abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 27 september 2023 @ 11:58:25 #151
70532 loveli
N
pi_210765916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zeg ook weleens tegen een vriend iets over een jonger meisje, ik vind dat niet zozeer ongepast. Ik zeg dat niet tegen haarzelf.
Of de opmerking ongepast is, hangt af van de opmerking en niet van de ontvanger.
crap in = crap out
pi_210765924
Maar heeft iemand gezegd dat tie haar wou neuken?

Maar dit staat in het woordenboek:

Een compliment is een lovende of vleiende uitdrukking.
  woensdag 27 september 2023 @ 12:05:41 #153
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210765987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 11:59 schreef alexmarvel het volgende:
Maar heeft iemand gezegd dat tie haar wou neuken?

Maar dit staat in het woordenboek:

Een compliment is een lovende of vleiende uitdrukking.
Ja dit idd , ik zie het probleem niet zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 27 september 2023 @ 12:07:06 #154
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_210765996
Ik kan me niet voorstellen dat iemand van 18 zich gevleid voelt door een sexistische opmerking van een oude geilneef.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_210766012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 11:34 schreef DjVero het volgende:
Ik ben die ene vriend. De eerste de beste vriend die tegen mij zou zeggen dat ik normaal moet doen, zal daarna mijn vriend niet meer zijn. _O- Gelukkig heb ik niet zulke hele correcte maatjes om me heen verzameld door de jaren heen.

Geneuzel om niks dit.
Jij zou gewoon op nationale televisie zoiets uitkramen om dan je vriend te ontvrienden die zo aardig is om te proberen te voorkomen dat je jezelf voor het oog van half Nederland glad voor lul zet en bekend gaat staan als de botte en ongepaste eikel die jonge meisjes ongepast bejegend?
pi_210766021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:10 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Jij zou gewoon op nationale televisie zoiets uitkramen om dan je vriend te ontvrienden die zo aardig is om te proberen te voorkomen dat je jezelf voor het oog van half Nederland glad voor lul zet en bekend gaat staan als de botte en ongepaste eikel die jonge meisjes ongepast bejegend?
Ik ben niet op nationale televisie.
pi_210766051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 11:35 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Daar heb je wel een punt. Wij durven er ook wat uitkramen en hebben ook een libido. Alleen zijn wij daar veel voorzichtiger mee eens het "publiek" wordt. Dat heeft er uiteraard mee te maken dat we anders een snollenstempel krijgen. Kan je ons ook niet echt kwalijk nemen toch?
Nee, kwalijk nemen zeker niet, ik snap best hoe de natuur werkt en als vrouwen geen libido hadden was de wereld niet quasi overbevolkt. En mannen delen inderdaad graag de snollenstempel uit, behalve aan hunzelf. Vind wel apart jij bent zowat de eerste die het eerlijk toegeeft _O_ :* als oud barman heb ik nodige discussies gehad met vrouwen die zeggen "Mannen denken alleen maar aan seks!" Ik ging daar dan altijd genuanceerd op in en dan speelden ze allemaal de vermoorde onschuld. :D :') Ook dat is begrijpelijk en tegelijk kostelijk...

Totdat je ze het bed inkrijgt en goed heet hebt kunnen maken. Oh jee, Steamy Windows.. _O- Er is me wel eens de vraag gesteld "Vind je mij nu een slet?" :') Dan antwoordde ik altijd liever niet want dan zou ik er nu ook eentje zijn... ;) _O-

Beetje ouderwetse stereotype denkbeeld, de vrouw voelt zich dan beetje beschaamt de slet en de man de stoere bink.

Die aversie van vrouwen tegen naroepen of fluiten is ook een typisch Nederlands cultuur dingetje... Doe dat eens in Spanje bij Spaanse vrouwen... Die beginnen dan allemaal te stralen... "Hola Guapa!" Vinden ze prachtig om te horen.
pi_210766094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef SugeLucky het volgende:
Tja het zijn publieke figuren, daar horen dit soort zaken ook bij. Leuk of niet, ik denk dat ze er wel tegen kan.
Over haar zus zegt iedereen dat ze een vetklep is, dat lijkt me veel vervelender.

Ik zeg ook weleens tegen een vriend iets over een jonger meisje, ik vind dat niet zozeer ongepast. Ik zeg dat niet tegen haarzelf.

Het op tv roepen voor de kijkcijfers vind ik een ander verhaal.
Dat is dan ook erg, persoonlijk vind ik dat zelfs erger dan de mooie kont opmerkingen in dit geval.

Maar beide opmerkingen in deze mate kunnen ervoor zorgen dat zo'n jonge meid zich in negatieve zin overbewust wordt van haar lichaam.

Dat gebeurt gelukkig niet altijd, maar er is wel de kans dat iemand zich rot voelt of schuldig voelt en dat normale en goede gedrag aan gaat passen om maar te voorkomen dat er opmerkingen komen.

Zich gaat verbergen, of juist extra aandacht erop gaat leggen. In beide gevallen dus minder zichzelf zal zijn.

Dat is niet ok.

Een gezonde zelfbewuste jonge dame die zichzelf probeert te verbloemen of juist heel overdreven de nadruk op gaat leggen. Het is een recept voor op z'n minst een minder fijne periode in hun leven. Waarin ze zich minder vrij en fijn voelen met zichzelf.
pi_210766111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:11 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ik ben niet op nationale televisie.
Daar gaat dit wel over he?

Over een jonge dame op een zeer officiële gelegenheid in kleding die gepast is voor die gelegenheid. Die niets doet dat opschudding zou kunnen veroorzaken (ze loopt daar niet in een 'Kane' outfit ofzo).

En waar een of andere gast op nationale tv haar reduceert tot een lekker kontje.

Dit gaat niet over onderling op een terrasje zeggen dat het een lekker kontje is terwijl de dame in kwestie daar amper tot geen weet van heeft.
  woensdag 27 september 2023 @ 12:29:20 #160
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210766139
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:24 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Over een jonge dame op een zeer officiële gelegenheid in kleding die gepast is voor die gelegenheid. Die niets doet dat opschudding zou kunnen veroorzaken (ze loopt daar niet in een 'Kane' outfit ofzo).

En waar een of andere gast op nationale tv haar reduceert tot een lekker kontje.

Dit gaat niet over onderling op een terrasje zeggen dat het een lekker kontje is terwijl de dame in kwestie daar amper tot geen weet van heeft.
Dus dan is het wel goed? WTF
Rare discussie dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210766157
quote:

[..]

Ik denk zomaar dat zij een of andere gast op nationale tv veel beter kan handelen dan sommigen in dit topic, áls ze daar al iets van meekrijgt. Daarnaast hebben keuzes consequenties. Als zij de keuze maakt om het accent op haar billen te leggen - wat ze vooral moet doen, daar is ze volledig vrij in, net zoals een of andere gast op nationale tv z'n mening mag verkondigen én als extra voordeel hebben wij weer wat gespreksstof op dat terras - dan moet je niet raar opkijken dat daar ouwe seniele mannen, of wie dan ook, iets van vinden.

Voor de rest ga ik niet de woorden van CoolGuy herhalen hier.
pi_210766200
quote:

[..]

Daar gaat het juist wel om aangezien dit de essentie van het programma is. Maar jij wil de vrijheid van meningsuiting beperken of Johan cancelen omdat JIJ dit een verkeerde opmerking vind?
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_210766213
quote:
10s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dus dan is het wel goed? WTF
Rare discussie dit
Als je een ander er niet mee lastig valt en het bij wat onderlinge blije praat blijft is het idd wel ok.

Een ken je grenzen idee zeg maar.
Tuurlijk lollen zowel mannen en vrouwen weleens wat, ook 'seksueel' getint.
De grens ligt bij of je die ander een ongemakkelijk gevoel geeft, dat in kan zien en je daarop aan kan passen.

Dat is sociaal gedrag. Weten wat je wel en niet kan doen afhankelijk van de situatie

Dat je je vriendin tijdens een heerlijke seksavond een pijp slet noemt maakt niet dat het ok is dat te zeggen op de verjaardag van oma.
Zie je het verschil? De context?
pi_210766257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:32 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ik denk zomaar dat zij een of andere gast op nationale tv veel beter kan handelen dan sommigen in dit topic, áls ze daar al iets van meekrijgt. Daarnaast hebben keuzes consequenties. Als zij de keuze maakt om het accent op haar billen te leggen - wat ze vooral moet doen, daar is ze volledig vrij in, net zoals een of andere gast op nationale tv z'n mening mag verkondigen én als extra voordeel hebben wij weer wat gespreksstof op dat terras - dan moet je niet raar opkijken dat daar ouwe seniele mannen, of wie dan ook, iets van vinden.

Voor de rest ga ik niet de woorden van CoolGuy herhalen hier.
Ze legt helemaal niet het accent op haar kont. Echt, heb je de beelden wel gezien?

Ze heeft een passende outfit aan, op een zeer officiële gelegenheid.
Ze draait zich om naar de mensen die nog in de koets zitten.

Er zijn overal camerabeelden. Er is geen enkele mogelijkheid om te bewegen zonder dat haar rug in beeld komt.

Het is vereist dat ze er netjes en goed uitziet. Er is niets uitdagens aan haar outfit, het is gewoon een nette jurk waarin ze er leuk uitziet.
pi_210766286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:43 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ze legt helemaal niet het accent op haar kont. Echt, heb je de beelden wel gezien?

Ze heeft een passende outfit aan, op een zeer officiële gelegenheid.
Ze draait zich om naar de mensen die nog in de koets zitten.

Er zijn overal camerabeelden. Er is geen enkele mogelijkheid om te bewegen zonder dat haar rug in beeld komt.

Het is vereist dat ze er netjes en goed uitziet. Er is niets uitdagens aan haar outfit, het is gewoon een nette jurk waarin ze er leuk uitziet.
...en ook een mooie kont in heeft.
pi_210766362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:37 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Daar gaat het juist wel om aangezien dit de essentie van het programma is. Maar jij wil de vrijheid van meningsuiting beperken of Johan cancelen omdat JIJ dit een verkeerde opmerking vind?
Wat een nonsens. Niemand zegt hier dat Derksen gecanceld moet worden. Maar die vrijheid van meningsuiting houdt kennelijk op bij Derksen die dit moet kunnen zeggen, en hier in het topic mag je daar niet iets ivan vinden, want dan wil je hem cancelen. Je redenatie klopt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210766371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:46 schreef DjVero het volgende:

[..]
...en ook een mooie kont in heeft.
Wauwie, je zei dat ze een mooie kont heeft. Stoer hoor, echte man.
pi_210766423
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wauwie, je zei dat ze een mooie kont heeft. Stoer hoor, echte man.
Mooi om te zien dat je je eigen argumentatie in dit topic onderuit haalt door zelf wél te roepen wat je wilt! ^O^ Wie weet voel ik me immers wel onheus bejegend hierdoor mmm?
pi_210766425
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat een nonsens. Niemand zegt hier dat Derksen gecanceld moet worden. Maar die vrijheid van meningsuiting houdt kennelijk op bij Derksen die dit moet kunnen zeggen, en hier in het topic mag je daar niet iets ivan vinden, want dan wil je hem cancelen. Je redenatie klopt niet.
Wat is dan je punt? Dat Derksen geen nette / woke man is die rekening houd met een ander zijn gevoelens. Ik denk dat hij dit zelf namelijk ook wel weet en alle kijkers ook.....
pi_210766434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:03 schreef DjVero het volgende:

[..]
Mooi om te zien dat je je eigen argumentatie in dit topic onderuit haalt door zelf wél te roepen wat je wilt! ^O^ Wie weet voel ik me immers wel onheus bejegend hierdoor mmm?
Nee hoor, je mag dat van mij roepen, hoor. Je gaat je gang maar. Het was wel een heel erg duidelijk statement om te laten zien dat jij zo stoer bent dat je dat gewoon nog eens herhaalt. Ik prijs je stoerheid alleen maar. Laat je spierballen nog eens zien? O+
pi_210766448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:04 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Wat is dan je punt? Dat Derksen geen nette / woke man is die rekening houd met een ander zijn gevoelens. Ik denk dat hij dit zelf namelijk ook wel weet en alle kijkers ook.....
Mijn punt is dat IK het onfatsoenlijk en belacheiljk vind dat die oude viespeuk zo loopt te geilen op tv op een grietje van net 18. Dat is mijn mening. aarmee cancel ik niets, maar veroordeel ik het wel. Wat mijn goed recht is.
pi_210766461
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee hoor, je mag dat van mij roepen, hoor. Je gaat je gang maar. Het was wel een heel erg duidelijk statement om te laten zien dat jij zo stoer bent dat je dat gewoon nog eens herhaalt. Ik prijs je stoerheid alleen maar. Laat je spierballen nog eens zien? O+
Spierballen heb ik helaas niet. Spierballentaal wel, zo blijkt.
pi_210766467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Johan Derksen doet automatisch het tegenovergestelde van wat als sociaal correct wordt gezien.

Sander Schimmelpenninck heeft zelf een hele mooie vriendin.

Ik ben een vrouw en als ik van een mannelijke collega zou zeggen dat hij een lekker kontje heeft, moet ik waarschijnlijk ook bij mij leidinggevende op het matje komen. Hetzelfde.

Waarom? Het is een seksistisch opmerking, en dat kan in 2023 niet meer. Het maakt dan niet uit of je Harry Styles of Johan Derksen bent.

[ afbeelding ]

Wie bepaald wat wel of wat niet meer kan ik 2023?
The Older I Get, The Better I Was
pi_210766472
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mijn punt is dat IK het onfatsoenlijk en belacheiljk vind dat die oude viespeuk zo loopt te geilen op tv op een grietje van net 18. Dat is mijn mening. aarmee cancel ik niets, maar veroordeel ik het wel. Wat mijn goed recht is.
Jij mag natuurlijk net zo goed je mening ventileren als Johan. Ik verwacht alleen niet hij zich daar heel veel van aan gaat trekken.
pi_210766473
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:07 schreef DjVero het volgende:

[..]
Spierballen heb ik helaas niet. Spierballentaal wel, zo blijkt.
Maak me gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')