Dan is de PS5 ook waardeloos.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ding is waardeloos als psp online offline gaat toch? dan is het een hoop geld
Plusje voor Army of Two en Gay Tonyquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:23 schreef DX11 het volgende:
Iemand interesse in een zeer complete PS3 slim?
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2028200756
Nee hoor dan heb ik nog schijfjes, dan werkt die portal neem ik aan nog. Maar gewoon een goede controller voor je mobiel zou hetzelfde doen en meerquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan is de PS5 ook waardeloos.
Zolang de PS5 het doet heb je ook wat aan de Portal. Kan je wel leuk schijfjes hebben maar die zijn tegenwoordig ook niets meer waard. Met een schijfje koop je alleen maar toegang tot de download.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor dan heb ik nog schijfjes, dan werkt die portal neem ik aan nog. Maar gewoon een goede controller voor je mobiel zou hetzelfde doen en meer
Ja, een te dure portable controller ipv een goede mobiele controller, je snapt zelf wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zolang de PS5 het doet heb je ook wat aan de Portal. Kan je wel leuk schijfjes hebben maar die zijn tegenwoordig ook niets meer waard. Met een schijfje koop je alleen maar toegang tot de download.
Ik hoef geen goede controller voor mijn mobiel. Ik heb namelijk een PlayStation Portal gekocht.
Nee. Volgens jou is hij te duur.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een te dure portable controller ipv een goede mobiele controller, je snapt zelf wel wat ik bedoelMaar he, have fun
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet dat er al een mobile app is die precies hetzelfde kan maar dan op je smartphone en met bluetooth zodat je er een eigen controller en koptelefoon aan kan hangen? En die is gratis?
Zekers. Heb je nog een groter scherm ook. Maar he, je zult altijd mensen hebben die graag zinloos geld uitgevenquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)
tsja dat zei ik op 27 sept alquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers. Heb je nog een groter scherm ook. Maar he, je zult altijd mensen hebben die graag zinloos geld uitgeven
niemand weet wat hier staat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis Faerun, de Sword Coast en Baldur's Gate.....
Maar ik probeer mn schermtijd te beperken. Helaas.
Ik wil gvd op Wyll rijden!!! Charisma penis check met advantage!!!!
wrongquote:
Zal wel het geheime wachtwoord zijn om binnen te komen in zo'n fetish clubquote:
Of je wil gewoon zonder gedoe lekker in bed spelen, net als met de gameboy vroegerquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)
Tenzij je DND en/of Badur;s Gate speeltquote:
Safeword is grootmoeders appeltaart!quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal wel het geheime wachtwoord zijn om binnen te komen in zo'n fetish club
een kenner.quote:
Ja al een paar dagen, het is wel vermakelijk. Ik hoor allemaal verhalen over "terug naar de basis blah blah" maar ik zie weinig verschil met eender welk ander AC-deel. Nu heb ik Valhalla en die daarvoor niet heel veel gespeeld (schijnbaar waren dat "RPG's", okay) maar het is gewoon weer Assassin's Creed.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:56 schreef Peejtur het volgende:
En iemand nieuwste AC al aan het spelen?
Ik heb gister stukje stream zitten kijken. Maar het lijkt toch wel een heel stuk meer op deel 1 en 2 dan op een Valhalla of Origins.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen, het is wel vermakelijk. Ik hoor allemaal verhalen over "terug naar de basis blah blah" maar ik zie weinig verschil met eender welk ander AC-deel. Nu heb ik Valhalla en die daarvoor niet heel veel gespeeld (schijnbaar waren dat "RPG's", okay) maar het is gewoon weer Assassin's Creed.
Zou kunnen, ik dacht dat dat toch altijd wel een een ding is gebleven, want inherent aan sluipmoordenaars enzo. Maar dat het wat minder 'groots' is klopt wel denk ik. Baghdad ligt er wel erg mooi bij in ieder geval. De open combat is vrij matig/beperkt, parcouren werkt nog hetzelfde (gaat vrijwel automatisch), stealth killen/infiltreren/schaduwen blijft wel het leukste. Verder is de overview map erg tof gedaan (3D) maar is de AI alweer/nog steeds zó kanjerdom.... Denk aan gehele peletons in een hooiwagen trekken met je gefluitquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb gister stukje stream zitten kijken. Maar het lijkt toch wel een heel stuk meer op deel 1 en 2 dan op een Valhalla of Origins.
Veel meer weer het sluipen en wegkomen via de daken. En wat minder dat grote rpg gevoel.
Zo ver ik dit kon zeggen na 10 min gekeken te hebben
Ga deze zeker niet kopen nu. Maar over een jaartje in een bydgetbak of zo eens proberen
Ja dit viel me ook op. Zat te kijken en stonden 4 guards voor een bosje. En kan 1 voor 1 ze het bosje intrekken en niemand die wat zietquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:37 schreef 2dope het volgende:
maar is de AI alweer/nog steeds zó kanjerdom.... Denk aan gehele peletons in een hooiwagen trekken met je gefluit
Ja maar ook dingen als armored enemies, die zijn retesterk en kun je bijna niet raken, parryen bijna onmogelijk, je doet nauwelijks damage, etc. Wat je dan kunt doen is mid-fight een laddertje oplopen want dat kunnen zij niet, 5 seconden wachten zodat de guard opeens denkt dat het "de wind" was die hem in z'n gezicht sloeg met een zwaard, en daarna van bovenaf insta-stealth-killenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit viel me ook op. Zat te kijken en stonden 4 guards voor een bosje. En kan 1 voor 1 ze het bosje intrekken en niemand die wat ziet
Ik krijg AC:Syndicate flashbacks. Een 5 gegeven en dan gebeld worden met de vraag of ik de day one patch wel gedaan had. Nee, de problemen waren geen bugs beste Ubisoft, het probleem is dat het verdomd saai wordt als elke vijand nog dommer dan een goudvis is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja maar ook dingen als armored enemies, die zijn retesterk en kun je bijna niet raken, parryen bijna onmogelijk, je doet nauwelijks damage, etc. Wat je dan kunt doen is mid-fight een laddertje oplopen want dat kunnen zij niet, 5 seconden wachten zodat de guard opeens denkt dat het "de wind" was die hem in z'n gezicht sloeg met een zwaard, en daarna van bovenaf insta-stealth-killen![]()
hahaah oh dat niet gezien maar dat is wel heel erg domquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja maar ook dingen als armored enemies, die zijn retesterk en kun je bijna niet raken, parryen bijna onmogelijk, je doet nauwelijks damage, etc. Wat je dan kunt doen is mid-fight een laddertje oplopen want dat kunnen zij niet, 5 seconden wachten zodat de guard opeens denkt dat het "de wind" was die hem in z'n gezicht sloeg met een zwaard, en daarna van bovenaf insta-stealth-killen![]()
Ik kwam tijdens het terugzoeken naar wat artikelen toevallig nog onderstaande passage van jou tegen:quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg AC:Syndicate flashbacks. Een 5 gegeven en dan gebeld worden met de vraag of ik de day one patch wel gedaan had. Nee, de problemen waren geen bugs beste Ubisoft, het probleem is dat het verdomd saai wordt als elke vijand nog dommer dan een goudvis is.
Toch blijft het ondanks z'n vele tekortkomingen een bepaalde charme behouden, net als z'n first-person-broertje Far Cry.quote:Ik eindigde mijn Assassin's Creed Syndicate-review met de opmerking "Ubisoft, alsjeblieft, breng Assassin’s Creed eens een jaartje niet uit." Toevallig of niet, kort daarna werd er bekendgemaakt dat de franchise een jaar zou overslaan. Heeft die adempauze nut gehad? Dat mochten we uitzoeken op gamescom door een uur of wat Assassin's Creed: Origins te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |