De politie op Twitter gaat ook in op al die zgn. "scoops". Ze verrichten heel goed werk nu.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:37 schreef Molo het volgende:
Politie vraagt nu ook op Twitter om beelden te delen met ze
De vroege jaren 80 niet meegemaakt jij?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:36 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik speculeer niets over de daden zelf, noch over de achtergrond van de dader.
Het enige dat ik beweer is dat de agressie binnen de samenleving in rap tempo toeneemt. Dat zie je toch hopelijk ook?
quote:Op donderdag 28 september 2023 18:37 schreef Molo het volgende:
En dan nog hoeft het motief niet meteen duidelijk te worden. Als de dader in een psychose zit of hell een bad trip..quote:Op donderdag 28 september 2023 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of bestaat er een (al dan niet familiaire) link tussen de persoon in dat lokaal en de eigenaar van het huis? Ik weet dat niet. Maar dat zul je eerst ,keten weten voor je deze conclusie kunt trekken.
Ja belangrijk middel van opsporing en informatie nowadaysquote:Op donderdag 28 september 2023 18:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De politie op Twitter gaat ook in op al die zgn. "scoops". Ze verrichten heel goed werk nu.
Gewoon twitter afstruinen voor alle beelden.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:37 schreef Molo het volgende:
Is er ook een youtube link?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:37 schreef Ponsai het volgende:
Persco: https://www.rtlnieuws.nl/(...)incidenten-rotterdam
Nee, die heb ik niet meegemaakt.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
De vroege jaren 80 niet meegemaakt jij?
Dan weet je alsnog niks over de betrouwbaarheidsgehalte.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon twitter afstruinen voor alle beelden.
Hier hebben we de eigenaar van het Erasmus ziekenhuisquote:Op donderdag 28 september 2023 18:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan weet je alsnog niks over de betrouwbaarheidsgehalte.
Met achtergrondinformatie kan je daarin betere beslissingen maken.
Ik denk dat je daarin eens nieuws vanuit die periode moet opzoeken. Denk dat het je tegenvalt.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:40 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet meegemaakt.
Daarnaast zijn de gebeurtenissen van de afgelopen 10 jaar vele malen heftiger dan die van de jaren 80 qua verwarde mensen en/of terroristische aanslagen.
Ik denk dat ze vooral willen weten of die geruchten mbt tweede dader kloppen. Of dat ze überhaupt de juiste hebben.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan weet je alsnog niks over de betrouwbaarheidsgehalte.
Met achtergrondinformatie kan je daarin betere beslissingen maken.
En geen social media enzovoorts waardoor je het nieuws niet 24/7 meekrijgt. Scheelt een hoop.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarin eens nieuws vanuit die periode moet opzoeken. Denk dat het je tegenvalt.
Al heette het toen geen terrorisme maar geweld oid
En die social media zorgt wel voor meer angst en verwarde personen.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En geen social media enzovoorts waardoor je het nieuws niet 24/7 meekrijgt. Scheelt een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |