14.00quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 10:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
13:00 uur, wel even vrij nemen van je werk.
quote:Als aanknopingspunt kijkt Van den Boomen naar de eerste 55 minuten van Ajax - Feyenoord. 'Ik had eigenlijk constant het gevoel dat we wel prima in de wedstrijd zaten. Ook na de 0-1 hadden we nog best wat goede kansen op de 1-1. Dan zou de wedstrijd heel anders gelopen zijn. Daarna maken we persoonlijke fouten, dat kan iedereen overkomen. We hebben daarover gesproken. Nu is het vooral vooruitkijken en met elkaar toewerken naar betere prestaties.'
Je moet eigenlijk even het filmpje erbij pakken, die gozer is nog minder te verstaan dan een gemiddelde Limburger.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Branco is het niet eens met Caland Zwart
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ook-verantwoordelijk
[..]
Hij heet Swart. Nu is je grapje mislukt.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met de mentaliteit van "kan iedereen overkomen" gaat het natuurlijk nooit goedkomenquote:Op woensdag 27 september 2023 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet zo overspannen reageren.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heet Swart. Nu is je grapje mislukt.
Ja dat is wel een aardig spraakgebrek.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk even het filmpje erbij pakken, die gozer is nog minder te verstaan dan een gemiddelde Limburger.
Maar goed, deze man stapt tenminste gewoon over zijn spraakgebrek heen.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hey Branco, kijk en lul eens een beetje dom
JA HO MAAR
Ik ben er dan ook nog niet van overtuigd dat al die spelers shit zijn, er zijn wel wat fokscouts die het allemaal beter schijnen te weten maar die zijn er dan ook 24/7 mee bezig.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel anderzijds door die kamikaze aanvallen had de score hoog kunnen uitvallen. Je kan zo naef spelen ook niet verwijten aan matige aankopen of een nieuwe spelersgroep.
Ik schaam me nooit voor een ander, lig in een deuk als het gebeurt maar de kans acht ik op nagenoeg 0.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:07 schreef Simmertje het volgende:
STEL he, STEL het wordt wel 3-3. Schamen we ons dan niet een beetje? Feyenoord mag terecht viesmad zijn dan.
hahahahaquote:Op woensdag 27 september 2023 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
In die tien minuten in de tweede helft viel het toch allemaal wel mee met kamikaze aanvallen en kansen voor Feyenoord? Ik kan me een gevaarlijke voorzet herinneren maar verder volgens mij geen enkele kans en ook geen kamikaze aanvallen van Ajax. Raar om te concluderen dat het wel 0-5 of 0-6 had kunnen worden terwijl je in tien minuten helemaal niets creert tegen die zo uitermate zwakke defensie.
lolquote:Op woensdag 27 september 2023 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die fakkels hadden berhaupt niet op het veld terechtgekomen wanneer deze regel niet bestond.
Ik vind dat niet zo vreemd, je krijgt ook die EL wedstrijd in de benen en het was wachten op de fouten, denken dat Ajax dat laatste halfuur foutloos zou gaan af maken lijkt me wat te optimistisch.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
In die tien minuten in de tweede helft viel het toch allemaal wel mee met kamikaze aanvallen en kansen voor Feyenoord? Ik kan me een gevaarlijke voorzet herinneren maar verder volgens mij geen enkele kans en ook geen kamikaze aanvallen van Ajax. Raar om te concluderen dat het wel 0-5 of 0-6 had kunnen worden terwijl je in tien minuten helemaal niets creert tegen die zo uitermate zwakke defensie.
Die Forbes laat zich wel aanzien als een enorm talent, met een beetje geluk compenseert alleen hij al alle zooi die mislukt.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook nog niet van overtuigd dat al die spelers shit zijn, er zijn wel wat fokscouts die het allemaal beter schijnen te weten maar die zijn er dan ook 24/7 mee bezig.
Eens. Begrijp werkelijk niet waarom hij het zo belachelijk slecht heeft staan in verdedigend opzicht. Los van of het een Ajax-trainer zou zijn, je hoeft absoluut geen geweldenaar of tactisch meesterbrein te zijn als trainer om dit aanzienlijk beter neer te zetten.quote:Waar ik wel al een tijdje van overtuigd ben is dat deze trainer niet de juiste man is.
Kijk even naar het exacte moment dat jullie supporters het duel definitief lieten staken. Jullie waren rijp voor de sloop.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Berghuis geeft een kutbal op het middenveld en nu?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk even naar het exacte moment dat jullie supporters het duel definitief lieten staken. Jullie waren rijp voor de sloop.
Arend ging er in zijn huilie huilie verhaal een beetje aan voorbij dat zijn eigen spelers het ook wel een beetje leken te geloven.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo vreemd, je krijgt ook die EL wedstrijd in de benen en het was wachten op de fouten, denken dat Ajax dat laatste halfuur foutloos zou gaan af maken lijkt me wat te optimistisch.
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Arend ging er in zijn huilie huilie verhaal een beetje aan voorbij dat zijn eigen spelers het ook wel een beetje leken te geloven.
Is er staking in de haven?quote:
Als je dit dan typt, geloof je het dan zelf ook?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Arend ging er in zijn huilie huilie verhaal een beetje aan voorbij dat zijn eigen spelers het ook wel een beetje leken te geloven.
Berghuis stond op de achterlijn. We hadden jullie in dat laatste half uur helemaal kapot gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Berghuis geeft een kutbal op het middenveld en nu?
Het gebeurt inderdaad nooit dat spelers in de tweede helft bij een grote voorsprong wat gas terugnemen.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als je dit dan typt, geloof je het dan zelf ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |