Word sowieso lastig met een EL-begroting om daar wat weg te halen jaquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso nooit meer spelers van AZ
Maar zeggen jullie er ook wat van tegen de hardcore tuig daar die zulke dingen gooien?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:23 schreef dimmak het volgende:
Ik snap die oproep niet echt om de hele F-Side te straffen. Ik sta er zelf ook al een lekker tijdje (van voordat 410 kwam), maar het is nou niet echt dat ik het toejuich om fakkels op het veld te gooien. Groepjes met debielen heb je overal.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar zeggen jullie er ook wat van tegen de hardcore tuig daar die zulke dingen gooien?
Ik snap ook niet hoe Mislintat dat niet na een gesprek door kon hebben, wellicht omdat ze niet dezelfde taal spreken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meende ook te lezen dat meneer de tactiek altijd aardig voor elkaar had en zeker kritiek ban mensen die nooit betaald hebben gevoetbald niet serieus nam
quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar zeggen jullie er ook wat van tegen de hardcore tuig daar die zulke dingen gooien?
Omdat een buitenlander niet kon en Ron Jans het alternatief wasquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe Mislintat dat niet na een gesprek door kon hebben, wellicht omdat ze niet dezelfde taal spreken.
Bij Ten Hag kreeg je dan altijd een inhoudelijk antwoord terug, waar je het mee eens of oneens was. Steijn is vijfde klasse keldervoetbalretoriek aan het bezigen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk presteert deze man slechter met Ajax dan met Sparta of VVV, dat geeft ook wat te denken.
Maar hij is tactisch eigenlijk een stuk slechter dan ik dacht. Het is een beetje beschamend hoe defensief hij reageert als interviewers doorvragen op zijn tactische keuzes, dan gaat hij met zijn Haagse grote bek anderen aanvallen in plaats van het logisch te verklaren, eigenlijk is dat het grootste signaal dat het fout gaat. Helaas heb je nog altijd veel te veel van dat soort figuren in de voetbalwereld.
Als jij een doorgesnoven hooligan met een bivakmuts niet durft aan te spreken op zijn gedrag, ben je eigenlijk net zo fout bezig.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vinden @GGMM en @onlogisch ookquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Word sowieso lastig met een EL-begroting om daar wat weg te halen ja
Mimimimimiquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat vinden @:ggmm en @:onlogisch ook
quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als jij een doorgesnoven hooligan met een bivakmuts niet durft aan te spreken op zijn gedrag, ben je eigenlijk net zo fout bezig.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]deze flauwekul
Ik kreeg al eens een pets op mijn kop toen ik 'nee' zei op het vriendelijke verzoek om mee te zingen bij dat soort gasten. Daar ga je in geen enkel stadion tegenin als eenling of normale supportersgroepen
Precies mijn punt. Gebeurt niet. Daarom is er een brede aanpak nodig want zij wanen zich onaantastbaar.quote:
Wat voor brede aanpak? Ik denk vooral aan te beginnen met niet zulke lepraregels voor stakingen, om te beginnenquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Precies mijn punt. Gebeurt niet. Daarom is er een brede aanpak nodig want zij wanen zich onaantastbaar.
Waar zit ik naar te kijkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een leuke voorbijkomen, moest aan je denken.
[ afbeelding ]
Drie keer raden voor welke oplossing 's werelds beste passer (Branco van der Trees) koos?
Graag bewegende beelden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een leuke voorbijkomen, moest aan je denken.
[ afbeelding ]
Drie keer raden voor welke oplossing 's werelds beste passer (Branco van der Trees) koos?
Mjah hij kan altijd wijzen naar de rotzooi die is gehaald. Tenzij zijn opvolger ineens wel gaat presteren met deze spelers maar dat is echt een monsterklus. Voor nu moet je in ieder geval 1 op 1 spelen in plaats van met zijn allen blind naar voren rennen, ik kom er nog steeds niet bij dat Taylor, Sosa én Gaaei continu naar voren gingen bij iedere aanval tegen een ploeg die zo snel naar voren kan combineren als Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij Ten Hag kreeg je dan altijd een inhoudelijk antwoord terug, waar je het mee eens of oneens was. Steijn is vijfde klasse keldervoetbalretoriek aan het bezigen.
Hij heeft eerst de TD onder de bus gegooid, toen zijn spelers, maar nu is er niks meer om achter te verschuilen; hij moet gaan leveren.
Daar is op dat moment echt mee te praten ja..quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel humor, mensen die denken dat je schuimbekkend tuig kan corrigeren. Gewoon om lachen van een afstandje.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daar is op dat moment echt mee te praten ja..
Ik snap dat je niet serieus was, daarom ook mijn reactie, maar vanuit de politiek, KNVB, clubs én het nu.nl publiek is dat helaas wel de boodschap. ‘Gedraag je gewoon’, ja dat doen wij natuurlijk wel maar anderen niet (en sommigen denken weer, als anderen het ook niet doen, wat heeft het voor zin als ik mij wél gedraag).quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Precies mijn punt. Gebeurt niet. Daarom is er een brede aanpak nodig want zij wanen zich onaantastbaar.
Ik vind het wel geinig dat Kroes nu zo groot wordt gemaakt. Je zou haast denken dat het Cruijff zelf is die alle problemen even zal oplossen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:07 schreef MatthijsDJ het volgende:
3 dagen vol chaos en het enige wat er is gebeurd is het ontslaan van Sven. Betaal gewoon voor die Kroes.
Nu is het apathisch toekijken wat ze doen... dit kan toch niet bij een fucking NV...
Er zal heus wat bruikbaars tussen zitten. Maar echte uitschieters en bovenmatig getalenteerde spelers die je club dragen of naar een hoger niveau tillen zitten er niet tussen. De enige gevaarlijke speler is die Carlos Borges.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat de meesten hier niet zo zwart/wit het hele aankoopbeleid maar afschieten als allemaal mislukkelingen er zitten flink wat aankopen bij die gewoon goed kunnen voetballen in een team, alleen staat er geen team en laat Steijn nou niet blijken een team aan het kneden te zijn.
Jij spreekt deze meneer natuurlijk gewoon aanquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als jij een doorgesnoven hooligan met een bivakmuts niet durft aan te spreken op zijn gedrag, ben je eigenlijk net zo fout bezig.
Dat hebben ze de hele zomer met Mislintat gedaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig dat Kroes nu zo groot wordt gemaakt. Je zou haast denken dat het Cruijff zelf is die alle problemen even zal oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |