigd door brand. Daarna 46-jarige man vermoord, hoofddocent EMC vermoord. Niet duidelijk of docent en leerling veel te maken hebben gehad met elkaar of random was. Mogelijk nog een gewond slachtoffer.
Dat is eigenlijk de enige vraag die ik gemist heb in de persconferentie. Of er een familieband was tussen de dodelijke slachtoffers.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie geruchten langskomen dat de docent in het EMC de man zou zijn van de (buur)vrouw die vermoord is
Wel toevallig dat hij ook nog student was daar.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie geruchten langskomen dat de docent in het EMC de man zou zijn van de (buur)vrouw die vermoord is
Het gerucht gaat dat "de buurvrouw" (en dus waarschijnlijk ook haar man) aangifte bleven doen van dierenmishandeling.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
google leert mijquote:
Ohhh ik ben niet zo goed in topografiequote:Op donderdag 28 september 2023 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
google leert mij
2014 Schietpartij in Isla Vista
Dat is toch wel wonderlijk. Tenminste, het huis zou toch een bekend adres zijn ivm drugsoverlast?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag zo iemand die veroordeeld is voor dierenmishandeling dan alsnog dierenbezitter zijn?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:48 schreef NoXia het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat "de buurvrouw" (en dus waarschijnlijk ook haar man) aangifte bleven doen van dierenmishandeling.
Mwah, valt mee toch? Ik vind het opvallender dat een arts/docent en student dan kennelijk naast elkaar kunnen wonen, maar misschien woonde hij nog bij zijn moeder of huurde hij een kamer.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel toevallig dat hij ook nog student was daar.
Een incel die vrouwen en mannen doodschoot uit haat voor zijn maagd-zijn. Is nu een held voor andere incels. Ook met manifest.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
google leert mij
2014 Schietpartij in Isla Vista
alle geruchten met een korrel zout nemenquote:Op donderdag 28 september 2023 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Dat is toch wel wonderlijk. Tenminste, het huis zou toch een bekend adres zijn ivm drugsoverlast?
Beetje onduidelijk welk huis nu precies geassocieerd werd met drugsoverlast, misschien wel dat van die moordenaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch wel wonderlijk. Tenminste, het huis zou toch een bekend adres zijn ivm drugsoverlast?
Niet dat docenten op de universiteit geen drugs gebruiken maar het past niet in het profiel zeg maar
Zie ook wel verhalen rond gaan dat het om deze zaak ging, maar dat is dus niet zo. Want leeftijd klopt dan schijnbaar niet. Al kan bovenstaande natuurlijk nog wel waar zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:48 schreef NoXia het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat "de buurvrouw" (en dus waarschijnlijk ook haar man) aangifte bleven doen van dierenmishandeling.
is ok wel lullig als je een maag bent...quote:Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef Purrito het volgende:
[..]
Een incel die vrouwen en mannen doodschoot uit haat voor zijn maag-zijn. Is nu een held voor andere incels. Ook met manifest.
Tsja, als hij dieren bleef mishandelen is het niet gek dat de buren aangifte bleven doen.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:48 schreef NoXia het volgende:
[..]
Helaas wel. Behoorlijk krom. Soms zijn er uitzonderingen maar een mishandelaar mag behoorlijk ver gaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mag zo iemand die veroordeeld is voor dierenmishandeling dan alsnog dierenbezitter zijn?
Een dier is helaas een zaak in het NL eechtquote:Op donderdag 28 september 2023 19:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mag zo iemand die veroordeeld is voor dierenmishandeling dan alsnog dierenbezitter zijn?
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Helaas wel. Behoorlijk krom. Soms zijn er uitzonderingen maar een mishandelaar mag behoorlijk ver gaan.
Grr.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een dier is helaas een zaak in het NL eecht
Deze dacht ik: https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBROT:2021:9920quote:Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie ook wel verhalen rond gaan dat het om deze zaak ging, maar dat is dus niet zo. Want leeftijd klopt dan schijnbaar niet. Al kan bovenstaande natuurlijk nog wel waar zijn.
[ twitter ]
Ja dat is ook weer zo. Het zijn allemaal halve feiten.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk welk huis nu precies geassocieerd werd met drugsoverlast, misschien wel dat van die moordenaar.
Het is een straat met twee gezichten.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk welk huis nu precies geassocieerd werd met drugsoverlast, misschien wel dat van die moordenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |