Het is nu idd chaos, maar we hebben nog wel genoeg geld om het met een goed bestuur weer om te keren.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moeilijkste moment in de afgelopen 5 jaar misschien, maar qua moeilijke momenten staat dit geeneens in de top-10.
In mijn ervaring werkt de zin “dat is precies wat ze willen zodat ze ons de schuld kunnen geven” het best bij hoolies zodat ze zich niet gaan misdragenquote:
Ik denk dat de 24 jarige tegelzetter Delano die net zijn laatste gram weg heeft gesnoven hier wel van onder de indruk zal zijn. (Zeker als een ietwat iele en rossige leraar dit tegen hem vertelt)quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In mijn ervaring werkt de zin “dat is precies wat ze willen zodat ze ons de schuld kunnen geven” het best bij hoolies zodat ze zich niet gaan misdragen
Als je domme mensen wil manipuleren moet je juist bevestigen dat de hele wereld (vooral Ajax, de UEFA en de KNVB) tegen hen is en dat het allemaal ‘precies is wat ze willen’ (dus dat je exact het tegenovergestelde moet doen)quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat de 24 jarige tegelzetter Delano die net zijn laatste gram weg heeft gesnoven hier wel van onder de indruk zal zijn. (Zeker als een ietwat iele en rossige leraar dit tegen hem vertelt)
dat denken wel meerderen hoor. Niet alleen nuquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht even dat ik in het Feyenoord-topic zat.
Niet dus.
Dus ze houden Steijn maar omdat ze denken dat ze niemand beter kunnen vinden?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie moet het dan doen?
maduro?
een coach uit het netwerk van de TD?
hij werd al aangenomen bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus ze houden Steijn maar omdat ze denken dat ze niemand beter kunnen vinden?
Nee, hij werd aangenomen omdat hij op de shortlist van Mislintat stond. Maar die is inmiddels vertrokken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij werd al aangenomen bij gebrek aan beter
Wie moet het gaan doen dan? Ik vraag mij meer af hoe ze deze toestanden nog kunnen overtreffen, wet van Murphy enzo.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus ze houden Steijn maar omdat ze denken dat ze niemand beter kunnen vinden?
Ik zou sowieso liever niet met een tegelzetter willen vechten. Die pakken met tegels zijn godvergeten zwaar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je domme mensen wil manipuleren moet je juist bevestigen dat de hele wereld (vooral Ajax, de UEFA en de KNVB) tegen hen is en dat het allemaal ‘precies is wat ze willen’ (dus dat je exact het tegenovergestelde moet doen)
Om 24-jarige tegelzetter Delano te overtuigen moet ik hem wellicht wel een beetje van mijn zakje snuif aanbieden. Vooral als hij vermoedt dat ik met mijn iele en rossige lichaampje wellicht zo’n roze kameraad ben.
Precies dat, wie moet het doen? Bijna geen enkele trainer die tussentijds in een puinhoop instapt kan het tij nog keren, of er moet heel veel geluk aan te pas komen. Zie de vergelijkbare puinhopen bij FC Groningen vorig jaar. Ik zou haast zeggen terwijl ik dit typ, Frank Wormuth heeft misschien tijd zijn DFB trainersopleidings boeken er bij te pakken om Steijn "oit te leggen wass hij falsch getan heeft."quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wie moet het gaan doen dan? Ik vraag mij meer af hoe ze deze toestanden nog kunnen overtreffen, wet van Murphy enzo.
Dus had je net zo goed Heitinga kunnen laten zitten. Nu wil iedereen de boel ontslaan. 'Teveel geld uitgegeven!' om vervolgens dikke bedragen te betalen voor het ontslaan van mensen en weer inhuren van mensen die het waarschijnlijk niet beter gaan doen, al komt Stein wel over alsof hij de slechtste trainer van Ajax ooit is. Zo vol stress, geen manieren, geen motivatie, geen uitstraling, geen tacticus, geen mensenmens, geen leider, bereid zich bezig te houden met spelletjes tegen collega's ipv eens effe de boel eerst eens goed te zetten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Precies dat, wie moet het doen? Bijna geen enkele trainer die tussentijds in een puinhoop instapt kan het tij nog keren, of er moet heel veel geluk aan te pas komen. Zie de vergelijkbare puinhopen bij FC Groningen vorig jaar. Ik zou haast zeggen terwijl ik dit typ, Frank Wormuth heeft misschien tijd zijn DFB trainersopleidings boeken er bij te pakken om Steijn "oit te leggen wass hij falsch getan heeft."
Je vergeet alleen voor het gemak dat de prijzengelden dit jaar juist compleet uit proporties getrokken zijnquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat jaren lang de schoen andersom zat vergeet je maar even? Zo zie je maar weer hoe snel het kan veranderen.
Ja, ik heb een beetje het gevoel dat hij die baan heel erg graag wilde hebben en nu wil houden. Hij pikt daarom te veel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:16 schreef Sabata het volgende:
Niet dat Sjonnie zo'n groot licht was, maar hij was bij verschillende van Miker Sven's aankopen gaan stijgeren denk ik. Stein slaat zijn klauwen uit om in het baantje te blijven op dit moment
Je zou Dave Vos naar voren kunnen schuiven bij Jong Ajax lijkt er in ieder geval wel een idee achter te zitten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus had je net zo goed Heitinga kunnen laten zitten. Nu wil iedereen de boel ontslaan. 'Teveel geld uitgegeven!' om vervolgens dikke bedragen te betalen voor het ontslaan van mensen en weer inhuren van mensen die het waarschijnlijk niet beter gaan doen, al komt Stein wel over alsof hij de slechtste trainer van Ajax ooit is. Zo vol stress, geen manieren, geen motivatie, geen uitstraling, geen tacticus, geen mensenmens, geen leider, bereid zich bezig te houden met spelletjes tegen collega's ipv eens effe de boel eerst eens goed te zetten.
Check die magazijnmedewerkers toch eens man.quote:
Wat een enorm treurige figuren zijn dit toch en dit soort volk wordt al jaren met fluwelen handschoentjes behandeld door Ajax zelf. Pleur die F Saait er eens uit joh.quote:
Oh godquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kale en kokkie doen ook mee
Zet er 1 keer de waterspuit op en ze kunnen naar pieterburen
Zijn dit de echte Drankhoofd en Tokkie rechtstreeks vanuit bruin café gehandicapte Piet?quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:de overheid of een internationale organisatie op onrechtmatige wijze te dwingen een handeling te verrichten of na te laten. de politieke, constitutionele, economische of sociale basisstructuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen.
Wat gaan ze morgen doen dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ajax is toch niet de overheid?
En een internationale organisatie zijn ze wel.quote:overheid of Internationale organisatie.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
En een internationale organisatie zijn ze wel.
Tel eens tot 10.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is het gemiddelde IQ bij dat clubje? Zonder gekheid.²
Dat is wel een erg creatieve interpretatie hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
En een internationale organisatie zijn ze wel.
Een organisatie met geweld dwingen tot het doen van bepaalde dingen? Is het zo creatief?quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is wel een erg creatieve interpretatie hoor.
Ja en dan loopt het morgen compleet uit de hand en dan zag men het zogenaamd niet aankomen. Schandalig dit.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Internationale organisatie. Wat is er internationaal aan ajax, ze zitten in Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een organisatie met geweld dwingen tot het doen van bepaalde dingen? Is het zo creatief?
En in wel meer landen. Geen idee welke landen nog meer nu.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Internationale organisatie. Wat is er internationaal aan ajax, ze zitten in Amsterdam.
Maar los waarvan is dat natuurlijk niet wat er bedoeld wordt, dat gaat om de VN, de Eu, het internationaal strafhof. Dat soort dingen. Het is 'gewoon' chantage, afpersing. Maar natuurlijk bij lange na geen terrorisme.
Zal wel meevallen joh, gewoon een beetje stoken, uiteindelijk staan er 30 man maar hebben ze toch weer Halsema kunnen stangen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en dan loopt het morgen compleet uit de hand en dan zag men het zogenaamd niet aankomen. Schandalig dit.
Ze zullen toch niet voor de tweede keer proberenquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en dan loopt het morgen compleet uit de hand en dan zag men het zogenaamd niet aankomen. Schandalig dit.
De meeste harde kernen in NL, zo niet allemaal.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En in wel meer landen. Geen idee welke landen nog meer nu.
Snap ook dat het zo niet gezien gaat worden. Denk wel dat je een eind gaat komen mochten ze het zo zien.
Anders de F-side maar bestempelen als criminele organisatie.
Klopt, gaat ook echt niet alleen over ajax dit.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De meeste harde kernen in NL, zo niet allemaal.
Ik zou niet weten hoe je anders 'tot morgen 13.00 bij de ArenA' zou moeten opvatte, in combinatie met die namen en wat er zondag is gebeurd. En Ajax ging zondag overstag, dus waarom nu niet?quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet voor de tweede keer proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |