Hij wordt genoemd als opperhoofd van de politie, maar volgens mij is dat nog niet officieel rond.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Pier had al een nieuw baantje toch?
Hm? Welk bericht?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die voelt ook de hitte onder zijn voeten na het VEB bericht van vanmorgen.
Dat zal dan niet zo lang meer duren.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij wordt genoemd als opperhoofd van de politie, maar volgens mij is dat nog niet officieel rond.
vergeet Bogarde nietquote:Op woensdag 27 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
De weg is nu wel vrij voor de terugkeer van Wesley Sneijder in wat voor functie dan ook
(dan ga ik echt mokerhard lachen)
Heb liever dat ze iemand ontslaan die niet op dat lijstje staat.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Pier is bang niet levend de Arena te verlaten vandaag, dus heeft gauw eieren voor zijn geld gekozen...op naar nr. 3...
Wie dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb liever dat ze iemand ontslaan die niet op dat lijstje staat.
Echte ajax dna, een mokerdomme zakkenvullerquote:Op woensdag 27 september 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
vergeet Bogarde niet
Daar wordt ook al 2 jaar lang om gezeurd door die debiele Ajaxvolgers
Ja, onze piepel manasjer gaat Ajax weer Ajax maken. En vriendjes worden van de F-side, zodat 'ie ze een beetje rustig kan houden.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
De weg is nu wel vrij voor de terugkeer van Wesley Sneijder in wat voor functie dan ook
https://nos.nl/artikel/24(...)waarnemer-zou-ruilenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm? Welk bericht?
Wie zal er volgen denken jullie? Van Halst zal wel blijven zitten toch? Of zal hij ook de eer aan zichzelf houden?
Wacht wat. Van jou moest Mistniedat toch blijven?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Pier is bang niet levend de Arena te verlaten vandaag, dus heeft gauw eieren voor zijn geld gekozen...op naar nr. 3...
Hele omgeving Arena/Bijlmer is één wonderlijke mix van multiculti, expats, zakenlui, congres- en trainingscentrabezoekers en toeristen.quote:
Vreemd verhaal, überhaupt is de VEB vervelend actief in deze zaak, stukje profileringsdrang en gratis reclame denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)waarnemer-zou-ruilen
Tijd voor Edgar Davids om raad van commissaris te worden.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
Piers is niet langer raad van commissaris
Nu die Henderiks nogquote:Op woensdag 27 september 2023 13:27 schreef Black-Death het volgende:
Pier dus ook weg.
Toch wel respect voor die man, hij ziet zelf in dat zijn positie onhoudbaar is geworden. Niet veel mensen nemen dan zelf die stap.
Ik denk dat Sneijdertje 10x beter die baan kan vervullen dan sven.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
Volgens de geruchten wordt die politiebaas en dan had die toch al moeten aftreden.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:27 schreef Black-Death het volgende:
Pier dus ook weg.
Toch wel respect voor die man, hij ziet zelf in dat zijn positie onhoudbaar is geworden. Niet veel mensen nemen dan zelf die stap.
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijdertje 10x beter die baan kan vervullen dan sven.
Daar gezegd hebbende dat iedereen een vooruitgang zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |