abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210759513
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:51 schreef Caland het volgende:

[..]
In de jaren 80 had het vast op deze manier gewerkt. Bij een elke wedstrijd uitverkocht stadion gelukkig niet.

Hoe lang ben jij al niet meer geweest joh?
Letterlijk vorig jaar nog gedaan bij Feyenoord. Ze keken nog niet eens.
blablablabla
  dinsdag 26 september 2023 @ 16:53:48 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210759514
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Bij de KNVB zitten nog steeds een paar strebertjes die echt denken dat ze met deze HARDE AANPAK het voetbalplezier in de stadions gaan verbeteren. Het tegendeel is waar, want je gaat tegenwoordig met je zoontje naar de wedstrijd met het idee in je achterhoofd dat je na een uurtje, of nog eerder, al weer naar huis kunt.
Afgelopen zondag had eigenlijk ook niemand echt een idee waar het over ging, maar er lag blijkbaar ergens een leeg en eenzaam bekertje bier die Santi waarschijnlijk niet eens heeft gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 september 2023 @ 16:54:26 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210759518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Letterlijk vorig jaar nog gedaan bij Feyenoord. Ze keken nog niet eens.
Ja en hoe zie je zo'n omwisseltruc met honderd man dan voor je. Hey, jullie mogen allemaal niet gaan want wij pakken jullie seizoenskaart af. Groetjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210759523
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Afgelopen zondag had eigenlijk ook niemand echt een idee waar het over ging, maar er lag blijkbaar ergens een leeg en eenzaam bekertje bier die Santi waarschijnlijk niet eens heeft gezien.
Dat bekertje was uiteindelijk ook niet echt een probleem hé. Werd niet eens meegewogen bij het staken van de wedstrijd.
blablablabla
  dinsdag 26 september 2023 @ 16:57:02 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210759537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat bekertje was uiteindelijk ook niet echt een probleem hé. Werd niet eens meegewogen bij het staken van de wedstrijd.
Ook toen werd het weer een minuut of 10 gestaakt terwijl helemaal niemand er last van had.

Dat het uiteindelijk niet het probleem was lijkt me duidelijk, het geeft alleen maar aan hoe volstrekt belachelijk de regels zijn tegenwoordig. Zelfs bij een vreugdebiertje gaan ze naar binnen totdat de dader gepakt is. Het resultaat is nu ook wel eens dat ze de verkeerde aanwijzen en die door een halve tribune in elkaar gebeukt wordt, ik meen bij NAC. _O-

Maar wat zijn we goed met straffen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210759539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:57 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik snapte vanaf het begin al niet zoveel van de hetze tegen Mislintat omdat het vanaf het begin ook al wel duidelijk was wie er nou precies achter die hetze zaten. Hij heeft het alleen allemaal niet zo tactisch gedaan.

[..]
Dat is heel simpel hoor, vele mensen slaan totaal op tilt zodra er DATA gebruikt wordt in het maken van beslissingen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]
De belangrijkste aankoop van een technisch directeur is doorgaans de trainer. Als het daar al mis gaat.
Dat was wellicht een blunder maar vergeet niet dat er weinig beschikbaar was. Bosz was het merendeel hier ook tegen. En spelers aankopen en een trainer uitkiezen is een heel andere tak van sport. Hij kan prima goed zijn in spelers kopen maar niet in trainers.

Denk trouwens juist dat de trainer niet heel veel uitmaakt, op de buitencategorie (qua Nederlandse coaches op dit moment alleen Ten Hag en Slot) na. Kwaliteit selectie is bepalend.
  dinsdag 26 september 2023 @ 16:57:32 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210759542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik krijg bij jou altijd het idee dat je "dichtbij het vuur" zit. Doe je dit bewust? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210759556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je deze waanzinnige regels wil blijven handhaven is er maar één oplossing, en dat is verplichte netten in elk stadion. In elk geval waar het mis gaat.
Ik weet dat er in ieder geval 1 stadion is waar dat niet kan ivm brandveiligheid.
zie email 27 oktober
pi_210759565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja en hoe zie je zo'n omwisseltruc met honderd man dan voor je. Hey, jullie mogen allemaal niet gaan want wij pakken jullie seizoenskaart af. Groetjes.
Mwa wij gingen meerdere keren met 4 mensen op de kaarten van mijn baas en zijn zoontjes. Toegegeven dat waren geen Klassiekers, maar die visitatie en controle waren bij ons vrijwel altijd redelijk afwezig, geloof dat ik 1x keer heel vluchtig gefouilleerd ben.
Nou weet ik niet of dat bij Ajax misschien wel beter geregeld is .

Je hebt ook helemaal geen 100 man nodig om wat vuurwerk op het veld te pleuren om een statement te maken of de wedstrijd te laten staken.. Als het 2 jongens van de harde kern zijn die zoiets doen in een familievak is er bovendien nul kans dat zo'n vak zich spontaan tegen die mensen keert.
blablablabla
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:04:33 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210759585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Mwa wij gingen meerdere keren met 4 mensen op de kaarten van mijn baas en zijn zoontjes. Toegegeven dat waren geen Klassiekers, maar die visitatie en controle waren bij ons vrijwel altijd redelijk afwezig, geloof dat ik 1x keer heel vluchtig gefouilleerd ben.
Zeer sporadisch word ik wel gefouilleerd, heb vooral het idee dat ze meer fouilleren als je vroeg bent. Met een paar honderd man die 20 minuten voor de aftrap staan te wachten is het niet te doen om iedereen te fouilleren
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:04:47 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210759587
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is in praktisch elk stadion ter wereld toch zo. Zo moest ik vorige week een Ajax-app downloaden om mijn kaart te ontvangen en me identificeren via iDin. Met dat laatste doen ze dan blijkbaar helemaal niks want ik heb een seizoenkaart van Feyenoord.

Het is ook geen doen om pakweg 50.000 man aan de poort te controleren op legitimatie en kaart. Dan staan ze er in de rust nog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210759588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Mwa ik vind niet dat je een of meerdere volle bekers bier in je smoel als keeper van de tegenstander maar moet accepteren, al zal je daar verder niet dood aan gaan. Daar is het gezeik over die bekers mee begonnen uiteindelijk.
Alleen heeft dat niets met veiligheid te maken. Dit gezeik begon bij die feyenoorder die Klaassen bijna naar de oogarts stuurde en de ultieme lafaards van de KNVB die kennelijk niet het verstand hebben om zo'n wedstrijd te staken als dat gebeurt. Daar zijn deze regels een reactie op, die bekertjes zijn er aan de haren bijgesleept.

Kijk ik ben niet voor biergooien. Maar laten we niet doen alsof je daar gewond van kan raken. Zelfs pijn lijkt me al erg onwaarschijnlijk. Het is buitengewoon irritant, maar dat is het dan ook. En dan is de macht over de wedstrijd uit handen geven aan wat idioten een volstrekt disproportionele maatregel.
zie email 27 oktober
pi_210759604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit gezeik begon bij die feyenoorder die Klaassen bijna naar de oogarts stuurde en de ultieme lafaards van de KNVB die kennelijk niet het verstand hebben om zo'n wedstrijd te staken als dat gebeurt.

Begon het bij Feyenoord ja?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210759612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook toen werd het weer een minuut of 10 gestaakt terwijl helemaal niemand er last van had.

Dat het uiteindelijk niet het probleem was lijkt me duidelijk, het geeft alleen maar aan hoe volstrekt belachelijk de regels zijn tegenwoordig. Zelfs bij een vreugdebiertje gaan ze naar binnen totdat de dader gepakt is. Het resultaat is nu ook wel eens dat ze de verkeerde aanwijzen en die door een halve tribune in elkaar gebeukt wordt, ik meen bij NAC. _O-

Maar wat zijn we goed met straffen.
Wel eens een beker bier vol in je smoel gehad ? Die Schubert bij Vitesse moest destijds een blessurebehandeling krijgen om verder te spelen, daarmee is het hele gezeik begonnen. Zal wel weer een enorm mietje zijn in jouw ogen maar helemaal de bedoeling kan het toch niet zijn. Laat staan als grensrechters ook bekogelt gaan worden zoals we ook hebben gezien. Of een trainer die een stoma naar zich toegeworpen krijgt, al is dat stiekem wel weer grappig. Mensen gaan zich steeds infantieler gedragen lijkt het.
blablablabla
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:07:50 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210759615
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Er wordt al een jaar of 40-45 allerlei rotzooi het veld op gegooid. Het wordt pas echt een probleem als je hoofdzaken (het verwonden van spelers of officials) op dezelfde hoop gaat gooien als een bekertje bier dat men gooit bij het juichen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210759629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ja.
zie email 27 oktober
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:09:39 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210759631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Wel eens een beker bier vol in je smoel gehad ? Die Schubert bij Vitesse moest destijds een blessurebehandeling krijgen om verder te spelen, daarmee is het hele gezeik begonnen. Zal wel weer een enorm mietje zijn in jouw ogen maar helemaal de bedoeling kan het toch niet zijn. Laat staan als grensrechters ook bekogelt gaan worden zoals we ook hebben gezien. Of een trainer die een stoma naar zich toegeworpen krijgt, al is dat stiekem wel weer grappig. Mensen gaan zich steeds infantieler gedragen lijkt het.
Ja een papieren vliegtuigje kan ook heel vervelende snijwonden veroorzaken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210759635
twitter

Powned legt het even uit.
zie email 27 oktober
pi_210759654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja een papieren vliegtuigje kan ook heel vervelende snijwonden veroorzaken.
Dus we moeten zolang het niet potentieel levensbedreigend is maar gewoon accepteren dat mensen zo nu en dan spelers en officials bekogelen?

En dan nog blijft de vraag hoe verder met vuurwerk op het veld, want dat bekertje was uiteindelijk het probleem niet.
blablablabla
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:13:22 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210759665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Powned legt het even uit.
Misschien met elkaar afspreken dat ze tegelijk weggaan.
pi_210759667
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Dus we moeten zolang het niet potentieel levensbedreigend is maar gewoon accepteren dat mensen zo nu en dan spelers en officials bekogelen?
Dat is niet het enige alternatief natuurlijk. De deurwaarder een week erop langs sturen met een stadionverbod is ook een optie he? Hoef je niet meteen de wedstrijd te staken, met alle gevolgen van dien.
zie email 27 oktober
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:13:54 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210759671
quote:

[..]
Daar komt het wel een beetje op neer ja. Je mag het prima niet normaal vinden, ik drink mijn biertje meestal ook gewoon op, maar dit gebeurt bijna letterlijk in elk land ter wereld en er is maar één land ter wereld waar men volledig op tilt slaat als er een bekertje bier wordt gegooid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210759672
quote:

[..]
Joh we staken de wedstrijd nu al bij een vreugdebiertje of een leeg bekertje wat 2 cm naast de cornervlag ligt terwijl het spel 50 meter verder ligt.

Dat is toch niet houdbaar.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210759690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Joh we staken de wedstrijd nu al bij een vreugdebiertje of een leeg bekertje wat 2 cm naast de cornervlag ligt terwijl het spel 50 meter verder ligt.

Dat is toch niet houdbaar.
Nu wordt het spel stilgelegd tot de dader is opgepakt en daarna gaan we gewoon verder.
pi_210759702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Nu wordt het spel stilgelegd tot de dader is opgepakt en daarna gaan we gewoon verder.
Met als gevolg dat mensen letterlijk van het vak af gemept worden. Het slaat nergens op.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')