quote:Op woensdag 27 september 2023 13:59 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat heel pijnlijk worden denk ik zo.
Huh?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit flink wat frustratie bij Slot zo te zien.
misschien 2 keer een bidon proberen?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou als Steijn nu zelf een fakkel gooien en dan ontslag indienen
Had het idee dat er wat meer uitkwam dan vreugde net bij de goal. Waarschijnlijk omdat ie hier helemaal niet had willen zijn vanmiddag.quote:
Iets van het niveau FC KNUDDEquote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
ajax is een parodie op een voetbalclub
Echt origineel zijn jullie niet he?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
ajax is een parodie op een voetbalclub
Wat een wereldspits is die Gimenez hequote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef Wotte het volgende:
HOE KUN JE ZO KINDERLIJK LOPEN TE VERDEDIGEN MAN, MAN, MAN.
Ik wil zeggen sabotage maar ik denk eigenlijk dat dit het niveau gewoon isquote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef Wotte het volgende:
HOE KUN JE ZO KINDERLIJK LOPEN TE VERDEDIGEN MAN, MAN, MAN.
Is originaliteit belangrijker dan gewoon de waarheid vertellen?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Echt origineel zijn jullie niet he?
ach de uitslag boeit al niet meer, bezem moet er sowieso doorheenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Laat het dan ook maar 0-5 worden en dat de schoonmaak dan verder gaat
Ik snap dat je hier momenteel voor zou tekenen. Wij nietquote:Op woensdag 27 september 2023 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Laat het dan ook maar 0-5 worden en dat de schoonmaak dan verder gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |