Sta je dan met je kansloze porum op het 8 uur journaal, terwijl je op de zieklijst staat.quote:Op woensdag 27 september 2023 01:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[ afbeelding ]
Toch aardig van al die werkgevers dat ze deze jongens morgen vrij hebben gegeven
Wel leuk dat ze het hebben over een 'onwillekeurige' volgorde.quote:
Matchday, op naar glorie!quote:Op woensdag 27 september 2023 06:38 schreef manny het volgende:
Tja. Wat is dit vandaag. Helemaal niets. Hopen dat we het uitspelen op een normale manier en dat het rustig blijft rond de Arena dan maar... man man man
Deze ‘stoere’ knullen zijn allemaal zo dapper dat ze met een capuchon zo onherkenbaar mogelijk in beeld willen komen. Doorgesnoven tokkies zijn het.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sta je dan met je kansloze porum op het 8 uur journaal, terwijl je op de zieklijst staat.
RonzzGODquote:Op woensdag 27 september 2023 07:50 schreef Ronzz het volgende:
Vandaag lekker thuiswerken en rond een uurtje of 13 ESPN en AT5 erop, hopelijk wordt het weer smullen vanmiddag!
Ik hou wel van een potentiële Andere Tijden-sport uitzending in 2035quote:
Een eigen dvd, dan is de cirkel wel rond.quote:Op woensdag 27 september 2023 08:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou wel van een potentiële Andere Tijden-sport uitzending in 2035
Dvd in 2035quote:Op woensdag 27 september 2023 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een eigen dvd, dan is de cirkel wel rond.
Ik denk dat Mislintat is ontslagen vanwege die mafkezen op het veld en niet erbuitenquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je anders 'tot morgen 13.00 bij de ArenA' zou moeten opvatte, in combinatie met die namen en wat er zondag is gebeurd. En Ajax ging zondag overstag, dus waarom nu niet?
dat denk ik ook, maar dat denken deze gasten niet vrees ikquote:Op woensdag 27 september 2023 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat Mislintat is ontslagen vanwege die mafkezen op het veld en niet erbuiten
Dat is bijna nog grappigerquote:Op woensdag 27 september 2023 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat Mislintat is ontslagen vanwege die mafkezen op het veld en niet erbuiten
Was meer om wat tijd te kopen hè, maar hem laten vertrekken en het controlerend rvc lid directeur maken behoort toch niet tot de meest briljante oplossingen, die kan ook niet meer terug naar de rvc.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee joh, op papier hebben jullie echt supergoede voetballers.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al 4 backs geprobeerd in 56 minuten. (lol)quote:Op woensdag 27 september 2023 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, op papier hebben jullie echt supergoede voetballers.
Waaronder de rechtsback van Viborg FF.
Vinden we dat heel erg?quote:Op woensdag 27 september 2023 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was meer om wat tijd te kopen hè, maar hem laten vertrekken en het controlerend rvc lid directeur maken behoort toch niet tot de meest briljante oplossingen, die kan ook niet meer terug naar de rvc.
Het draait natuurlijk om de goals maar als je die drie goals wegdenkt was het helemaal niet zo slecht als nu geschetst wordt. Zo'n kluns op rechtsback helpt dan niet echt natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, op papier hebben jullie echt supergoede voetballers.
Waaronder de rechtsback van Viborg FF.
Oei. Nu komt user @Caland je vast met wat plaatjes om de oren slaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het draait natuurlijk om de goals maar als je die drie goals wegdenkt was het helemaal niet zo slecht als nu geschetst wordt. Zo'n kluns op rechtsback helpt dan niet echt natuurlijk
Als je het niet slecht vond moet Ajax eigenlijk gewoon Dick Advocaat aanstellen. Die speelde ook een soort U-voetbal met alle ballen op Berghuis.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het draait natuurlijk om de goals maar als je die drie goals wegdenkt was het helemaal niet zo slecht als nu geschetst wordt. Zo'n kluns op rechtsback helpt dan niet echt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |