SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is fout van sven die de scoutingsrapporten totaal niet wil inzien. Drama inderdaad.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan wel alles op tactiek of ingespeeld gaan gooien, maar zo'n Avila, Gaaei en Akpom die elke aanname vijf meter van hun poot laten stuiteren heeft daar natuurlijk vrij weinig mee te maken. Dat is gewoon basistechniek.
Wat maakt jou dat uit?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan ajax zich wapenen tegen Michiel Kramer?
Aan de ene kant mee eens, maar dan nog mag je wel meer groei en stabiliteit zien dan nu het geval is. En wat anderen hier ook zeggen, zijn verhouding met de spelersgroep komt niet bepaald lekker over omdat hij zijn vete met Mislintat heeft uitgevochten/uitvecht over hun hoofden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Hij heeft pas een complete selectie sinds 4 weken ofso. Met nog een interland periode er tussen ook.
Natuurlijk ook drama geweest dat Steijn zijn eerste maanden waarschijnlijk nog stomverbaasd was dat Ajax bij hem is uitgekomen. Daardoor ook zonder tegenspraak Sven zijn gang laten gaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is fout van sven die de scoutingsrapporten totaal niet wil inzien. Drama inderdaad.
Het enige wat je Maurice dan kan verwijten is die gasten op te stellen... maar als je geen beter materiaal hebt, wat moet je dan?
Ik wil graag de twee gewonnen klassiekers in 4 dagen op DVD.quote:
Tegen psychopaten kun je je niet wapenen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan ajax zich wapenen tegen Michiel Kramer?
Er is op alle vlakken meer uit deze selectie te halen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de ene kant mee eens, maar dan nog mag je wel meer groei en stabiliteit zien dan nu het geval is. En wat anderen hier ook zeggen, zijn verhouding met de spelersgroep komt niet bepaald lekker over omdat hij zijn vete met Mislintat heeft uitgevochten/uitvecht over hun hoofden.
Dm je adres maar even, ik heb hier nog wel een lege DVD liggenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil graag de twee gewonnen klassiekers in 4 dagen op DVD.
Mooi, ik heb nog ergens een brander op zolder liggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dm je adres maar even, ik heb hier nog wel een lege DVD liggen
Ik mis de optie contractverlenging.quote:
Alles beter dan dit..quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die nu Frank de Boer willen.
Ik was van plan hem eerst te branden natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, ik heb nog ergens een brander op zolder liggen.
Suggesties door wie?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is op alle vlakken meer uit deze selectie te halen.
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die nu Frank de Boer willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |