Beïnvloeders verdienen geld, de kosten worden op de samenleving afgewenteld: tijd om te stoppen met die onzin.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:40 schreef Fascination het volgende:
Omg dit onderwerp over natuurlijke anticonceptie.
Met die methode had je vroeger van die grote gezinnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:40 schreef Fascination het volgende:
Omg dit item over natuurlijke anticonceptie
Is dat zo? Ik weet dat de leeftijd van de moeder invloed heeft op het percentage afwijkingen. Maar heeft het moment van de maand dan ook invloed daarop? Nooit van gehoord maar ook geen ervaring dus ook nooit druk om gemaakt.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:40 schreef svann het volgende:
En mogelijk meer geboorteafwijkingen als de bevruchting op het randje toch nog lukte.
Was vrij flauw, maar wel knap gemaakt in zo’n korte tijd. Of misschien waren ze er al langer mee bezig.quote:
Zojuist geleerd dat er een vlog is over de Avondshow. Nooit gezien op Youtube.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het programma nog steeds heel erg grappig en zeker de vlogs van Martine op zondag na een week achter de schermen, toch bekruipt mij een gevoel van opportunistisch moraliserend gedoe. Snap dat er een gewennings/herhalings programmatuur achter zit. Ik vind het sleets worden, zo enthousiast als ik was in het begin ben ik nu niet meer en ja (How I can it make about me). Koot en Bie evenaart hij neverdenever.
Ik vond het ook leuk, ik hou wel van flauwe woordgrappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:47 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Was vrij flauw, maar wel knap gemaakt in zo’n korte tijd. Of misschien waren ze er al langer mee bezig.
Moet je er een beetje zout over doen, doet wonderen. Prima om het eens te benoemen dat de machtige landbouwlobbys een groot probleem zijn, de laatste minuut was wel heeeel flauwquote:
Je wordt bediend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:06 schreef NailQueen het volgende:
Deze week veel nieuwe rubrieken. Hopelijk komt 'Jongens dit gaat toch niet werken' nog een keer terug
Ik heb dit jaar anderhalve aflevering gezien. Ik had mij voorgenomen, zodra Arjan voor de tiende maal "What the Fack" zou roepen, dat ik dan zou stoppen met kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het programma nog steeds heel erg grappig en zeker de vlogs van Martine op zondag na een week achter de schermen, toch bekruipt mij een gevoel van opportunistisch moraliserend gedoe. Snap dat er een gewennings/herhalings programmatuur achter zit. Ik vind het sleets worden, zo enthousiast als ik was in het begin ben ik nu niet meer en ja (How I can it make about me). Koot en Bie evenaart hij neverdenever.
Daarom is het jou waarschijnlijk niet opgevallen dat hij geen Arjan heet, maar Arjen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:08 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb dit jaar anderhalve aflevering gezien.
Ben wel benieuwd tijdens welke halve aflevering ie gestopt is met kijken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom is het jou waarschijnlijk niet opgevallen dat hij geen Arjan heet, maar Arjen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond en bijzondere gast: Bernie Sanders.
Zuur.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Overgevlogen uit de VS om met Timmermans te lullen over hoe slecht vliegen isen natuurlijk om nog wat extra aan zijn boekje te verdienen...
Elke keer hoop ik weer op spontaniteit. Maar ja... tievie hequote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja want al die andere vraaggesprekken waren natuurlijk volledig spontaan en geïmproviseerd.
9 van de 10 keer is het interview het slechtste deel van de show en voelt voor mij aan als pure opvulling en is zonde van de zendtijd (ja, ik ben wéér zuur). Verder vind ik het meestal een goed programma, vandaag wat minder (en dus ook de gast, ook al was het een "grote" Amerikaan).quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Elke keer hoop ik weer op spontaniteit. Maar ja... tievie he
Dit dus. Kijk graag. Maar daar knelt het soms. Verder eergisteren een leuke Marokkaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja want al die andere vraaggesprekken waren natuurlijk volledig spontaan en geïmproviseerd.
Naja, zeg, haar rolletje was leuk gedaan in dit item en hoezo oud? Ze is geen 20 meer, of denk jij dat een twintiger dat kan doen wat zij doet? De kop van Lubach wordt ook steeds kaler. Hij doet er panisch over in de vlog, haha.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:43 schreef StephanL het volgende:
Janine wordt oud![]()
Wel leuk om haar weer eens te zien.
Jeugdsentiment met Slimme Schemer en Tidoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Naja, zeg, haar rolletje was leuk gedaan in dit item en hoezo oud? Ze is geen 20 meer, of denk jij dat een twintiger dat kan doen wat zij doet? De kop van Lubach wordt ook steeds kaler. Hij doet er panisch over in de vlog, haha.
Dan moet jij het dus maar houden bij kijken naar omroep Ongehoord Nederland.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Leuk maar wel te linksig wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet jij het dus maar houden bij kijken naar omroep Ongehoord Nederland.
Verkiezingen komen er weer aan hè. Maar het programma was altijd al behoorlijk links toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuk maar wel te linksig wat mij betreft.
Nee klopt. Het is ook wat kleinzerig om er aanstoot aan te nemen maar de manier waarop Janine elke aanval op vrouwen op een grappige manier wegzet (waardoor dus elk argument onzin lijkt) en Jonathan vervolgens voor lul wordt gezet als hij wat verdedigende teksten voor mannen heeft vind ik niet zo sterk. De boodschap van het progamma was duidelijk: Mannen moeten niet zo zeiken, vrouwen zijn meer slachtoffer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Verkiezingen komen er weer aan hè. Maar het programma was altijd al behoorlijk links toch?
o wow.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee klopt. Het is ook wat kleinzerig om er aanstoot aan te nemen maar de manier waarop Janine elke aanval op vrouwen op een grappige manier wegzet (waardoor dus elk argument onzin lijkt) en Jonathan vervolgens voor lul wordt gezet als hij wat verdedigende teksten voor mannen heeft vind ik niet zo sterk. De boodschap van het progamma was duidelijk: Mannen moeten niet zo zeiken, vrouwen zijn meer slachtoffer.
Veel punten zijn echter wel degelijk terecht. Meer mannen die worden vermoord, meer mannen die als bedelaar op straat leven, meer laagopgeleide mannen die kinderloos of zonder partner sterven maar dat anders hadden gewild. Het is wat onzinnig om dat soort dingen te ridiculiseren wat mij betreft.
Oneens, maar dat mag.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
o wow.
Ik heb dit dus heeeeel anders beleefd.
Volgens mij was het zo, dat beide "kampen" werden neergezet als "o o o wat zijn we zielig", maar dat dus uiteindelijke bleek dat het alle 2 aanstellers zijn, en dus eigenlijk een beetje een non-discussie.
Ik betwijfel of er überhaupt een boodschap in zat, mijns inziens was het gewoon een grappig stukje. En ik heb geen moment het gevoel gehad dat mannen werden geridiculiseerd. (of in elk geval niet meer dan vrouwen).
Maar jij hebt het dus beleefd als een soort "aanval" op mannen?
Denk dat je best wel issues hebt, of in elk geval een nihil incasseringsvermogen als je de zaak zo ervaart zoals jij doet.
Ja die vrouw. Mijn god.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:33 schreef NoCigar het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan een erg irritante lacher in het publiek. God, wat een hinderlijk gekraai.
Vreselijk ja, net zo irritant als die Gijs Groenteman netquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:33 schreef NoCigar het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan een erg irritante lacher in het publiek. God, wat een hinderlijk gekraai.
ik was mij zelfs aan t afvragen of het geen lachbandje wasquote:
Dat is al jaren zijn unique selling point. Ik ben we eens jaloers op dat vermogen om zo te kunnen lachen bij dingen die een beetje amusant zijn. Ik ga er maar vanuit dat het echt is, misschien een beetje aangezet, aangezien neplach heel erg opvalt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Vreselijk ja, net zo irritant als die Gijs Groenteman net
Humor blijft natuurlijk subjectief, mevrouw kan gewoon een leuke avond hebben gehad, mat een dinertje en wat wijntjes vooraf, het was me eilk niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is al jaren zijn unique selling point. Ik ben we eens jaloers op dat vermogen om zo te kunnen lachen bij dingen die een beetje amusant zijn. Ik ga er maar vanuit dat het echt is, misschien een beetje aangezet, aangezien neplach heel erg opvalt.
Correctie (mijn mening).quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een gruwelijk lekker wijf is die Elice Schaap toch.![]()
Koos Alberts: 'Daar sta ik boven.'quote:
Ik weet niet wat melatonine is, maar waarschijnlijk ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:17 schreef thabit het volgende:
Ik moet zeggen, die interviews werken beter dan melatonine!
https://www.apotheek.nl/medicijnen/melatoninequote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat melatonine is, maar waarschijnlijk ben ik het met je eens.
Ja echt inhoudelijk. Fijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:50 schreef svann het volgende:
Serieuze informatieve uitzending vandaag.
Ook omdat ze gewoon niet zo grappig zijn. Ik vind die quasi grappige vaak hemeltergend tussenwerpingen altijd het slechtste aan de uitzending. Deze keer viel het wel erg op. Het lijkt wel of ze daar andere schrijvers voor hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de grapjes soms wel moeilijk te behappen juist omdat het zo serieus was.
Het heeft meer te maken met het zenderprofiel van NPO1(en dan voor op1) en het zenderproiel van NPO3(en dan na een dramasoap of docu), als je zeg maar na primetime op NPO1 zit kun je minder riskant doen dat dat je op een zender zit die toch al meer bedoeld lijkt voor experimenteel en doorgesubsidieerd gedoe.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ook omdat ze gewoon niet zo grappig zijn. Ik vind die quasi grappige vaak hemeltergend tussenwerpingen altijd het slechtste aan de uitzending. Deze keer viel het wel erg op. Het lijkt wel of ze daar andere schrijvers voor hebben.
Je hóeft ook dit soort uitleg niet op te leuken met grapjes lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de grapjes soms wel moeilijk te behappen juist omdat het zo serieus was.
Af en toe mag een satirische noot, maar die moet dan wel een beetje relevant zijn. En de uitgekauwde Ajax-grapjes geloof ik inmiddels welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:50 schreef Blues het volgende:
Je hóeft ook dit soort uitleg niet op te leuken met grapjes lijkt me.
Dat zal 'm leren.quote:
Ik haat het programma. Slechtste ooit op de Nederlandse tv. Komt niet in de buurt van Gewest tot Gewist.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 'fan' van het programma, dit was de 1e keer![]()
Vooral omdat even duidelijk uiteen werd gezet dat jouw heilige Israël niet zo heilig is?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat het programma. Slechtste ooit op de Nederlandse tv. Komt niet in de buurt van Gewest tot Gewist.
Terwijl jij ironie niet kunt onderscheiden van onder gescheten vredesduiven. Wat heb ik met Israëlquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vooral omdat even duidelijk uiteen werd gezet dat jouw heilige Israël niet zo heilig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |