Letterlijk vorig jaar nog gedaan bij Feyenoord. Ze keken nog niet eens.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
In de jaren 80 had het vast op deze manier gewerkt. Bij een elke wedstrijd uitverkocht stadion gelukkig niet.
Hoe lang ben jij al niet meer geweest joh?
Afgelopen zondag had eigenlijk ook niemand echt een idee waar het over ging, maar er lag blijkbaar ergens een leeg en eenzaam bekertje bier die Santi waarschijnlijk niet eens heeft gezien.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij de KNVB zitten nog steeds een paar strebertjes die echt denken dat ze met deze HARDE AANPAK het voetbalplezier in de stadions gaan verbeteren. Het tegendeel is waar, want je gaat tegenwoordig met je zoontje naar de wedstrijd met het idee in je achterhoofd dat je na een uurtje, of nog eerder, al weer naar huis kunt.
Ja en hoe zie je zo'n omwisseltruc met honderd man dan voor je. Hey, jullie mogen allemaal niet gaan want wij pakken jullie seizoenskaart af. Groetjes.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Letterlijk vorig jaar nog gedaan bij Feyenoord. Ze keken nog niet eens.
Dat bekertje was uiteindelijk ook niet echt een probleem hé. Werd niet eens meegewogen bij het staken van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgelopen zondag had eigenlijk ook niemand echt een idee waar het over ging, maar er lag blijkbaar ergens een leeg en eenzaam bekertje bier die Santi waarschijnlijk niet eens heeft gezien.
Ook toen werd het weer een minuut of 10 gestaakt terwijl helemaal niemand er last van had.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bekertje was uiteindelijk ook niet echt een probleem hé. Werd niet eens meegewogen bij het staken van de wedstrijd.
Dat is heel simpel hoor, vele mensen slaan totaal op tilt zodra er DATA gebruikt wordt in het maken van beslissingen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik snapte vanaf het begin al niet zoveel van de hetze tegen Mislintat omdat het vanaf het begin ook al wel duidelijk was wie er nou precies achter die hetze zaten. Hij heeft het alleen allemaal niet zo tactisch gedaan.
[..]
Dat was wellicht een blunder maar vergeet niet dat er weinig beschikbaar was. Bosz was het merendeel hier ook tegen. En spelers aankopen en een trainer uitkiezen is een heel andere tak van sport. Hij kan prima goed zijn in spelers kopen maar niet in trainers.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
De belangrijkste aankoop van een technisch directeur is doorgaans de trainer. Als het daar al mis gaat.
Ik krijg bij jou altijd het idee dat je "dichtbij het vuur" zit. Doe je dit bewust?quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgelopen zondag had eigenlijk ook niemand echt een idee waar het over ging, maar er lag blijkbaar ergens een leeg en eenzaam bekertje bier die Santi waarschijnlijk niet eens heeft gezien.
Ik weet dat er in ieder geval 1 stadion is waar dat niet kan ivm brandveiligheid.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je deze waanzinnige regels wil blijven handhaven is er maar één oplossing, en dat is verplichte netten in elk stadion. In elk geval waar het mis gaat.
Mwa wij gingen meerdere keren met 4 mensen op de kaarten van mijn baas en zijn zoontjes. Toegegeven dat waren geen Klassiekers, maar die visitatie en controle waren bij ons vrijwel altijd redelijk afwezig, geloof dat ik 1x keer heel vluchtig gefouilleerd ben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en hoe zie je zo'n omwisseltruc met honderd man dan voor je. Hey, jullie mogen allemaal niet gaan want wij pakken jullie seizoenskaart af. Groetjes.
Zeer sporadisch word ik wel gefouilleerd, heb vooral het idee dat ze meer fouilleren als je vroeg bent. Met een paar honderd man die 20 minuten voor de aftrap staan te wachten is het niet te doen om iedereen te fouillerenquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa wij gingen meerdere keren met 4 mensen op de kaarten van mijn baas en zijn zoontjes. Toegegeven dat waren geen Klassiekers, maar die visitatie en controle waren bij ons vrijwel altijd redelijk afwezig, geloof dat ik 1x keer heel vluchtig gefouilleerd ben.
Nou weet ik niet of dat bij Ajax misschien wel beter geregeld is .
Dat is in praktisch elk stadion ter wereld toch zo. Zo moest ik vorige week een Ajax-app downloaden om mijn kaart te ontvangen en me identificeren via iDin. Met dat laatste doen ze dan blijkbaar helemaal niks want ik heb een seizoenkaart van Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa wij gingen meerdere keren met 4 mensen op de kaarten van mijn baas en zijn zoontjes. Toegegeven dat waren geen Klassiekers, maar die visitatie en controle waren bij ons vrijwel altijd redelijk afwezig, geloof dat ik 1x keer heel vluchtig gefouilleerd ben.
Nou weet ik niet of dat bij Ajax misschien wel beter geregeld is .
Alleen heeft dat niets met veiligheid te maken. Dit gezeik begon bij die feyenoorder die Klaassen bijna naar de oogarts stuurde en de ultieme lafaards van de KNVB die kennelijk niet het verstand hebben om zo'n wedstrijd te staken als dat gebeurt. Daar zijn deze regels een reactie op, die bekertjes zijn er aan de haren bijgesleept.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa ik vind niet dat je een of meerdere volle bekers bier in je smoel als keeper van de tegenstander maar moet accepteren, al zal je daar verder niet dood aan gaan. Daar is het gezeik over die bekers mee begonnen uiteindelijk.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit gezeik begon bij die feyenoorder die Klaassen bijna naar de oogarts stuurde en de ultieme lafaards van de KNVB die kennelijk niet het verstand hebben om zo'n wedstrijd te staken als dat gebeurt.
Wel eens een beker bier vol in je smoel gehad ? Die Schubert bij Vitesse moest destijds een blessurebehandeling krijgen om verder te spelen, daarmee is het hele gezeik begonnen. Zal wel weer een enorm mietje zijn in jouw ogen maar helemaal de bedoeling kan het toch niet zijn. Laat staan als grensrechters ook bekogelt gaan worden zoals we ook hebben gezien. Of een trainer die een stoma naar zich toegeworpen krijgt, al is dat stiekem wel weer grappig. Mensen gaan zich steeds infantieler gedragen lijkt het.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook toen werd het weer een minuut of 10 gestaakt terwijl helemaal niemand er last van had.
Dat het uiteindelijk niet het probleem was lijkt me duidelijk, het geeft alleen maar aan hoe volstrekt belachelijk de regels zijn tegenwoordig. Zelfs bij een vreugdebiertje gaan ze naar binnen totdat de dader gepakt is. Het resultaat is nu ook wel eens dat ze de verkeerde aanwijzen en die door een halve tribune in elkaar gebeukt wordt, ik meen bij NAC.![]()
Maar wat zijn we goed met straffen.
Er wordt al een jaar of 40-45 allerlei rotzooi het veld op gegooid. Het wordt pas echt een probleem als je hoofdzaken (het verwonden van spelers of officials) op dezelfde hoop gaat gooien als een bekertje bier dat men gooit bij het juichen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begon het bij Feyenoord ja?
Ja.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begon het bij Feyenoord ja?
Ja een papieren vliegtuigje kan ook heel vervelende snijwonden veroorzaken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel eens een beker bier vol in je smoel gehad ? Die Schubert bij Vitesse moest destijds een blessurebehandeling krijgen om verder te spelen, daarmee is het hele gezeik begonnen. Zal wel weer een enorm mietje zijn in jouw ogen maar helemaal de bedoeling kan het toch niet zijn. Laat staan als grensrechters ook bekogelt gaan worden zoals we ook hebben gezien. Of een trainer die een stoma naar zich toegeworpen krijgt, al is dat stiekem wel weer grappig. Mensen gaan zich steeds infantieler gedragen lijkt het.
Dus we moeten zolang het niet potentieel levensbedreigend is maar gewoon accepteren dat mensen zo nu en dan spelers en officials bekogelen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja een papieren vliegtuigje kan ook heel vervelende snijwonden veroorzaken.
Misschien met elkaar afspreken dat ze tegelijk weggaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Powned legt het even uit.
Dat is niet het enige alternatief natuurlijk. De deurwaarder een week erop langs sturen met een stadionverbod is ook een optie he? Hoef je niet meteen de wedstrijd te staken, met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus we moeten zolang het niet potentieel levensbedreigend is maar gewoon accepteren dat mensen zo nu en dan spelers en officials bekogelen?
Daar komt het wel een beetje op neer ja. Je mag het prima niet normaal vinden, ik drink mijn biertje meestal ook gewoon op, maar dit gebeurt bijna letterlijk in elk land ter wereld en er is maar één land ter wereld waar men volledig op tilt slaat als er een bekertje bier wordt gegooid.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus we moeten zolang het niet potentieel levensbedreigend is maar gewoon accepteren dat mensen zo nu en dan spelers en officials bekogelen?
Joh we staken de wedstrijd nu al bij een vreugdebiertje of een leeg bekertje wat 2 cm naast de cornervlag ligt terwijl het spel 50 meter verder ligt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu wordt het spel stilgelegd tot de dader is opgepakt en daarna gaan we gewoon verder.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Joh we staken de wedstrijd nu al bij een vreugdebiertje of een leeg bekertje wat 2 cm naast de cornervlag ligt terwijl het spel 50 meter verder ligt.
Dat is toch niet houdbaar.
Met als gevolg dat mensen letterlijk van het vak af gemept worden. Het slaat nergens op.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nu wordt het spel stilgelegd tot de dader is opgepakt en daarna gaan we gewoon verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |