VLEMINCKXEDquote:Op woensdag 27 september 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die gozer die de hele championship heeft gesloopt maar heel de premier league zat te slapen.
Als dat gebeurt voorzie ik dat in de toekomst talloze wedstrijden gestaakt gaan worden.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:07 schreef Simmertje het volgende:
STEL he, STEL het wordt wel 3-3. Schamen we ons dan niet een beetje? Feyenoord mag terecht viesmad zijn dan.
Kan die belachelijke regel in ieder geval afgeschaft worden.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat gebeurt voorzie ik dat in de toekomst talloze wedstrijden gestaakt gaan worden.
Het zou van een dusdanige onkunde van de Rotterdamse vrienden zijn dat ik geen reden zie om ons te schamen.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:07 schreef Simmertje het volgende:
STEL he, STEL het wordt wel 3-3. Schamen we ons dan niet een beetje? Feyenoord mag terecht viesmad zijn dan.
Klopt ze hadden gewoon de wedstrijd moeten afmaken. Die fakkels zijn ook niet oneindig op voorraad daar.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan die belachelijke regel in ieder geval afgeschaft worden.
Overal netten in de stadions. Of meters hoog plexiglas. Bedankt de opgefokte doorgesnoven tokkies maar.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat gebeurt voorzie ik dat in de toekomst talloze wedstrijden gestaakt gaan worden.
Die fakkels hadden überhaupt niet op het veld terechtgekomen wanneer deze regel niet bestond.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt ze hadden gewoon de wedstrijd moeten afmaken. Die fakkels zijn ook niet oneindig op voorraad daar.
Maar met die starre regels geef je een handleiding "hoe laat ik een wedstrijd staken"
De KNVB dacht dat ze met deze 'harde aanpak' iedereen snel zouden ontmoedigen. Maar wat er vooral gebeurt is dat je nu telkens de supporters pakt die toch al geen kwaad in de zin hadden. De relschoppers grijpen deze regel juist aan om nog meer chaos te scheppen.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die fakkels hadden überhaupt niet op het veld terechtgekomen wanneer deze regel niet bestond.
Mwah, gebeurde in de bekerfinale toch ook alquote:Op woensdag 27 september 2023 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die fakkels hadden überhaupt niet op het veld terechtgekomen wanneer deze regel niet bestond.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De KNVB dacht dat ze met deze 'harde aanpak' iedereen snel zouden ontmoedigen. Maar wat er vooral gebeurt is dat je nu telkens de supporters pakt die toch al geen kwaad in de zin hadden. De relschoppers grijpen deze regel juist aan om nog meer chaos te scheppen.
Tien jaar geleden is het ook een keer gebeurd dus dit is pertinente onzin lees ik hier net.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Om wat lege bekertjes bij een cornervlag terwijl het spel zich heel ergens afspeelt zouden we ons helemaal niet druk moeten maken. Lekker laten liggen en na de wedstrijd de zooi opruimen.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarnaast moeten we over bekertjes bier niet zo moeilijk doen. Gewoon de beelden bekijken en die mensen verwijderen uit het stadion.
Wedstrijd staken zou echt alleen moeten gebeuren bij extreme ongeregeldheden.
Het zijn vaak de anonieme eenlingen die het meeste gedonder geven.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Overal netten in de stadions. Of meters hoog plexiglas. Bedankt de opgefokte doorgesnoven tokkies maar.
Precies. Het was ook mijn voorstel gisteren. Zo kunnen we iets terugdoen voor ons clubje. We kunnen niet hulpeloos met talkpoeder in de bips blijven toekijken. Alleen we moeten iemand vinden die dichtbij het vuur zit en er ruchtbaarheid aan kan geven. Ik dacht zelf aan een @Calandquote:Op woensdag 27 september 2023 00:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Uiteindelijk was die denktank dus toch niet nodig geweest.
10.38quote:
14.00quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
13:00 uur, wel even vrij nemen van je werk.
quote:Als aanknopingspunt kijkt Van den Boomen naar de eerste 55 minuten van Ajax - Feyenoord. 'Ik had eigenlijk constant het gevoel dat we wel prima in de wedstrijd zaten. Ook na de 0-1 hadden we nog best wat goede kansen op de 1-1. Dan zou de wedstrijd heel anders gelopen zijn. Daarna maken we persoonlijke fouten, dat kan iedereen overkomen. We hebben daarover gesproken. Nu is het vooral vooruitkijken en met elkaar toewerken naar betere prestaties.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |