quote:Monday October 2 (1800 BST)
First Round x8
Dirk van Duijvenbode v Brendan Dolan
Jose de Sousa v Gary Anderson
Krzysztof Ratajski v James Wade
Martin Schindler v Raymond van Barneveld
Nathan Aspinall v Stephen Bunting
Gerwyn Price v Danny Noppert
Michael Smith v Callan Rydz
Rob Cross v Andrew Gilding
Tuesday October 3 (1800 BST)
First Round x8
Joe Cullen v Mike De Decker
Dave Chisnall v Luke Woodhouse
Damon Heta v Ryan Searle
Dimitri Van den Bergh v Chris Dobey
Peter Wright v Gabriel Clemens
Michael van Gerwen v Josh Rock
Jonny Clayton v Ross Smith
Luke Humphries v Daryl Gurney
quote:Van Gerwen schuift zichzelf nadrukkelijk naar voor als topfavoriet. "Natuurlijk, ik ben mentaal gewoon een stuk sterker dan de rest. Zeker op dit toernooi, waarbij het zo enorm belangrijk is dat je die dubbels gooit, zal dat het verschil maken. Schrijf dus maar op, ik ga dit toernooi winnen!"
Dat is nu hier!quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig als vervanger voor live.dartsdata.com ?
Op Twitch is een stream die ik zojuist heb genoemdquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Flashscorequote:Op maandag 2 oktober 2023 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Echtscheiding op komst.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
68 gemiddeld is zelfs op dubbel in echt heel laag. Zal wel weer aan z'n trouwerij liggen
Jouw mening over De Bunt die van zijn geloof is gestapt? Lijkt wel te werken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Van Schindler verliezen die voor een draaiende camera gooit zou wel een next level vernedering zijn voor Ree.
Best for last.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:59 schreef Kopiko het volgende:
Nog even en dan verschijnt Gilding ten tonele
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |