quote:Op donderdag 28 september 2023 20:10 schreef Karzai het volgende:
Zit lekker buiten met een. Drankje
[ afbeelding ]
wtf is dat voor een vage van omstandighedenquote:
Wat bedoel je te zeggen?quote:Op zaterdag 30 september 2023 02:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
wtf is dat voor een vage van omstandigheden
misschien op mijn andere tijdstipquote:Op zaterdag 30 september 2023 02:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maan en Goldband zijn misschien stom, maar dat nummer is gewoon echt lekker.![]()
Vind jij Nederlandstalige muziek altijd stom?quote:Op zaterdag 30 september 2023 02:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
misschien op mijn andere tijdstip
ken er weinig wanquote:Op zaterdag 30 september 2023 02:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vind jij Nederlandstalige muziek altijd stom?
kom ik zo op terugquote:Op zaterdag 30 september 2023 03:04 schreef BasEnAad het volgende:
Mooiste nummer ooit...
(los van anbu gang - barkie op zak natuurlijk)
quote:
https://www.youtube.com/watch?v=iqIq4B1rgl4[quote]quote:
goed begin van de dagquote:
Puzzieeeee heost?quote:
Beetje zoals het altijd gaat : muziekjes luisteren en chillen in de vroege morgenquote:
Dan kom ik er zelf wel op terugquote:
bestquote:Op zaterdag 30 september 2023 03:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje zoals het altijd gaat : muziekjes luisteren en chillen in de vroege morgen![]()
Inmiddels aan je trekken (trekken hihi) gekomen? Gekomen hihiquote:
Hm. Nee ik.ben niet zo assertief,heb het pas door als de meisjes al lang en breedtegraad zijn. Maar ik leerquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Inmiddels aan je trekken (trekken hihi) gekomen? Gekomen hihi![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hm. Nee ik.ben niet zo assertief,heb het pas door als de meisjes al lang en breedtegraad zijn. Maar ik leer
quote:
begin je weerquote:
Blijft een mooi stuk.quote:
Mooi hoorquote:Op maandag 2 oktober 2023 14:03 schreef J2K1 het volgende:
[..]
Blijft een mooi stuk.![]()
Kon het ooit spelen op de piano.
Mooi stuk. Kan 'm spelen op de gitaar.quote:
picsquote:
jwzquote:
Forum Opties | |
---|---|