Ik denk dat mensen het verkeerd begrijpen. Ik bedoel niet dat de dader daar heeft geschoten, maar dat tijdens het evacueren misschien kwetsbare patiënten zijn overleden, in de chaos.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Je komt de IC of OK echt niet zo maar in
Ter geruststelling
IC is 9 van de 10 keer toch gewoon een afgesloten deur die open gaat met een pasje? Zo moeilijk moet het niet zijn om in te trappenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Je komt de IC of OK echt niet zo maar in
Ter geruststelling
Gelukkig kon hij niet bij de MRI komen met zijn pistool.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vermoed dat er misschien ook patiënten om het leven zijn gekomen in de chaos. Je zou maar op de operatietafel liggen of de IC op zo’n moment.
Het kunnen ook meerdere daders zijn he. Eentje hebben ze gearresteerd, maar de speciale unit zoek verder maar mogelijk andere handlangersquote:Op donderdag 28 september 2023 17:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zit op twitter te kijken en heb 2 verschillende namen lezen van een mogelijke dader. Dat betekend dat tenminste 1 daarvan dus zo maar een beschuldig krijgt. Denk ook wat er precies gebeurd is nog niet echt te zeggen is. Denk dat alleen echt de mensen dicht bij dader en slachtoffers misschien weten wat er gebeurd is, en dan is nog maar de vraag of hun wel precies weten wat er speelt.
Gelukkig wel zeg, zo leuk vond ik het daar nietquote:Op donderdag 28 september 2023 17:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh je komt er trouwens ook niet zomaar uit
Hoe komt je binnen een pas en een soort OV poortje? Kan je naar binnen stormen?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Mensen het erasmusmc is enorm hè de gebouwen waar de boel zich afspeelde is niet in de buurt van 'het ziekenhuis'. Schietincident zou in het GK gebouw zijn geweest, brand in het onderwijscentrum, aanhouding is onder heli platform bij een nooduitgang van het onderwijscentrum.
Allemaal niet direct plekken waar patiënten komen.
Ik gok lopend, dit zijn onderwijsgedeelten waar gewoon vrij toegang is. Denk aan klaslokalen, en studieruimten.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe komt je binnen een pas en een soort OV poortje? Kan je naar binnen stormen?
Sorry, vond het wel bijzonder trouwens er ging geen (brand)alarm en dat we naar buiten moesten vernam ik van een collega via whatsapp, die de nos had gelezen.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Jullie posten door mijn veegslotje door![]()
Slotje schmotjequote:
Ah dit zijn wel beelden van de hoofdingang die politie renden waarschijnlijk naar het onderwijscentrum aan het einde van die gang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |