Divisie lager gaan ze dan volgens mijquote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt jong Ajax dan uit de competitie gezet om competitievervalsing te voorkomen?
In de Keuken Kampioen Divisie met zo'n stadionquote:Op woensdag 27 september 2023 14:53 schreef Ramboetan het volgende:
Zou geinig zijn als we echt degraderen.
Tenzij ze weten te promoverenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Divisie lager gaan ze dan volgens mij
Met name Nous, op de rest heb ik ook vaak zat wat aan te merken gehad. Maar ze zouden allemaal wel beter presteren dan Renschquote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan moeilijk Gaaei opstellen.
Veltman & Nous op die positie waren echt een verademing. Vooral Joel veel te makkelijk weg gedaan, maar daar zat ook een stukje gunnen bij. Overigens zou Kristensen absoluut ook niet misstaan hebben hoor. Dest en Tete ook niet.
Velen hebben veel over Daley Blind lopen te klagen, maar hij doet het toch zeer goed in Spanje nu. Staat gewoon 1e met Girona als ze vandaag van Villareal winnen. Hij is misschien niet zo snel, maar toch nog wel andere koek dan Hato/Sosa. Tja...
Gewoon een jaartje op De Toekomstquote:Op woensdag 27 september 2023 14:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
In de Keuken Kampioen Divisie met zo'n stadion
Wat denk jezelf gast.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je ook of sta je met je rug naar het veld net als onze f-side vrienden?
Het is een latente Feyenoorder ?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan je dan deze trainer willen laten zitten?
Zelfs als hij er toch nog iets van een defensieve tactiek in krijgt met wat resultaatvoetbal is dat totaal onhoudbaar natuurlijk in Amsterdam. Die is over 2 weken echt wel weg.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op social media werd het ook veel gedeeld, maar hoe hij Gaaie totaal negeerde na z'n wissel was wel dodelijk.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel hilarisch zijn als ze daadwerkelijk degraderen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje op De Toekomst
Ik zou willen dat ie het zo zou aanpakken, maar hij heeft volgens mij bedacht dat ie alles aan verdedigende organisatie wil laten varen omdat het Ajax is en niet een club als NAC, VVV of Sparta. Die gaven volgens mij onder hem nog niet zoveel kansen weg als dit Ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 14:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zelfs als hij er toch nog iets van een defensieve tactiek in krijgt met wat resultaatvoetbal is dat totaal onhoudbaar natuurlijk in Amsterdam. Die is over 2 weken echt wel weg.
Het viel mij bij de wissel van Akpom tegen Twente ook al op.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Op social media werd het ook veel gedeeld, maar hoe hij Gaaie totaal negeerde na z'n wissel was wel dodelijk.
Dan zit er nog puur voor jezelf en niet voor het team.
Het aankomende programma doet me vermoeden dat we de bodem nog niet hebben bereikt. Met name PSV-uit wordt echt een martelgang op deze manierquote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je vraagt je elke week of het nog slechter kan. De grens moet toch bereikt zijn nu?
Als je zo schattig naïef blijft verdedigen is het wachten op de volgende zeperd.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je vraagt je elke week of het nog slechter kan. De grens moet toch bereikt zijn nu?
Ja dan krijg je dus dit soort rampzalige onzin. Steijn die vecht tegen de fans die 'aanvallend voetbal' eisen maar dat eigenlijk niet uit kan voeren.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ie het zo zou aanpakken, maar hij heeft volgens mij bedacht dat ie alles aan verdedigende organisatie wil laten varen omdat het Ajax is en niet een club als NAC, VVV of Sparta. Die gaven volgens mij onder hem nog niet zoveel kansen weg als dit Ajax
Frank de Boerquote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Mja, wie wil nu instappen bij Ajax
Je kunt het alleen maar beter doen dan Steijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Kan alleen maar beterquote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Een veel beter moment bestaat niet je kan hier onmogelijk een modderfiguur slaan. Lukt het ook niet ligt het niet aan jou. Gaat het beter is het al top doe je het goed ben je een ineens een toptrainer.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Bosz is ook niet gegroeid, maar god wat had ik in retroperspectief een moord gedaan voor zijn komst. Dan had je er bij vlagen ook wel een paar tegen gekregen en was je geslacht, maar never nooit op de manier zoals het nu gaatquote:Op woensdag 27 september 2023 15:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat mij betreft einde verhaal voor Steijn. Heb hem lang krediet gegeven met het idee dat hij van Sparta een stabiel elftal wist te maken maar bij Ajax is het keer op keer open huis... als je dat als trainer keer op keer niet weet op te lossen dan ben je gewoon niet geschikt. Ajax trainen is toch andere koek dan een laagvlieger of middenklasser, dat blijkt maar weer. Helaas gegokt en verloren door niet voor Bosz te kiezen die wel gegroeid lijkt te zijn als trainer (al is het seizoen nog vroeg). Ik zou niet weten wie er nu zou moeten komen. Goede trainers liggen niet voor het oprapen.
Niemand wil naar Ajax totdat hij gebeld wordt door Ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wil niet meer terug naar Ajax.
Zegt genoeg dus, spelers steunen hem ook niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis. Hahaha.Wat vind je van de trainer Maurice Steijn?
"Dat vind ik een moeilijke vraag Hans."
Die vraag alleen al om te stellen, mokerdom die Kraaij.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Berghuis vindt het een moeilijke vraag wat hij vindt van Steijn.
Kunnen we er niet binnen 2 dagen van maken?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dus dit soort rampzalige onzin. Steijn die vecht tegen de fans die 'aanvallend voetbal' eisen maar dat eigenlijk niet uit kan voeren.
Het slaat allemaal compleet nergens op, die is over 2 weken echt wel weg.
Dan komen ze op de fietsquote:Op woensdag 27 september 2023 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand wil naar Ajax totdat hij gebeld wordt door Ajax
Hij is dit jaar nog gevraagd toen heeft hij ook bedankt.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand wil naar Ajax totdat hij gebeld wordt door Ajax
Dan was je waarschijnlijk nog wel derde geworden ja, ook met heel veel tegengoals trouwens.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosz is ook niet gegroeid, maar god wat had ik in retroperspectief een moord gedaan voor zijn komst. Dan had je er bij vlagen ook wel een paar tegen gekregen en was je geslacht, maar never nooit op de manier zoals het nu gaat
Dat is het grote geluk van Steijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet Steijn eigenlijk nu ontslaan, wie heeft dat mandaat?
Ik denk dat hij aan het einde van de dag weg isquote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kunnen we er niet binnen 2 dagen van maken?
F-sidequote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet Steijn eigenlijk nu ontslaan, wie heeft dat mandaat?
Puntje bij RKC en het is echt wel klaar hoor. 14e plek, 10 verliespunten in 5 duels en een negatief doelsaldo.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kunnen we er niet binnen 2 dagen van maken?
En dat betekent automatisch dat 'ie nu weer bedankt?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is dit jaar nog gevraagd toen heeft hij ook bedankt.
Ik heb dat vermoeden eigenlijk ook.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan het einde van de dag weg is
Nouja het is 5 maanden geleden. En de situatie is er eigenlijk alleen maar slechter op geworden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat betekent automatisch dat 'ie nu weer bedankt?
Hij heeft niet bedankt vanwege een slechte situatie dus ik zie niet zo goed wat dat er mee te maken heeft.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja het is 5 maanden geleden. En de situatie is er eigenlijk alleen maar slechter op geworden.
Zei die datquote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgens Steijn staat ajax te laag op de ranglijst, die man snapt er helemaal niks van![]()
Ik zag het gezien zijn CV ook echt niet aankomen maar de combinatie Steijn/aanvallend voetbal blijkt totaal rampzalig. Daarom was het ook vanaf dag 1 een hele rare beslissing.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat mij betreft einde verhaal voor Steijn. Heb hem lang krediet gegeven met het idee dat hij van Sparta een stabiel elftal wist te maken maar bij Ajax is het keer op keer open huis en los zand... als je dat als trainer keer op keer niet weet op te lossen dan ben je gewoon niet geschikt. Ajax trainen is toch andere koek dan een laagvlieger of middenklasser, dat blijkt maar weer. Helaas gegokt en verloren door niet voor Bosz te kiezen die wel gegroeid lijkt te zijn als trainer (al is het seizoen nog vroeg). Ik zou niet weten wie er nu zou moeten komen. Goede trainers liggen niet voor het oprapen.
Als je kijkt naar de historie van Ajax dan heeft hij een punt dat ze eigenlijk hoger zouden moeten eindigen natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgens Steijn staat ajax te laag op de ranglijst, die man snapt er helemaal niks van![]()
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Puntje bij RKC en het is echt wel klaar hoor. 14e plek, 10 verliespunten in 5 duels en een negatief doelsaldo.
Momenteel gewoon het slechtste Ajax sinds de Tweede Wereldoorlog. Zelfs in Rotterdam moeten ze hun best doen om dit soort dieptepunten aan te tikken.
Dat is z'n eerste goeie opmerking.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk dat de politietop bij Eringa op de koffie is geweest.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Wotte het volgende:
Ik heb het idee dat ze op de koffie zijn geweest bij Eringa. Twee dagen terug los het niets op en nu is hij niet doof voor kritiek. Juist.
Dat is moeilijk te overtreffen al is een tiende of elfde plek als eindstand volgens mij het slechtste wat Feyenoord ooit heeft gepresteerd.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijdsquote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft niet bedankt vanwege een slechte situatie dus ik zie niet zo goed wat dat er mee te maken heeft.
Wat doe je als Ajax supporter op de tribune bij PSV - Feyenoordquote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef byah het volgende:
[..]
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijds
Die moet zijn best doen om zijn stijve lul niet op desk te leggen in deze situatiequote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Mario Been is niet heel slim toch...
Weet nog dat het later die dag zelfs nieuws was op CNN.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef byah het volgende:
[..]
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijds
Erg gevatte opmerking.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik als Feyenoorder zou toch adviseren om Steijn niet te ontslaan
Kan jij niet even een lijstje maken?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet eerst een lijstje hebben met mogelijke nieuwe trainers die steijn zouden kunnen opvolgen
ik denk dat ze nog niet zo lijstje hebben
ze hebben geen enkel lijstje....
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |