SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Heb wel het idee dat het allemaal erger werd na de coronaperiode. Het ging allang niet meer om één biertje of een bekertje her en der, maar hele vakken die met bier en van alles liepen te gooien. En bovendien heel gericht op spelers en officials. Maar goed misschien is een net voor de F-side voldoende. En bij vuurwerk op het veld staken direct punten in mindering.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Joh we staken de wedstrijd nu al bij een vreugdebiertje of een leeg bekertje wat 2 cm naast de cornervlag ligt terwijl het spel 50 meter verder ligt.
Dat is toch niet houdbaar.
Ik weet ook eigenlijk helemaal niet wat ik in dit topic doe.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het allemaal erger werd na de coronaperiode. Het ging allang niet meer om één biertje of een bekertje her en der, maar hele vakken die met bier en van alles liepen te gooien. En bovendien heel gericht op spelers en officials. Maar goed misschien is een net voor de F-side voldoende. En bij vuurwerk op het veld staken direct punten in mindering.
Ben jij een F-sider???quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:23 schreef dimmak het volgende:
Ik snap die oproep niet echt om de hele F-Side te straffen. Ik sta er zelf ook al een lekker tijdje (van voordat 410 kwam), maar het is nou niet echt dat ik het toejuich om fakkels op het veld te gooien. Groepjes met debielen heb je overal.
Anders gezegd, ik sta al jaren met veel plezier op Zuid 1. In de volksmond genoemd: F-Side. En het gros wat daar staat keurt deze actie ook af.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben jij een F-sider???
Meestal is men daar helemaal niet zo trots op toch?²
Die discussie ging meer omdat jij niet leek te snappen dat middenvelders niet van primair belang zijn bij de organisatie van een restverdediging.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de users in dit topic allemaal logisch en is het organiseren van de restverdediging vooral een verzinsel van Pieter Zwart.
Ja, allemaal leuk en wel. Maar waarom worden de pijlen nu gericht op Maurice Steijn?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Anders gezegd, ik sta al jaren met veel plezier op Zuid 1. In de volksmond genoemd: F-Side. En het gros wat daar staat keurt deze actie ook af.
Duurt niet lang meer, moet wel lachen dat al die opportunistische krantjes meteen doen alsof Feyenoord en Ajax definitief stuivertje hebben gewisseld.quote:
Maurice Steijn was vanaf het begin al een hele slechte keuze. Ajax trainer onwaardig.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en wel. Maar waarom worden de pijlen nu gericht op Maurice Steijn?
Ik vind echt dat hij de minste schuld draagt in deze. Hij had nauwelijks inspraak in het aankoopbeleid.²
Meh hij zat te wachten op je stills Pietertje, gemiste kans.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je leest maar terug chef lege dozen, geloof dat met name user @:da_sandman het allemaal maar onzin vond als je spelers hebt die toch constant de bal kwijtraken.
Ja, dat vind ik dus een lastige. Dat wordt gezegd zonder maar ook 1 training te hebben bijgewoond van de beste enclude.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maurice Steijn was vanaf het begin al een hele slechte keuze. Ajax trainer onwaardig.
Misschien kan hij nog die still laten zien van Taylor die niet omschakelde, dat was een mooie.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die discussie ging meer omdat jij niet leek te snappen dat middenvelder niet van primair belang zijn bij de organisatie van een restverdediging.
Ik zag vandaag nog een leuke voorbijkomen, moest aan je denken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien kan hij nog die still laten zien van Taylor die niet omschakelde, dat was een mooie.
Omdat de meesten hier niet zo zwart/wit het hele aankoopbeleid maar afschieten als allemaal mislukkelingen er zitten flink wat aankopen bij die gewoon goed kunnen voetballen in een team, alleen staat er geen team en laat Steijn nou niet blijken een team aan het kneden te zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en wel. Maar waarom worden de pijlen nu gericht op Maurice Steijn?
Ik vind echt dat hij de minste schuld draagt in deze. Hij had nauwelijks inspraak in het aankoopbeleid.²
Aahwquote:
In voetbal zijn het altijd dagkoersen, al verbaast het me ook wel hoe het bij Ajax ingestort is, een paar mensen die wegvallen, verkeerde mensen op verkeerde plekken en tel uit je winst verlies.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer, moet wel lachen dat al die opportunistische krantjes meteen doen alsof Feyenoord en Ajax definitief stuivertje hebben gewisseld.
Omdat je 2 jaar matig beleid hebt gevoerd. Het kan ook binnen no time weer omgekeerd zijn, daarbij blijft Ajax als verkoophuis altijd succesvoller.
heeft Branco je zusje ongewenst aangeraakt ofzo? Mijn hemelquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een leuke voorbijkomen, moest aan je denken.
[ afbeelding ]
Drie keer raden voor welke oplossing 's werelds beste passer (Branco van der Trees) koos?
Die restverdediging is ook niet helemaal op orde of ging het daar niet om?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie keer raden voor welke oplossing 's werelds beste passer (Branco van der Trees) koos?
Tering. Zouden ze hier morgen nou van geleerd hebben?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon één grote puinhoop. Dit plaatje vat heel Ajax momenteel wel samen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die restverdediging is ook niet helemaal op orde of ging het daar niet om?
Van wat?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Zouden ze hier morgen nou van geleerd hebben?
Nee daar ging het inderdaad om.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die restverdediging is ook niet helemaal op orde of ging het daar niet om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |