Als je nu om Frank gaat vragen ben je wel heel desperaat hoor, niks tegen de persoon maar dat voetbal was de laatste 2 jaar ook niet om aan te zien.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Moet je nagaan hoe hij langs de lijn staat bij zulke taferelen in de verdediging.
Het was oerdegelijk lijkt me wel een goede keuze op dit moment. Daarbij heb ik een zwak voor Frank.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je nu om Frank gaat vragen ben je wel heel desperaat hoor, niks tegen de persoon maar dat voetbal was de laatste 2 jaar ook niet om aan te zien.
Precies wat we zoeken zelfs. Gewoon ff de boel zsm op de rit, maakt niet uit hoe, daar lijkt Frank me echt de juiste man op het juiste moment voor.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het was oerdegelijk lijkt me wel een goede keuze op dit moment. Daarbij heb ik een zwak voor Frank.
"dat is spelen in de top, met een toptrainer"quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Moet je nagaan hoe hij langs de lijn staat bij zulke taferelen in de verdediging.
Toptrainer of niet. Er zijn maar weinig coaches die vier keer op rij kampioen zijn geworden in de Eredivisie.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
"dat is spelen in de top, met een toptrainer"
[ afbeelding ]
Respect moet je verdienen....quote:Op woensdag 27 september 2023 12:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beetje respect voor de beste spits van de eredivisie ja
quote:Op woensdag 27 september 2023 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Beetje respect voor de beste spits van de eredivisie ja
Gaat ook niets gebeuren, dan kondigen ze het niet op deze manier aan.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Vandaag werk ik tegenover de JHC, paar politie busjes verder nog rus
Keep us updatedquote:Op woensdag 27 september 2023 12:36 schreef LethalNinja het volgende:
Vandaag werk ik tegenover de JHC, paar politie busjes verder nog rus
Was al een paar halve liters verder, misschien hielp dat ook niet voor het optimisme maar tot de 0-3 was het echt wel een stuk beter (minder slecht) dan de wedstrijden daarvoorquote:Op woensdag 27 september 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
Welke wedstrijd heeft Heeinz eigenlijk zitten kijken? Ze werden een paar keer gevaarlijk op de lange bal maar de gaten op het veld waren nog groter dan die in menig hersenpan van een bezoeker van de F-side.
Ik zag echt niets positiefs. Was er als objectieve psv-fan bijquote:Op woensdag 27 september 2023 12:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was al een paar halve liters verder, misschien hielp dat ook niet voor het optimisme maar tot de 0-3 was het echt wel een stuk beter (minder slecht) dan de wedstrijden daarvoor
Dit verstaat de huidige selectie niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:14 schreef Wotte het volgende:
Met voetbal dat zo waanzinnig onaantrekkelijk was dat ze de Arena nauwelijks meer vol kregen op het eind.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toptrainer of niet. Er zijn maar weinig coaches die vier keer op rij kampioen zijn geworden in de Eredivisie.
Selectie van toen lijkt redelijk op die van nuquote:Op woensdag 27 september 2023 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met voetbal dat zo waanzinnig onaantrekkelijk was dat ze de Arena nauwelijks meer vol kregen op het eind.
Gaat niet om de selectie, gaat om hoe Frank toen wou spelen met dat constante balletje terug. Hele wedstrijden waarin er enkel werd overgespeeld tussen de keeper, verdediging en verdedigende middenvelders.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Selectie van toen lijkt redelijk op die van nu
Wilde spelen of gedwongen werd om te spelen?quote:Op woensdag 27 september 2023 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat niet om de selectie, gaat om hoe Frank toen wou spelen met dat constante balletje terug. Hele wedstrijden waarin er enkel werd overgespeeld tussen de keeper, verdediging en verdedigende middenvelders.
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede speler, maar hij werd ook wel erg goed gemaakt door Ajax.
Overigens dicht ik Pepe van PSV meer kwaliteiten toe²
Waarschijnlijk was het user @Heeinz die aan de F-side probeerde uit te leggen dat het zondag gewoon heel erg goed wasquote:Op woensdag 27 september 2023 13:02 schreef Vis1980 het volgende:
Het is 13.00 uur en er is al een iemand gearresteerd bij een wedstrijd waar geen toeschouwers welkom zijn. Zou hij een spandoek bij zich hebben gehad en dat ie toen opgepakt is? Hmmm, ik dacht dat iemand hier beweerde dat het allen wat spandoeken wordt en niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |